Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42300 Myszków, ul. Wolności
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 138 978 , fax. 343 138 978
- Data zamieszczenia: 2018-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
ul. Wolności 29
42300 Myszków, woj. śląskie
tel. 343 138 978, fax. 343 138 978
REGON: 30637700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozmyszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA STAREJ CZĘŚCI SZPITALA POWIATOWEGO W MYSZKOWIE, ETAP V ODDZIAŁ CHIRURGII OGÓLNEJ ORAZ ODDZIAŁ GINEKOLOGICZNO - POŁOŻNICZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa starej części Szpitala Powiatowego w Myszkowie, etap V, dotycząca Oddziału Chirurgii Ogólnej oraz Oddziału Ginekologiczno Położniczego Szpitala Powiatowego w Myszkowie. Zamówienie obejmuje min.: roboty w zakresie instalacji gazów medycznych roboty instalacyjne wentylacji roboty instalacyjne, sanitarne i CO roboty instalacyjne elektryczne i niskoprądowe, roboty w zakresie instalacji ppoż roboty wykończeniowe roboty montażowe roboty malarskie roboty transportowe ( wywiezienie i utylizacja gruzu budowlanego), przy zachowaniu standardów obowiązujących w Szpitalu Powiatowym w Myszkowie. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 19.04.2019 r., zgodnie z harmonogramem prac (rzeczowo – finansowy) opracowanym przez Wykonawcę i załączonym do umowy w dniu jej podpisania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót jako załącznik do niniejszej specyfikacji, stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego – uproszczonego z podaniem wskaźników cenotwórczych kosztorysu wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym użytych materiałów. Zamawiający dopuszcza sporządzenie kosztorysu szczegółowego. Inwestycja prowadzona będzie na terenie obiektu będącego w eksploatacji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich robót budowlanych w sposób jak najmniej uciążliwy, w uzgodnieniu z kierownictwem Szpitala Powiatowego. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca (nie wymaga) przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń przeznaczonych do przebudowy, po uprzednim uzgodnieniu z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 75 500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. 2. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14, 16-20 i ust. 5 pkt. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. 3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,\ - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wskazania miejsca pobrania dokumentu. 8. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 9. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015, poz. 184, 1618, 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu – Wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa art. 86 ust. 5 Ustawy – wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy Wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „BUDOWA BUDYNKU LEŚNICZÓWKI LEŚNICTWA ŁAZY 2024”
Dodano: 2024-05-17 - ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 17 w Żorach przy ul. Dąbrowskiego 15.
Dodano: 2024-05-14 - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej Nr 18 w Jaworznie przy ul. A.Mroczka 53c
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku – Etap II
Dodano: 2024-05-14 - Zaprojektowanie i wykonanie remontu pomieszczeń magazynowych wraz ze zmianą sposobu użytkowania na archiwum zakładowe.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
Dodano: 2024-05-13 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
Dodano: 2024-05-13 - Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-05-10 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-10