Przetargi.pl
Przebudowa stadionu sportowego w Gaci wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo - sanitarnym

GMINA GAĆ ogłasza przetarg

  • Adres: 37-207 Gać, 275
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (16) 641-14-29
  • Data zamieszczenia: 2024-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GAĆ
    275
    37-207 Gać, woj. podkarpackie
    tel. (16) 641-14-29
    REGON: 650900648
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stadionu sportowego w Gaci wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo - sanitarnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa stadionu sportowego w Gaci wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zapleczem szatniowo - sanitarnym”. Inwestycja zlokalizowana zostanie na działkach nr ewid. 1614/1, 1568/23, 1616, 1619, 1614/5, 1608/1, 1620/2, 1618/5 położonych w miejscowości Gać, gmina Gać. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich koniecznych prac, które doprowadzą do osiągnięcia rezultatu opisanego w Załącznikach nr 11 i 12 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, konstrukcyjno-budowlanych, instalacyjnych oraz zrealizowanie dostaw urządzeń i materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z dokumentami zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wszelkiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne użytkowanie obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania w imieniu Zamawiającego zgód, zezwoleń, dokumentów, uzgodnień, decyzji administracyjnych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (jeśli jest wymagane), a także wszelkich innych czynności koniecznych do należytego wykonania przedmiotu umowy.Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 12 do SWZ.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących elementów: Przebudowę płyty boiska z nawierzchnią trawiastą: likwidacja istniejącej murawy stadionu; wykonanie nowej nawierzchni stadionu, Budowę bieżni lekkoatletycznej, Oświetlenie boiska: likwidacja istniejącego oświetlenia stadionu; wykonanie oświetlenia boiska oraz monitoringu i nagłośnienia, Ogrodzenie boiska wraz z piłkochwytami: rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz piłkochwytów; budowa nowego ogrodzenia i piłkochwytów, Budowa nowej trybuny sportowej wraz z częściowym zadaszeniem, Budowa zaplecza szatniowo – sanitarnego w technologii kontenerowej, Wykonanie wewnętrznych ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej, Budowa boiska do piłki siatkowej z nawierzchnią poliuretanową, Budowa boisk do koszykówki z nawierzchnią poliuretanową, Budowa elementów małej architektury: obiekty i elementy zagospodarowania terenu, Budowa przyłączy instalacji: elektroenergetycznej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, Dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych, Dostawa wyposażenia: zakup sprzętu sportowego oraz wyposażenia głównej murawy boiska.Głównym celem inwestycji jest zwiększenie aktywności fizycznej oraz stworzenie sprzyjających warunków dla rozwoju sportu i prowadzenia zdrowego stylu życia przez dzieci, młodzież i dorosłych. Realizowana inwestycja wpłynie na podniesienie walorów estetycznych Gminy. Dodatkowo pozwoli poszerzyć ofertę kulturalno-społeczną Gminy Gać, poprzez poprawienie dostępności do trybun i innych obiektów osobom z niepełnosprawnościami, a także wszystkim, którzy zechcą korzystać z obiektów. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac, w tym operatu geodezyjnego dla całego zamierzenia inwestycyjnego.Zakres całościowy robót budowlanych wszystkich branż musi uwzględniać dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów w każdym zakresie, a szczególnie ochrony przeciwpożarowej oraz wymogów sanitarnych a także do obowiązujących warunków technicznych dla tego typu obiektów. Wykonywane prace budowlane, w tym zastosowane materiały i rozwiązania, muszą uwzględniać również charakter i typ użytkowy obiektu oraz być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych.Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego (podczas odbioru końcowego robót), w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zawłaszcza:1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości),2. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania,3. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana).Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, protokół odbioru końcowego robót, kosztorys powykonawczy, ostateczną decyzję Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Przeworsku udzielającą pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu w całości (bez możliwości wykazania prac pozostałych do wykonania) – jeśli jest wymagana. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w wersji papierowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 z późn. zm.)3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez:Bank Spółdzielczy w Łańcucie Oddział w Gaci Nr 41 9177 1018 2003 2000 0619 0004W tytule przelewu należy wpisać – „wadium przebudowa stadionu w Gaci”.6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.7. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu zamawiający zaleca załączyć do oferty.8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w ustawie Pzp;b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz nr przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Gać, Gać 275; 37-207 Gać, NIP: 794-16-85-583, REGON: 650900648;g) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swa treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).10. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp.11. Wykonawca zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 97 ust. 10 ustawy Pzp oraz art. 78 z indeksem 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 poz. 1610 z późn. zm.) w przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji zobowiązany jest załączyć do oferty oryginał dokumentu w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy.12. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.13. Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie (brak opisu warunku);1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie (brak opisu warunku);1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie (brak opisu warunku);1.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa wymagania w zakresie spełniania tego warunku.Zamawiający określa, że wykonawca spełni warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a. w okresie nie wcześniej niż ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną (roboty wykonane w ramach jednej umowy) odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującą swoim zakresem roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie/modernizacji boiska, stadionu lub innego obiektu sportowego o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł brutto, która obejmowała swoim zakresem m. in. roboty polegające na wykonaniu zaplecza szatniowo-sanitarnego. Wykonawca musi wykazać, że wyżej wymienione roboty zostały wykonane należycie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415),b. na czas realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. co najmniej:• jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub posiadającą inne tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika budowy oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy lub Kierownika robót budowlanych przy realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem była przebudowa, budowa, modernizacja lub remont obiektu sportowego o zakresie zbliżonym do składanej oferty,• jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadającą inne tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień – pełniącą funkcję kierownika robót,• co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (instalacji sanitarnych) lub posiadającą inne tożsame uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień – pełniącą funkcję kierownika robót.Wymieniony powyżej skład zespołu należy traktować jako minimalne wymaganie zamawiającego, obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę dwóch funkcji pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i stan ten będzie wynikał z dołączonych dokumentów w przypadku wezwania do ich przedstawienia.Przez wyżej wskazane uprawnienie budowlane zamawiający rozumie uprawnienia budowlane wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie wymaganych funkcji w zakresie niniejszego zamówienia. Zamawiający, określając wymogi odnoszące się do posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 t.j.); które pozwalać będą na pełnienie funkcji w zakresie objętym zamówieniem; Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 t.j.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551 t.j.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach