Przetargi.pl
Przebudowa Stadionu Miejskiego w Myśliborzu na działkach nr 42/3, 116 obr. 2 Myślibórz wraz z budową systemu nawadniania, drenażu i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej oraz przyłączem systemu nawadniania, drenażu i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej oraz przyłączem

Gmina Myślibórz ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 957 472 061 , fax. 957 473 363
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myślibórz
    ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 957 472 061, fax. 957 473 363
    REGON: 52976900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mysliborz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Stadionu Miejskiego w Myśliborzu na działkach nr 42/3, 116 obr. 2 Myślibórz wraz z budową systemu nawadniania, drenażu i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej oraz przyłączem systemu nawadniania, drenażu i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej oraz przyłączem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty realizowane w ramach zadania pn.: „Przebudowa Stadionu Miejskiego w Myśliborzu na działkach nr 42/3, 116 obr. 2 Myślibórz wraz z budową systemu nawadniania, drenażu i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej oraz przyłączem”. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch etapów : Etap I – Budowa systemu nawadniania, drenażu i przyłącza oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej na działkach nr 42/3, 116 w Myśliborzu, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020. Oś Priorytetowa III Ochrona środowiska i adaptacja do zmian klimatu Działanie 3.3 Poprawa stanu środowiska miejskiego, Etap II – Przebudowa stadionu miejskiego - modernizacja boiska piłkarskiego wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu oraz przebudową bieżni lekkoatletycznej”. 3.2. Kompleksowa przebudowa Stadionu Miejskiego obejmuje: 1) modernizację i przebudowę istniejącego boiska piłkarskiego na pełnowymiarowe o nawierzchni z trawy naturalnej z drenażem, warstwą odsączającą i wegetacyjną oraz systemem automatycznego nawadniania (15 zraszaczy); 2) przebudowę istniejącej bieżni lekkoatletycznej o nawierzchni gruntowej na bieżnię 4-torową okólną (6 torów na prostej 100/110 m) o nawierzchni typu pełny poliuretan „Full Pur” o długości 400 m w konstrukcji żelbetowej płyty, na lekkiej podbudowie ze styropianu ekstrudowanego, wzdłuż wewnętrznej krawędzi bieżni oraz wzdłuż trybun odwodnienie liniowe z korytek prefabrykowanych; 3) przebudowę zakoli lekkoatletycznych o nawierzchni gruntowej na zakola o nawierzchni poliuretanowej „Full Pur” i trawiastej: zeskok do skoku wzwyż o wymiarach 6,0x4,0x0,5 m z pianki poliuretanowej z pokryciem winylowym i siatką antykolcową, skocznia do skoku w dal i trójskoku w formie podwójnego rozbiegu dł. 40,0 i 53,0 m oraz jednej piaskownicy w wymiarach 4,02x8,0 m, rzutnia do pchnięcia kulą o nawierzchni trawiastej,; 4) budowę wolnostojącego, parterowego budynku gospodarczego o pow. zabudowy 15m² (prefabrykowany kontener); 5) budowę studni głębinowej o wydajności od 5 do 10m3/h i naziemnego zasobnika retencyjnego o pojemności 50 m3 w celu dobowego gromadzenia wód głębinowych do nawadniania płyty boiska wraz z instalacją wodociągową; 6) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej dla przebudowywanego stadionu oraz przyłącza do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej (PVC 200 – ok.546m, PVC 250- ok.209m, PVC 315- ok. 163m); 7) modernizację i przebudowę oświetlenia terenu w formie masztów oświetleniowych wokół bieżni (14 szt.) oraz na terenie utwardzonym (4 szt.), doprowadzenie zasilania do budynku gospodarczego i w obrębie linii mety; 8) ogrodzenie wokół przebudowywanego boiska piłkarsko-lekkoatletycznego wys. 1,05m (słupki stalowe, przęsła panelowe) oraz ogrodzenie w wys. 2,0 m wokół zasobnika retencyjnego i wygrodzenie trybuny dla gości; 9) utwardzenie ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej 8 cm i betonowej kraty ażurowej 8cm; 10) monitoring obiektu (6 kamer, rejestrator wielokanałowy, monitor); 11) montaż stojaków lub wiat rowerowych, 12) rozbiórkę budynku socjalnego; 13) wycinkę drzew ( 9 szt.) 3.3. Zakres robót z podziałem na poszczególne etapy obejmuje wykonanie: 1) w etapie I: a) kanalizacji i drenażu, w tym:  przyłącza oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej;  drenażu boiska;  odwodnienia;  systemu nawadniania wraz ze zbiornikiem retencyjnym; 2) w etapie II: a) nawierzchni sportowej-trawiastej, w tym:  robót ziemnych;  warstw odsączających, wzmacniających;  przygotowanie i rozścielenie warstwy wegetacyjnej, trawniki dywanowe; b) nawierzchni sportowej-syntetycznej, w tym:  robót ziemnych;  podbudowy lekkiej (płyty styropianowe);  płyt fundamentowych żelbetowych;  obrzeży betonowych;  nawierzchni syntetycznej; c) nawierzchni utwardzonej z kostki i płyt ażurowych, w tym:  robót ziemnych;  nawierzchni z płyt wielootworowych;  krawężników betonowych;  nawierzchni z kostki betonowej; d) ogrodzenia: e) wyposażenie boiska: f) zasilania obiektu i oświetlenia zewnętrznego, w tym:  zasilania obiektu;  oświetlenia zewnętrznego;  systemu monitorowania; g) zaplecza kontenerowego wg. PT Architektura, w tym:  rozbiórkę budynku socjalnego;  dostawę, montaż i podłączenie zaplecza kontenerowego wg. PT Architektura. 3.4. Wody opadowe z terenu bieżni wraz z wodami opadowymi z zakoli lekkoatletycznych, drenażu pod płytą boiska oraz z terenów utwardzonych odprowadzone będą do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej. 3.5. Prace związane z wykonaniem boiska trawiastego winny być przeprowadzone z odpowiednim wyprzedzeniem przez terminem zakończenia robót, tak aby w momencie odbioru końcowego boisko piłkarskie nadawało się do użytkowania. 3.6. Zabiegi pielęgnacyjne związane z utrzymaniem nawierzchni trawiastej Wykonawca ma przeprowadzać przez cały okres trwania okresu gwarancyjnego. 3.7. Zamawiający zamieszcza, jako dokument pomocniczy przedmiar robót. Zamawiający przyjął ryczałtowy sposób rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, dlatego wykonawca musi pamiętać, że podstawą do kalkulacji ceny w przedmiotowym postępowaniu jest projekt budowlano - wykonawczego, STWiOR oraz tabela elementów ceny ryczałtowej. 3.8. Jeżeli w dokumentacji projektowej pojawią się nazwy własne materiałów lub urządzeń, należy je rozumieć jako materiały / urządzenia o parametrach takich lub równoważnych. 3.9. Wykonanie wszystkich prac ma prowadzić do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi, a także obejmować wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. 3.10. Materiały oraz inne wyroby, muszą być z asortymentu bieżąco produkowanego i odpowiadać normom i przepisom. Zastosowane materiały muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty – wymagane obowiązującymi przepisami. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w opisie technicznym, dokumentacji projektowej, odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku rozbiórek, na terenie inwestycji, za wyjątkiem materiałów nadających się do ponownego wykorzystania, które są własnością Zamawiającego. Wykonawca na koszt własny odwiezie na składowisko wskazane przez Zamawiającego. Materiały nie nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca odwiezie na miejsce składowania. Miejsce składowania staraniem własnym Wykonawcy Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 2. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, tj.: - pracownicy fizyczni oraz operatorzy sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy; Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Szczegółowe informacje w poniższym zakresie zawarto we wzorze umowy, w szczególności: 1) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 2) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 12.2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 12.2.1. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w 34 8355 0009 0070 0708 2000 0003 z dopiskiem : wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na zadanie: Przebudowa Stadionu Miejskiego w Myśliborzu na działkach nr 42/3, 116 obr. 2 Myślibórz wraz z budową systemu nawadniania, drenażu i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej oraz przyłączem. 12.3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12.3 przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 12.4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 12.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 12.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 12.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: a) formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) Tabelę Elementów Rozliczeniowych sporządzoną wg załącznika nr 1a do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; d) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; e) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 9.2 SIWZ, o ile wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ); f) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; g) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; h) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach