Przetargi.pl
„Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z wykonaniem otworu studziennego nr 1A w miejscowości Płowce II” w ramach projektu „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z wykonaniem otworu studziennego nr 1A w miejscowości Płowce II i budowa 5 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radziejów”.

Gmina Radziejów ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, ul. Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 853 686 , fax. 542 853 337
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radziejów
    ul. Kościuszki
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 853 686, fax. 542 853 337
    REGON: 91086666720000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugradziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z wykonaniem otworu studziennego nr 1A w miejscowości Płowce II” w ramach projektu „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody wraz z wykonaniem otworu studziennego nr 1A w miejscowości Płowce II i budowa 5 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Radziejów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na: a) wykonanie otworu zastępczego nr 1 A: • wykonaniu otworu zastępczego nr 1 A o głębokości ok. 73 metrów metodą obrotową na lewy obieg płuczki, świdrem o średnicy  470 mm, • wykonaniu zabudowy w otworze filtra szczelinowego PVC  280 mm (szczelina h=3 mm), który będzie posadowiony na głębokości około 72,5 m, na 0,5 m podsypce żwirowej. Na podstawie analizy składu granulometrycznego określona zostanie ostateczna szerokość szczeliny oraz grubość obsypki wokół filtra. Zgodnie z założeniami projektowymi długość rury podfiltrowej wynosi - 2,5 m, natomiast części czynnej – 25,0 m. Rura nadfiltrowa o średnicy 330 mm zostanie wyprowadzona do powierzchni terenu. Ostateczne wymiary filtra zostaną ustalone przez nadzór geologiczny, po przewierceniu warstwy wodonośnej, • wykonaniu luźnej obsypki piaskowej wokół części czynnej filtra – średnica ziaren zostanie podana po wykonaniu badań granulometrycznych, • wypełnieniu iłem przestrzeni pomiędzy ścianką otworu a rurą nadfiltrową w przelocie 0,0 – 38,0 m, • wykonaniu pompowania badawczego - po odwierceniu i zafiltrowaniu otworu należy przeprowadzić próbne pompowanie składające się z dwóch etapów: pompowania oczyszczającego i pomiarowego. Wodę z pompowania należy odprowadzić poprzez studzienkę wód popłucznych do rowu - na odległość ok. 40 m. Pompowanie należy przeprowadzić pompą głębinową o wydajności około 40 m3/h, opuszczoną na głębokość około 40 m, • pompowanie oczyszczające - należy przeprowadzić w czasie ok. 48 h. Wydajność pompowania nie powinna przekroczyć przepustowości filtra oraz 120% Qmax, obliczonego wzorami empirycznymi na Q= 34 m3/h, • pompowanie pomiarowe obejmuje wykonanie testu studni (3 x 3h ze wzrastającą wydajnością, z przerwami na stabilizację) i testu warstwy (na 3 cyklach dynamicznych w łącznym czasie 48 h), • wykonaniu pomiarów stabilizacji zwierciadła wody po zakończeniu pompowania pomiarowego, • wykonaniu badania fizykochemicznego i bakteriologicznego wody. Pobór próbek wody do badań laboratoryjnych należy wykonać w końcowej fazie pompowania pomiarowego. Wodę należy poddać badaniom fizykochemicznym i bakteriologicznym w zakresie umożliwiającym sporządzenie bilansu jonowego i ustalenie klasy jakości wód podziemnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie kryteriów i sposobu oceny stanu jednolitych części wód podziemnych (Dz. U. z 2016 r., poz 85). Zakres badań fizyko-chemicznych obejmować powinien: mętność, barwę, zapach, pH, zasadowość ogólną, twardość ogólną, Fe, Mn, Cl, związki azotowe (amoniak, azotany, azotyny), siarczany, wodorowęglany, przewodność elektryczną, ogólną mineralizację, Ca, Na, Mg, K. Badania należy wykonać tylko w atestowanych laboratoriach, • określeniu rzędnej punktu pomiarowego po zakończeniu robót wiertniczych i pompowań otworu nr 1A tj. górnej krawędzi rury eksploatacyjnej oraz rzędnej terenu przy otworze w nawiązaniu do Państwowej Sieci Geodezyjnej. Współrzędne otworu należy ustalić w obowiązującym układzie współrzędnych geodezyjnych (1992) z dokładnością ± 1m metodą GPS. Otwór nr 1A należy nanieść na mapę zasadniczą. Powyższe roboty winien wykonać uprawniony geodeta, • zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011 r. (Dz.U. z 2011 r., nr 282, poz. 1657), próbki geologiczne z wierceń hydrogeologicznych są próbkami czasowego przechowywania i podmiot, który pobierał próbki geologiczne obowiązany jest do ich przechowywania w magazynie, a ich likwidacja może nastąpić po zatwierdzeniu dokumentacji hydrogeologicznej przez właściwy organ administracji geologicznej. b) wykonanie przyłącza wodociągowego wody surowej zasilającej w wodę Stację Uzdatniania Wody ze studni głębinowej nr 1A - roboty sanitarne • dostawa i montaż pomp głębinowych, • dostawa i montaż obudowy nadziemnej studni głębinowej (wyposażonej w automatyczne awaryjne ogrzewanie) wraz z podstawą i pokrywą zamykaną kluczem, • montaż wodomierza do pomiaru poboru wody surowej ze studni, -roboty elektryczne • budowa nowej linii zasilającej silnik nowej pompy głębinowej – poprzez projektowaną szafkę SP4, • wykonanie instalacji uziemiającej skrzynki SP4 w sposób podany na planie instalacji, • dokonanie sprawdzenia wykonanych instalacji i wybudowanych linii zasilających wraz z wykonaniem wszystkich niezbędnych pomiarów instalacji, • wprowadzenie zmian do istniejącej instrukcji stacji SUW, • sporządzenie dokumentacji powykonawczej c) Przebudowa SUW w Płowcach: - roboty konstrukcyjne • wykonanie fundamentów płytowych, żelbetowych, monolitycznych dla zbiorników na wodę i sprężone powietrze, posadowionych bezpośrednio na zagęszczonym mechanicznie podłożu gruntowym - roboty budowlane • wykonanie dwóch zbiorników retencyjnych V=150 m3, • wykonanie zbiornika mieszacza woda-powietrze dla wspomożenia procesu napowietrzania wody surowej przed uzdatnieniem, • wykonanie niezbędnej rozbudowy instalacji elektrycznej dla zasilania nowych dmuchaw i pomp, • wykonanie nowego układu sterowania poziomem wody w zbiornikach retencyjnych, • wykonaniu przekładki odcinka istniejącej kanalizacji technologicznej, • wykonaniu fundamentów pod zbiorniki retencyjne i pod zbiornik mieszacza. - roboty elektryczne: • zabudowa dwóch dmuchaw, dwóch pomp tłoczących ze zbiornika mieszacza do filtrów, • budowa nowego systemu pomiaru i kontroli poziomu wody w zbiornikach, • zabudowa aparatury do w/w urządzeń w istniejącej szafie zasilająco-sterującej stacji, • budowa nowych linii zasilających silniki dmuchawy, • budowa nowej linii zasilającej projektowane pompy tłoczące, a w rozdzielnicy Stacji [lub w szafkach naściennych przy pompach] zabudować styczniki załączające i przemienniki częstotliwości z układami filtrów i z dławikami, • wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych z płaskownika o typie podanym na planie instalacji, instalując go w sposób podany na planie instalacji, • montaż drabinek kablowych, • wykonanie instalacji kontroli poziomu wody w projektowanych, nowych, zbiornikach, • sprawdzenie wykonanych instalacji i wybudowanych linii zasilających – należy wykonać wszystkie niezbędne pomiary instalacji, • zaprogramowanie sterowników centralnych stacji i uruchomienie stacji uzdatniania wody, • sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie wszelkich niezbędnych odbiorów i pozwoleń wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – Zamawiający udzieli niezbędnych w tym celu pełnomocnictw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Radziejów, 88-200 Radziejów ul. Kościuszki 20/22, pok. nr 203 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Radziejów nr 40 9549 0001 0002 8756 2000 0001. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy zgodny z załączonym drukiem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby/osób do złożenia oferty (w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów), 3) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium, 4) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów – jeśli dotyczy. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie tych podmiotów powinno być złożone w oryginale. Z treści powyższego zobowiązania lub innego dokumentu musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega (dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach