Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Broczynie.

Gmina Czaplinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-550 Czaplinek, Rynek 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 37 26 200 , fax. 94 37 26 202
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czaplinek
    Rynek 6 6
    78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 37 26 200, fax. 94 37 26 202
    REGON: 33092054100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy wiejskiej w Broczynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa świetlicy wiejskiej w Broczynie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych polegających na: 1)wykonaniu izolacji termicznej i przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, 2)wymianie zużytych elementów więźby dachowej stropodachu z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonaniu podkładu pod pokrycie dachu z płyt OSB oraz izolacji termicznej stropodachu 2-warstwowo papą termozgrzewalną, 3)wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, 4)remoncie ścian wewnętrznych i sufitów wraz z malowaniem, 5)remoncie ścian zewnętrznych z malowaniem, 6)remoncie posadzek i wykonaniu ich okładzin, 7)wymianie instalacji wewnętrznych w zakresie sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, energetycznej zasilającej i oświetleniowej, centralnego ogrzewania etażowego, 8)wykonaniu podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 9)wykonaniu dojścia pieszego od strony zaplecza budynku, od strony ogrodowej, 10)wykonaniu przyłącza kanalizacyjnego z budynku do zbiornika bezodpływowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5.000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, dotyczące: a)posiadania wiedzy i doświadczenia, b)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2-ch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. brutto każda, potwierdzonych, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3.Posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dostarczonych dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.2. wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . W wykazie tym, Wykonawca musi wykazać, iż wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej i wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. każda. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 1.3. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych : 2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 2.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2.4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy. W takim przypadku każdy z partnerów zobowiązany jest spełniać art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i każdy musi osobno złożyć dokumenty lub oświadczenia wymienione w rozdz. VI pkt 1.1; 2.1; 2.2; 2.3 i 2.4. pozostałe dokumenty lub oświadczenia mogą być złożone wspólnie. Wówczas kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między uczestnikami konsorcjum a zamawiającym będą się odbywać za pośrednictwem pełnomocnika. 4. Umowa regulująca współpracę - umowa konsorcjum musi w szczególności zwierać poniższe warunki: 1) strony umowy z oznaczeniem lidera. 2) cel zawarcia umowy. 3) okres obowiązywania umowy konsorcjum. 4) solidarną odpowiedzialność każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, 5) wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia, 6) zakaz dokonywania zmian z umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego. 5. Pozostałe oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 5.1. Wypełniony formularz ofertowy. 5.2. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika. 5.3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, z określeniem rodzaju, zakresu i ilości robót. 5.4. Kosztorys ofertowy uproszczony z podziałem na poszczególne działy jak w przedmiarach robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach