Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy wiejsciej w miejscowości Stary Krzesk

Wójt Gminy Zbuczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 08-106 Zbuczyn, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 416 390 , fax. 256 416 390
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Zbuczyn
    ul. Jana Pawła II 1
    08-106 Zbuczyn, woj. mazowieckie
    tel. 256 416 390, fax. 256 416 390
    REGON: 57115826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbuczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy wiejsciej w miejscowości Stary Krzesk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: „Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stary Krzesk” na nieruchomości nr ewid. 645, 725, 726, gm. Zbuczyn. Zamówienie robót obejmuje: - roboty ogólnobudowlane wewnętrzne budynku, - roboty ogólnobudowlane zewnętrzne budynku, - roboty instalacyjne, - zagospodarowanie terenu, - wyposażenie budynku świetlicy, Niniejszym zamówieniem objęte są roboty budowlane, tj. m.in. wykonanie niezbędnych prac rozbiórkowych, wymiana pokrycia dachowego i orynnowania, docieplenie ścian zewnętrznych z wyprawą elewacyjną i montażem podokienników, roboty brukarskie - tarasy (podesty), utwardzenie terenu, budowa zbiornika na ścieki sanitarne, wykonanie nowych tynków, wykonanie nowych posadzek, wykonanie ścianek działowych, wykonanie sufitów podwieszanych wraz z izolacjami, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznych i sanitarnych, wykonanie okładzin podług i ścian z płytek ceramicznych, malowanie ścian i sufitów, montaż instalacji fotowoltaicznej, montaż klimatyzacji. Dostarczone wyposażenie należy przygotować do użytkowania zamontować sprzęt w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz zainstalować oprogramowania umożliwiające właściwe korzystanie ze sprzętu. Wykonawca przedmiot zamówienia wykona z materiałów własnych. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. Zakres robót do wykonania przedstawia dokumentacja projektowa – załącznik nr 7 do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz wyposażenia – załącznik nr 15 do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 14 do SIWZ ma jedynie charakter pomocniczy, poglądowy i nie stanowi podstawy wyceny oferty Wykonawcy. Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn. jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia zakresu przedmiotu zamówienia z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWIOR). Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie zł: osiemnaście tysięcy i 00/100) 2. Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2018 poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Międzygminnym Banku Spółdzielczym w Zbuczynie Nr 09 9198 0003 0000 0101 2000 0004. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 6. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110). 7. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 8. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w pieniądzu, zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Międzygminnym Banku Spółdzielczym w Zbuczynie Nr 09 9198 0003 0000 0101 2000 0004. 9. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu Zamawiający przechowuje je na rachunku bankowym. 10. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, nieodwołalnie, bezwarunkowo. 11. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. 12. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach