Gmina Siewierz ogłasza przetarg
- Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
- Data zamieszczenia: 2011-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16 16
42-470 Siewierz, woj. śląskie
tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
REGON: 00053076100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa stadionu sportowego KS Niwy w Brudzowicach - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa stadionu sportowego KS Niwy w Brudzowicach - etap II. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, decyzji o pozwoleniu na budowę nr WAiŚ.I.7351-0317/08 z dnia 07 kwietnia 2008 r., dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz na rysunku przedstawiającym zakres zadania. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)budowę nawierzchni żwirowej gr. 25 cm wraz z podbudową dla placu zabaw, b)wyposażenie placu zabaw w następujące urządzenia zabawowe z drewna klejonego, montowane na kotwach, posiadające odpowiednie certyfikaty zgodności z polskimi normami:zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią,huśtawka ważka,huśtawka wahadłowa podwójna - 2 szt.,domek zabawowy,sześciokąt wielofunkcyjny, huśtawka na sprężynie - 2 szt. c)ogrodzenie placu zabaw 50 mb w formie piłkochwytu wys. 4 m wraz z furtką, d)budowę placu z kostki betonowej pod trybunę sportową, e)budowę obrzeży betonowych, f)dostawę i montaż trybuny sportowej na 214 miejsc, g)zadaszenie trybuny sportowej. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, c)ponoszenia kosztów zużycia mediów oraz ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, d)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, e)oznakowania terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, f)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, g)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, h)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, i)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, j)usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, k)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, l)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia), m)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza), n)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki zlecenia: 1.Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysu na kwotę ofertową. 2.Materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 1 km. 3.Materiały budowlane, urządzenia i ich producenci ewentualnie wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 4.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały i urządzenia do akceptacji Zamawiającemu na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania minimalnych stref bezpieczeństwa przy montażu urządzeń na placu zabaw, zgodnie z normą PN-EN 1176-1:2009. Podanie przez producenta urządzeń innych stref bezpieczeństwa niż przewidziane w normie nie zwalnia Wykonawcę z obowiązku zastosowania właściwej strefy. 6.Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 7.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 8.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 9.Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, termin płatności do 30 dni, przelew. 10.Na realizację zadania Gmina uzyskała dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej PROW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 7 000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Częstochowie Nr: 04 1050 1142 1000 0023 4376 3799 z dopiskiem wadium. 4.Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Miasta i Gminy Siewierz pok. nr 17 za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa chodnika w ciągu ul. A. Krajowej w Pszowie
Dodano: 2016-07-27 - Remont chodnika w ciągu ul. Centralnej w Połomi oraz Przebudowa chodnika przy ul. 1 Maja w Mszanie - II
Dodano: 2016-07-21 - Remont kapitalny chodników w ul. Ściegiennego w Zawierciu (chodnik obustronny).
Dodano: 2016-07-20 - Remont kapitalny chodników w ul. Hożej w Zawierciu (chodnik obustronny).
Dodano: 2016-07-19 - Miejskie Centrum Integracji Transportu w Jaworznie: Integracja Dróg Dla Rowerów w Jaworznie - odcinek 3
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie parkingów wraz z drogą dojazdową za budynkiem internatu PZS nr 2 w Pszczynie przy ul. Szymanowskiego 12.
Dodano: 2016-07-05 - Zapewnienie usług remontowych, robót budowlanych oraz prac przy organizacji imprez w Wojewódzkim Parku Kultury i Wypoczynku im. gen. Jerzego Ziętka w Chorzowie roboty godzinowe. Nr: 12/B/DAT/16
Dodano: 2016-07-05 - Roboty remontowe budynku nr 107 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Roboty remontowe budynku nr 84 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Roboty remontowe budynku nr 25 na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice. Remont ogrodzenia parku sprzętu technicznego na terenie kompleksu wojskowego Krapkowice.
Dodano: 2016-07-01 - Remont chodnika w ciągu ul. Centralnej w Połomi oraz Przebudowa chodnika przy ul. 1 Maja w Mszanie
Dodano: 2016-07-01 - Budowa chodnika w ciągu ulicy Głównej w miejscowości Zendek - etap III
Dodano: 2016-06-24