Przetargi.pl
Przebudowa stadionu szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Żurominie

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 09300 Żuromin, ul. Lidzbarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6572502, 6570774 , fax. 0-23 6572502
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II
    ul. Lidzbarska 27
    09300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6572502, 6570774, fax. 0-23 6572502
    REGON: 64800800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspzuromin.edupage.org

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stadionu szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Żurominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa stadionu szkolnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Żurominie. W wyniku przebudowy powstanie obiekt lekkoatletyczny w wariancie 333/333 m wraz z boiskiem treningowym do piłki nożnej. W skład obiektu jako elementy wchodzić będą: 1. Bieżnia okrężna czterotorowa o długości 333,333 m (każdy tor o szerokości 1,22 m) oraz bieżnia prosta o długości 100 m. 2. Skocznia wzwyż - zlokalizowana w zakolu stadionu, rozbieg o dł. 15 m. 3. Rzutnia do pchnięcia kulą – koło o średnicy 2,135 m z zamontowanym progiem, zapewniony będzie sektor rzutów o min 25m. 4. Skocznia w dal i trójskoku – jednościeżkowa, jednostronna skocznia do skoku w dal i trójskoku. Długość rozbiegu wynosi 42m dla trójskoku i szerokość toru 1,22 m. 5. Boisko piłkarskie z trawy naturalnej .Boisko wyposażone zostanie w dwie bramki do piłki nożnej o wymiarach 7,32 x 2,44, rama bramki, poprzeczka, słupki. 6. Trybuny - dwie trybuny z 86 miejscami, z gotowych elementów stalowych z podestami oraz krzesełkami kubełkowymi z tworzywa sztucznego. 7. Ogrodzenie – panelowe, wysokość ogrodzenia 1,50m, rozstaw słupków ogrodzeniowych – 2,59m, wysokość słupków – 2,00 m. Zestawienie parametrów powierzchni użytkowych: - boiska piłkarskiego z wybiegami 5241,6 m2, - bieżnia o nawierzchni EPDM typu natryskowego – 1839,09 m2, - skocznia do skoku w dal i trójskoku – 60,6 m2, - skocznia wzwyż – 443 m2, - rzutnia do pchnięcia kulą – 54,11m2. Inwestycja polega między innymi na wykonaniu następujących robót: 1.Roboty: - roboty przygotowawcze - karczowanie drzew Boisko - odwodnienie szczelinowe - roboty pomiarowe - roboty ziemne - wykonanie trawników - wyposażenie boiska Bieżnia - roboty pomiarowe - obrzeża - roboty ziemne - podbudowa - nawierzchnia Rzutnia do pchnięcia kulą - roboty pomiarowe - obrzeża - roboty ziemne - podbudowa -wyposażenie Skocznia do skoku w dal i trójskoku - roboty pomiarowe - obrzeża - roboty ziemne - podbudowa - nawierzchnia - wyposażenie Skocznia do skoku wzwyż - roboty pomiarowe - obrzeża - roboty ziemne - podbudowa - nawierzchnia - wyposażenie Zakup i montaż trybun - Zakup i montaż trybun - nawierzchnia Ogrodzenie Kanalizacja deszczowa i odwodnienie oraz przyłącze wodociągowe Nawadnianie boiska. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Prowadzenie dziennika budowy, 2) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej związanej z dofinansowaniem zadania wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki www.msit.gov.pl w zakładce „Infrastruktura” 3) przejęcie terenu budowy od zamawiającego, po przekazaniu terenu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przekazany teren budowy; 4) zabezpieczenie terenu robót, dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych na własny koszt; 5) zabezpieczenie na własny koszt instalacji, urządzeń, obiektów i mienia na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; 6) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów i maszyn budowlanych 8) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 9) przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie BHP, ppoż. i ochrony środowiska; 10) prowadzenie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót; 11) zapewnienie specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia budowy; 12) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przy realizacji przedmiotu umowy na koszt Wykonawcy; 13) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, projektami budowlanymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, warunkami technicznymi, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich EOG; 14) przedstawienie Przedstawicielowi Zamawiającego do zatwierdzenia wniosków materiałowych obejmujących materiały i urządzenia przewidziane do realizacji zadania przed planowanym ich wbudowaniem; 15) stosowanie, po pisemnej akceptacji Przedstawiciela Zamawiającego, wyłącznie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną wykonanego przedmiotu umowy; 16) wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późniejszymi zmianami), okazania, na każde żądanie Przedstawiciela Zamawiającego lub Zamawiającego, dokumentów potwierdzających, że wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z odrębnymi przepisami; 17) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 18) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez zamawiającego i Przedstawiciela Zamawiającego w trakcie trwania robót w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; 19) niezwłoczne informowanie Zamawiającego oraz Przedstawiciela Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; 20) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni, instalacji lub innych elementów; 21) kompletowania w trakcie realizacji robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów jak i kompletu dokumentów potrzebnych do zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz złożeniu przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie; 22) uzupełnianie dokumentów/wyjaśnienia zapisów na żądanie organu wydającego pozwolenie na użytkowanie oraz uczestniczenie w kontrolach związanych z zakończeniem budowy oraz wydaniem pozwolenia na użytkowanie; 23)wykonania inwentaryzacji powykonawczej przedmiotu zamówienia w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf, dwg, Po wykonaniu obiektu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty: a) Aktualny Certyfikat produktowy IAAF dla oferowanej nawierzchni. b) kompletne wyniki badań parametrów położonej nawierzchni, w oryginale, przeprowadzonych przez jedno z laboratoriów akredytowanych przez IAAF lub przez polski instytut naukowy albo laboratorium, ujęte w corocznie ogłaszanym przez PZLA wykazie jednostek rekomendowanych do przeprowadzenia tego typu badań, potwierdzające prawidłowość położenia nawierzchni przez wykonawcę i zgodność parametrów technicznych położonej nawierzchni z parametrami określonymi w certyfikacie IAAF dla danej nawierzchni (Product Certificate) oraz z parametrami określonym w projekcie architektoniczno-budowlanym, c) Atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA. d) Karta techniczna nawierzchni potwierdzona przez producenta systemu. e) Autoryzację producenta nawierzchni wystawiona w oryginale dla wykonawcy na realizowaną inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnie. f) Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877-2014-02. g) Badania ekologiczne na zgodność z DIN V18 035-6 wydane przez Akredytowane laboratorium. h) Próbka oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 10x10 cm z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 25.000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy zł), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy PKO Bank Polski S.A w Żurominie nr 77 1020 1592 0000 2102 0279 6993 przed upływem terminu składania ofert, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy do oferty załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Żurominie, (składamy oryginał dokumentu wadium). 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:30,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach