Przetargi.pl
Przebudowa starej remizy OSP w Warcie z przeznaczeniem na bibliotekę miejską oraz salę konferencyjno – szkoleniową w ramach zadania „Rewitalizacja miasta Warty etap II” w systemie zaprojektuj i wykonaj.

Gmina i Miasto Warta ogłasza przetarg

  • Adres: 98290 Warta, ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 294 001 , fax. 438 294 506
  • Data zamieszczenia: 2017-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Warta
    ul. Rynek im. Wł. St. Reymonta 1
    98290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 438 294 001, fax. 438 294 506
    REGON: 73093454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://warta.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa starej remizy OSP w Warcie z przeznaczeniem na bibliotekę miejską oraz salę konferencyjno – szkoleniową w ramach zadania „Rewitalizacja miasta Warty etap II” w systemie zaprojektuj i wykonaj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia: Przebudowa starej remizy OSP w Warcie z przeznaczeniem na bibliotekę miejską oraz salę konferencyjno – szkoleniową w ramach zadania „Rewitalizacja miasta Warty etap II” w systemie zaprojektuj i wykonaj. 3.2 Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w systemie zaprojektuj i wykonaj. 3.3 Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020. 3.4 Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji technicznej oraz wykonanie w oparciu o tą dokumentację robót budowlanych w tym: 3.4.1 Sporządzenie dokumentacji technicznej zgodnie z „Programem funkcjonalno-użytkowym” ( załącznik nr 9 do SIWZ) powinna obejmować w szczególności: 3.4.1.1 Wykonanie koncepcji przebudowy i rozbudowy; 3.4.1.2 Wykonanie (uzupełnienie) inwentaryzacji architektonicznej; 3.4.1.3 Wykonanie projektu budowlanego oraz projektów wykonawczych we wszystkich wymaganych branżach dla w/w zadania zgodnie z przepisami Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013, poz. 1129) oraz z Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012, poz. 462 ze zm.); 3.4.1.4 Wykonanie projektu wnętrzarskiego wybranych pomieszczeń; 3.4.1.5 Wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013, poz.1129 ) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004, poz. 130, nr 1389); 3.4.1.6 Wykonanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; 3.4.1.7 Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w imieniu Zamawiającego wraz ze wszystkimi uzgodnieniami niezbędnymi do wydania pozwolenia. 3.4.1.8 W trakcie sporządzania projektu Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie pro-jektowania oraz zaakceptowania ostatecznego po wykonaniu dokumentacji. 3.4.1.9 Dokumentacja ma zostać sporządzona w formie papierowej i elektronicznej w ilościach niezbędnych do uzyskania pozwolenia i wykonania zamówienia. 3.4.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji technicznej obejmuje: 3.4.2.1 Przebudowę i rozbudowę budynku remizy; 3.4.2.2 Dobudowanie windy dla potrzeb osób niepełnosprawnych; 3.4.2.3 Nadbudowę kopuły obserwatorium astronomicznego. 3.4.2.4 Przebudowa przyłącza wod. – kan. i energetycznego 3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 3.6 Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem obejmującym przedmiot zamówienia oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiający żąda od Wykonawców składających oferty wniesienia wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 zł.) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP tj.: 9.1.1 pieniądzu; 9.1.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.1.3 gwarancjach bankowych; 9.1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.1.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 9.2 Oferta, która nie będzie zabezpieczona formą wadium wskazaną w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 9.3 Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert 9.4 W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca wpłaci wadium na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Warcie NR 27 9270 0006 0000 0013 2000 0008. Na przelewie należy umieścić informację: „Przebudowa starej remizy OSP w Warcie z przeznaczeniem na bibliotekę miejską oraz salę konferencyjno – szkoleniową w ramach zadania „Rewitalizacja miasta Warty etap II” w systemie zaprojektuj i wykonaj”. 9.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) obowiązującego w dniu wyznaczonym przez zamawiającego na termin składania ofert, a w przypadku braku takiego dnia, w dniu najbliższym terminowi złożenia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.4.1 Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 7.4.2 Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa; 7.4.3 Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 7.4.4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów; 7.4.5 Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. (Załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z ofertą. 7.4.6 W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, zaś w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach