Przetargi.pl
„Przebudowa stacji uzdatniania wody w Troszynie wraz z rozbudową sieci wodociągowej”

Gmina Troszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 07-405 Troszyn, Juliusza Słowackiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 767 31 67, , fax. 029 767 10 53
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Troszyn
    Juliusza Słowackiego 13
    07-405 Troszyn, woj. mazowieckie
    tel. 029 767 31 67, , fax. 029 767 10 53
    REGON: 55066794200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Troszynie wraz z rozbudową sieci wodociągowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Troszynie wraz z rozbudową sieci wodociągowej” z podziałem na następujące części: Część I : Przebudowa stacji uzdatniania wody w Troszynie. Część II: Rozbudowa sieci wodociągowej. Część I zamówienia: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Troszynie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz instalacyjne sanitarne i elektryczne związane z przebudową i remontem istniejącego obiektu stacji uzdatniania wody mające na celu dwukrotne zwiększenie wydajności pracy stacji na działce o nr ewid. 166/3 w miejscowości Troszyn. Zakres realizacji obejmuje w szczególności: • przebudowę istniejącego budynku stacji uzdatniania wody (roboty rozbiórkowe, fundamentowe, murowanie ścian i ścianek, stolarka drzwiowa, tynki i okładziny, roboty malarskie, podłogi i posadzki), • roboty instalacyjne sanitarne (wymiana urządzeń sanitarnych, montaż instalacji wodno-kanalizacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych), • instalację technologiczną SUW (filtry odżelaźniające i odmanganiające, aereator, moduł pompy płucznej, zestaw hydroforowy, dmuchawa, inne), • roboty instalacyjne elektryczne (zasilanie i montaż rozdzielni głównej, technologicznej i pneumatycznej, montaż osprzętu, urządzeń elektrycznych, montaż instalacji odgromowej). Ponadto informujemy, iż sterowanie szafy sterującej suw musi uwzględniać pomiar mętności wody za filtrami oraz pracę lampy UV z pomiarem natężenia promieniowania. • zasilanie rezerwowe - agregat prądotwórczy z ATS 50kW, • przeprowadzenie rozruchu technologicznego zamontowanych instalacji i urządzeń, • opracowanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji dla części I określają: 1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr I.9. do SIWZ) 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr I.10. do SIWZ) 3) Przedmiar robót (Załącznik Nr I.11. do SIWZ), który ma charakter poglądowy i może stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. 4) Wzór umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) Część II zamówienia: Rozbudowa sieci wodociągowej Przedmiotem zamówienia jest budowa w miejscowości Rabędy gm. Troszyn: • sieci wodociągowej z rur PVC 160 mm oraz PVC 110 mm o łącznej długości 428 m, wraz z przejściem poprzecznym przez drogę wojewódzką nr 627 o długości 16,5 m, • przyłączy wodociągowych z rur PE 40 o łącznej długości 117 m włączonych do sieci za pomocą nawiertek z zasuwą. Zakres realizacji obejmuje w szczególności: prace związane z rozbudową sieci wodociągowej poprzez organizację ruchu zastępczego, roboty ziemne, zabezpieczenie wykopów i ich odwodnienie, montaż rurociągów z rur PCV 160mm oraz 110mm, przecisk pod drogą oraz pod wjazdami na posesje prywatne, uzbrojenie sieci m.in. w kształtki, zasuwy, hydranty, budowę przyłączy z rur PE 40, przeprowadzenie prób szczelności oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. Uwaga: W cenie oferty nie należy uwzględniać budowy przyłącza wodociągowego zaprojektowanego na działce nr 15/2 w miejscowości Rabędy. Załączony do SIWZ przedmiar robót nie zawiera budowy przedmiotowego przyłącza. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji części II określają: 1) Dokumentacja projektowa (Załącznik Nr II.9. do SIWZ) 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr II.10. do SIWZ) 3) Przedmiary robót (Załącznik Nr II.11. do SIWZ), które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę. 4)Wzór umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) 1)Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych, operatorów sprzętu – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane osobiście przez osoby prowadzące działalność gospodarczą. Wymóg nie dotyczy natomiast m.in. następujących osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 2)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. W szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu oświadczenie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących wskazane pkt 1) czynności, w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa wyżej powinno zawierać w szczególności: • dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, • wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, • podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w/w osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: •administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Troszyn,. ul. Juliusza Słowackiego 13, 07-405 Troszyn/; • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Troszyn jest Pan Leszek Kleczkowski, e-mail: leszek.kleczkowski@troszyn.pl • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą : „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Troszynie wraz z rozbudową sieci wodociągowej”, nr UG.271.04.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, •odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; •Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pana dotyczących narusza przepisy RODO; •nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 4)Zgodnie z art. 8a ust.5 ustawy Pzp zamawiający informuje, że: a)W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust 1-3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby , której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego bądź konkursu, a w przypadku udostępnienia protokołu z postępowania już zakończonego wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; b)Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 RODO ( ograniczenia przetwarzania danych), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 5)Zamawiający wymaga dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust 5 i art. 30 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Informacje ogólne. 1)Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3)Okres ważności wadium winien obejmować okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi: a) dla części I : 16 000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100). b) dla części II : 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 3. Forma wadium: 3.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3.2.Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy PZP oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji złożony wraz z ofertą. Wadium nie może zawierać zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu ( poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania/dekompletacji oferty, np. umieścić w oddzielnej kopercie ze wskazaniem na niej nazwy postępowania, w którym jest składane. Dokument wadialny musi identyfikować Wykonawcę oraz zawierać informację, że stanowi zabezpieczenie wadium w przedmiotowym postępowaniu. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium 4.1.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Goworowie Oddział w Troszynie nr 42 8915 0003 0010 0003 2000 0250. Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego postępowania przetargowego dotyczy wadium. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 4.2.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.3.Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy załączyć do oferty zgodnie z zapisami pkt 15.3.2. SIWZ 4.4.Wadium może być wniesione również przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika. 5. Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6. Zwrot wadium: 6.1.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy PZP. 6.2.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.3.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.4.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 15.6.1 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zatrzymanie wadium: 8.1.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium, 3)stosowne pełnomocnictwo(a) – zgodnie z punktem 18.1.4.SIWZ, 4)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z punktem 13.1. SIWZ, 5) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach