Przetargi.pl
Przebudowa strychu na dwa lokale socjalne w budynku mieszkalnym w Praszce przy ul. Piłsudskiego 48

Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg

  • Adres: 46-320 Praszka, Plac Grunwaldzki 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 359 10 09 , fax. 034 359 34 69
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Praszka reprezentowana przez Burmistrza
    Plac Grunwaldzki 13 13
    46-320 Praszka, woj. opolskie
    tel. 034 359 10 09, fax. 034 359 34 69
    REGON: 00052788800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praszka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa strychu na dwa lokale socjalne w budynku mieszkalnym w Praszce przy ul. Piłsudskiego 48
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa strychu z jego adaptacją na dwa lokale socjalne o powierzchni użytkowej 91,38 m2 wraz z przebudową zbiornika na ścieki sanitarne w budynku mieszkalnym w Praszce przy ul. Piłsudskiego 48. Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113404
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. e) W okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy budynków mieszkalnych, z czego przynajmniej jedna z tych robót obejmowała budowę lub przebudowę budynku mieszkalnego za kwotę co najmniej 80.000,00 zł. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji. Ocena dokonywana będzie metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu: a) oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca musi dysponować: - co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, - co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych i c.o., - co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych, Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wskazanych osób oraz kopie aktualnych na dzień składania ofert zaświadczeń o przynależności do izby inżynierów budownictwa tych osób; e) wykaz podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu powierzonych im prac, zgodnie z zał. nr 3 (w przypadku braku podwykonawców należy w załączniku wpisać /nie dotyczy/). f) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, z którego będzie wynikać, że Wykonawca zrealizował co najmniej trzy roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy budynków mieszkalnych, z czego co najmniej jedna z tych robót obejmowała budowę lub przebudowę budynku mieszkalnego za kwotę co najmniej 80.000,00 zł, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), zgodnie z zał. nr 4. Z wykazu musi jasno wynikać, że Wykonawca spełnia powyższy warunek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praszka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach