Urząd Gminy w Siemkowicach ogłasza przetarg
- Adres: 98-354 Siemkowice, Plac XXX-lecia PRL 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 8417217 , fax. 43 8417269
- Data zamieszczenia: 2010-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Siemkowicach
Plac XXX-lecia PRL 1 1
98-354 Siemkowice, woj. łódzkie
tel. 43 8417217, fax. 43 8417269
REGON: 00054783300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiemkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa Stacji Wodociągowej z Rozbudową o Stację Uzdatniania Wody Olszynka w miejscowości Siemkowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- roboty budowlane: Dobudowa budynku Stacji Uzdatniania Wody - montaż odżelaziaczy i mieszaczy - montaż sprężarek powietrznych - montaż armatury i rurociągów technologicznych - skrzynka pomiarowa stacji wodociągowej - instalacja kanalizacji wód popłucznych W istniejącym budynku Stacji Wodociągowej - wymiana rurociągów i armatury sprężonego powietrza do hydroforów - wymiana instalacji dezynfekującej łącznie z zestawem chloratorów - montaż wentylatora w pomieszczeniu chlorowni - oczyszczenie rurociągów i zbiorników oraz malowanie Na terenie Stacji Wodociągowej - budowa wód popłucznych - budowa zbiornika popłuczyn - modernizacja rurociągów wody surowej ze studni - modernizacja rurociągów wody pitnej uzdatnionej do sieci wodociagowej - wykonanie instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - projekt Budowlany , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium do dnia 15.06.2010r. do godz. 8.30 w wysokości 3000,00zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1/w pieniądzu 2/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ gwarancjach bankowych 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz.1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Warcie o/ Siemkowice nr 52 9270 1029 0200 0794 2002 0011. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu należy wnieść do kasy Urzędu Gminy w Siemkowicach, ul. Plac XXX -= Lecia PRL 1, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę załączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-24 - ZP/76/2016 Dostawa i wdrożenie systemu elektronicznej inwentaryzacji, współpracującego z posiadanym przez Zamawiającego modułem Środki Trwałe i Wyposażenie firmy Asseco Poland S. A.
Dodano: 2016-04-16 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa wyposażenia niezbędnego do stworzenia scentralizowanej platformy umożliwiającej gromadzenie, sortowanie oraz przetwarzanie zróżnicowanych formatów danych dotyczących działalności naukowej Klinik i Zakładów ICZMP, ze szczególnym uwzględnieniem danych dotyczących nowotworów i wad rozwojowych - Platforma Informacji Naukowej realizowana w ramach decyzji MNiSW nr 9131/ E-526/R/2015 z dnia 5 maja 2015 r. przyznającej ICZMP w Łodzi dotację celową na finansowanie kosztów związanych z restrukturyzacją działalności statutowej w roku 2015 r. - ZP/139/2015
Dodano: 2015-11-12 - Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2014-10-17 - 25/W3/D/2014
Dodano: 2014-10-01 - MOPR.III.23-231/4/2014
Dodano: 2014-07-23 - Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2014-02-28