Przetargi.pl
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kaleń

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8156191 , fax. 46 8156191
  • Data zamieszczenia: 2014-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 46 8156191, fax. 46 8156191
    REGON: 75014848900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kaleń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamierzenie budowlane obejmuje przebudowę istniejącego budynku stacji uzdatniania wody celem przystosowania go do nowych rozwiązań technicznych. Przebudowa nie powoduje zmiany kubatury oraz kąta nachylenia dachu. Na działce przewiduje się postawienie dwóch zbiorników retencyjnych V=2 x 100 m3. Poza obrysem budynku, projektuje się drogi i ciągi piesze o łącznej powierzchni 328 m2 wykonane z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego. W istniejącym kontenerowym budynku stacji wodociągowej wyznaczono miejsce dla ustawienia zestawu pompowego na płycie fundamentowej żelbetowej o wymiarach w rzucie 2,20 x 1,50 m grubości 0,3 m, posadowionej na warstwie chudego betonu C8/10 o grubości 0,10 m. Płyta żelbetowa z betonu C20/25 zbrojonego stalą A-III( 18G2). Zostanie zdemontowany istniejący zbiornik hydroforowy 10 m? a płytą warstwową gr 8cm uzupełniony ubytek w ścianie. Projektowane zbiorniki retencyjne wody w kształcie walca - średnicy 4.75 m i wysokości całkowitej 7,10 m o pojemności po 100 m3 każdy, posadowione zostaną pojedynczo na bloku fundamentowym żelbetowym w kształcie wieloboku o wymiarach 5,60 x 5.60 i grubości 0,40 m wykonanym z betonu C20/25 zbrojonego stalą A-II1(18G2) w postaci siatki dolnej i górnej z prętów FI 10 mm o oczkach 18 x 18 cm. Płyty fundamentowe posadowione na warstwie chudego betonu C8/10 o grubości 20 cm na podłożu z zagęszczonej ( Id = min 0,6) podsypki z pospółki o grubości 30 cm. W ramach przebudowy wykonane również zostaną roboty związane z: Ujęciem wody (studnie i rurociągi) - demontaż dwóch pomp głębinowych - remont odwiertu studni głębinowej nr 2 - montaż pompy głębinowej o wydajności Q= 57 m?/h i H=35 m SW z silnikiem o mocy N= 9,2 kW - montaż pompy głębinowej o wydajności Q= 57 m?/h i H=30,9 m SW z silnikiem o mocy N= 7,5 kW - montaż dwóch głowic obudowy studni głębinowych - montaż zaworów zwrotnych klapowych kołnierzowych Dn100 mm szt. 2 - montaż zasuw wodociągowych z żeliwa sferoidalnego, z miękkim uszczelnieniem klina średnicy Dn100 mm szt.2 - budowa rurociągów tłocznych do budynku stacji, średnicy Dz110 PE 100 PN10 o długości łącznej l=76,25 m łączonych przez zgrzewanie elektrooporowe w wykopach o ścianach pionowych w gruncie kat. II-III umocnionych wypraskami stalowymi GZ-4 Zbiornikami wyrównawczymi wraz z rurociągami - montaż dwóch zbiorników wyrównawczych śr. 4,70 m o pojemności całkowitej V=100,0 m3 wykonanych ze stali nierdzewnej wraz z ociepleniem styropianem gr. 10,0 cm w płaszczu osłonowym z blachy stalowej trapezowej emaliowanej na fundamencie - montaż rurociągów tłocznych i grawitacyjnych Dz110 mm PE100 PN10 l=4,5 m , Dz125 mm PE100 PN10 l=2,0 m, Dz160mm PE100 PN10 l=70,8 m , w wykopach wąsko przestrzennych pionowych w gruntach II i III kat. Umocnionych wypraskami stalowymi GZ-4 - montaż wylotu betonowego rurociągu spustowego - montaż zasuw wodociągowych z obudową i skrzynką żeliwną Dn100 mm szt.2, Dn125mm szt.2 , Dn150 mm szt.2 - montaż hydrantu ulicznego nadziemnego Dn100 mm z zasuwą odcinającą w obudowie i ze skrzynką uliczną do zasuw, szt. 1 Instalacją technologiczno-sanitarną S.U.W. - montaż zestawu pompowo-hydroforowego 5-cio pompowego (w tym jedna pompa rezerwowa czynna) o wydajności Q=85,0 m3/h przy H=51,0 m SW, z silnikami o mocy N=5,5 kW każdy, współpracujący z przemiennikami częstotliwości, wyposażonym w trzy zbiorniki kompensacyjne przeponowe - montaż wodomierzy śrubowych kołnierzowych Dn100 mm , z licznikami i nadajnikami impulsów, łącznie z kompensatorami do zabudowy wodomierzy, szt. 3 - montaż przepustnic zaporowych między kołnierzowych z napędem ręcznym dżwigniowo-zapadkowym Dn100 mm szt.4 , Dn150 mm szt.5 - montaż pompy dozującej podchloryn sodu z zasobnikiem V=140 l szt. 1 - montaż sprężarki powietrza przenośnej o wydajności Q=220 l/min P=8,0 bar z silnikiem o mocy N=1,5 kW szt. 1 - montaż wentylatora osiowego śr. 300 mm o wydajności Q=100,0 m3/h łącznie z wyrzutnią ścienną kpl.1 - montaż grzejników elektr. ściennych o mocy N=1,5 kW szt. 2 oraz N=1,0 kW szt. 2 - montaż termy elektrycznej przepływowej o mocy N=0,5 kW - budowa rurociągów stalowych wykonanych ze stali OH18N9, łączonych przez spawanie Dn100 mm l=4,0m (łącznie z armaturą), Dn150 mm l=4,5 m (łącznie z armaturą), Dn 225 mm l=1,0 m - budowa rurociągów z PVC Dn15 mm l=17,0 m Instalacją elektryczną i osprzętem - montaż rozdzielnicy RE, RT, RZH i ich zabudowę - ułożenie i wykonanie podłączeń kabli zasilających i instalacji - wykonanie pomiarów elektrycznych - wykopanie i zasypanie rowów kablowych - ułożenie bednarki ocynkowanej instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych - wkopanie słupa oświetleniowego i podłączenie istniejącego kabla - ułożenie przewodów instalacji siły i światła - zabudowa i podłączenie osprzętu elektrycznego (opraw oświetleniowych, łączników, gniazdek i zestawów gniazd - zabudowę i podłączenie grzejników i ogrzewacza wody - ułożenie okablowania silnoprądowego i sterowniczego - wykonanie i uruchomienie instalacji GSM Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich uzgodnień i zawiadomień w imieniu Zamawiającego. Za realizację zadania zgodnie z warunkami technicznymi wyłączną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wskazanych przez Zamawiającego materiałów lub urządzeń z demontażu. Urządzenia i materiały podlegające zwrotowi oraz miejsce ich dostarczenia wskaże przedstawiciel Zamawiającego w czasie wykonywania robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich elementów zadania określonych w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz niniejszej SIWZ. Wykonawca zapewnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno budowlanym, oraz kierowników robót branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem został określony w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją zatwierdzoną decyzją Starosty Rawskiego - pozwoleniem na budowę Nr 58/2014 z dnia 14.02.2014 r. Wszelkie prace budowlane oraz inne czynności nie opisane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do niej, a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać w ramach niniejszego zadania i uwzględnić w kalkulacji kosztów. 4. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów, danych technicznych, oraz ilości wymienionych w przedmiarze robót) a także zaleca się dokonania oględzin terenu gdzie będzie realizowana inwestycja, aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień; 2) Jeżeli w załącznikach do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Wskazanie równoważności oferowanych urządzeń spoczywa na wykonawcy. Opis parametrów równoważnych urządzeń, użytych w dokumentacji technicznej zawiera -załącznik nr 11 3) Zamawiający przewiduje płatności dla Wykonawcy po realizacji całego przedmiotu zamówienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury, która będzie wystawiona przez Wykonawcę po odbiorze końcowym całego zadania. Zapłata będzie się odbywała na podstawie jednej faktury. Faktura wystawiona będzie po zrealizowaniu całego zadania. 4) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia usterek. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Podwykonawstwo 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Umowę z podwykonawcą należy zawrzeć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub podanie przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Umowa pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą powinna być zawarta na zasadach określonych w art. 647 Kodeksu Cywilnego, oraz zgodnie ze złożoną ofertą. 6. Wykonanie prac w podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie obowiązków wynikających z umowy i obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. 7. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonywać będzie podwykonawca. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo wszelkich działań na terenie budowy w tym działań podwykonawcy i ponosi za nie odpowiedzialność odszkodowawczą. 7. Uwagi końcowe: Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej (projekcie wykonawczym), szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć luzem, a kopię trwale spiąć z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto BSBR O/Sadkowice nr: 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010 z takim wyprzedzeniem, aby środki znajdowały się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert. Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach