Przetargi.pl
Przebudowa stacji uzdatniania wody w Łobdowie - etap I oraz budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy budynku nr 39 w Małym Pułkowie

Gmina Dębowa Łąka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-207 Dębowa Łąka, Dębowa Łąka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 884 918 , fax. 566 889 258
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowa Łąka
    Dębowa Łąka 38
    87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 884 918, fax. 566 889 258
    REGON: 87111879600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://debowalaka.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stacji uzdatniania wody w Łobdowie - etap I oraz budowa przydomowej oczyszczalni ścieków przy budynku nr 39 w Małym Pułkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I : 1) Zadanie obejmuje wykonanie prac budowlanych na działce nr 196/36 w miejscowości Łobdowo polegających na przebudowie i adaptacji budynku hali technologicznej, budowie zbiornika na wodę pitną o poj. 150 m³ oraz przebudowę studni S4 . W części budynku o powierzchni użytkowej 125,22 m² i kubaturze 899,3m³ nastąpi wydzielenie pomieszczeń na agregat prądotwórczy(pomieszczenie garażowe), chlorowni, elektryczne i WC, a w pozostałej części budynku zostaną zamontowane urządzenia technologiczne stacji uzdatniania wody. 2) Zakres prac obejmuje:a) część konstrukcyjna: roboty ziemne, fundament pod zbiornik, roboty montażowe zbiornika o poj. 150m³, termomodernizacja dachu płaskiego, obróbki blacharskie, termomodernizacja ścian budynku, termomodernizacja ścian cokołu, skucie posadzki, fundamenty pod maszyny, posadzki, sufit podwieszany typu Femacell, nadproża otworów, ślusarka i stolarka drzwiowa, okładzina ścian glazurą, ściany działowe, malowanie ścian, opaska budynku, roboty w hali nieużytkowanej;b) część technologiczna:rurociągi wodociągu (roboty ziemne, zasypka wykopów, roboty montażowe, próby płukanie, dezynfekcja), kanalizacja sanitarna i kanalizacja z chlorowni (roboty ziemne, zasypka wykopów, roboty montażowe), kanalizacja technologiczna ( roboty ziemne, zasypka wykopów, roboty montażowe, roboty w odstojniku popłuczyn, instalacja wewnętrzna wod. – kan., instalacja wentylacji), technologia stacji, studnia głębinowa S4 (roboty budowlane w obrębie studni, uzbrojenie studni), demontaże (demontaże w studni, demontaże w budynku SUW, wywóz elementów z demontażu);c) roboty elektryczne:zasilanie, rozdzielnica główna oraz agregat, linie kablowe nn, instalacje elektryczne, instalacja wyrównawcza, instalacja odgromowa, instalacja monitoringu, instalacja przeciw włamaniowa; 3) Zamawiający wymaga aby wykonawca realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym stanowiącym załącznik do projektu Umowy.4) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:a) obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;b)przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób ( badania wody, elektryczne, kominiarskie, prób szczelności instalacji, odbiorów częściowych);c)przygotowania dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu;d)po zakończeniu robót należy przeprowadzić kontrolę okresową, badanie instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i sporządzić odpowiednie protokoły; e)naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami;f)naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu;g)odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia;h)utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów;i)przygotowania dokumentów do zgłoszenia urządzeń ciśnieniowych do UDT w celu ich pierwszej rejestracji;j)dokonania rozruchu technologicznego SUW, przeszkolenia obsługi urządzeń i sporządzenia instrukcji obsługi SUW;k)uzyskania wody o jakości spełniającej wymagania zawarte w obowiązującym rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294);l)innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia;m)uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 5)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)projekt budowlany; b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;c)przedmiary robót (z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy). 6)Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga: zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie zamówienia:ogólnobudowlane, montażowe i instalacyjne, operatorów sprzętów budowlanych i obsługi urządzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej, wymogi wymienione wyżej dotyczą również podwykonawców. Brak spełnienia powyższego warunku stwierdzony podczas kontroli, spowoduje obciążenie wykonawcy karą w wysokości 1000 zł za każdą osobę pracującą bez umowy o pracę. Nałożona kara pomniejszy należne wykonawcy wynagrodzenie. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być zanonimizowane. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą elektroniczną) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Część II - 1).Zadanie obejmuje budowę oczyszczalni ścieków dla 8 – 10 osób o wydajności do 5m³/dobę z drenażem rozsączającym o łącznej długości 80 m, osadnik zabezpieczony od góry płytą żelbetową odciążającą z kominem włazowym betonowym umożliwiającym przejazd samochodami osobowymi. Oczyszczalnia zostanie zlokalizowana na działce nr143/6 przy budynku nr 39 w miejscowości Małe Pułkowo.2)Zakres prac obejmuje: a)prace ziemne, b) montaż oczyszczalni, c) prace odtworzeniowe – odtworzenie posadzki z istniejącej kostki i obrzeży. 3) Zamawiający wymaga aby wykonawca realizował roboty zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym stanowiącym załącznik do projektu Umowy. 4) Wykonawca w ramach realizacji Część II zamówienia zobowiązany jest do: a) obsługi geodezyjnej inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, w tym wytyczenia przed przystąpieniem do robót oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; b) przeprowadzenia prób, pomiarów i badań związanych z wykonywanymi robotami i przekazania zamawiającemu protokołów wykonanych prób; c)naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego (instalacji i urządzeń) spowodowanych prowadzonymi robotami; d) naprawienia uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu; e) odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia; f) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów; g) dokonania rozruchu technologicznego, przeszkolenia obsługi urządzeń i sporządzenia instrukcji obsługi oczyszczalni; h) innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia; i) uporządkowania terenu po zakończeniu inwestycji. 5)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)projekt zgłoszenia robót budowlanych; b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; c)przedmiary robót (z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia udostępnione przez zamawiającego przedmiary robót nie są podstawą wyceny robót, a stanowią jedynie materiał pomocniczy).6) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga: zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie zamówienia:ogólnobudowlane, instalacje w branży sanitarnej, operatorów sprzętów budowlanych i obsługi urządzeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących powyższe czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie zamawiającego, w terminie wskazanym przez zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia do wglądu kopię umów o pracę zawartych przez wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej, wymogi wymienione wyżej dotyczą również podwykonawców. Brak spełnienia powyższego warunku stwierdzony podczas kontroli, spowoduje obciążenie wykonawcy karą w wysokości 1000 zł za każdą osobę pracującą bez umowy o pracę. Nałożona kara pomniejszy należne wykonawcy wynagrodzenie. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa powyżej winny być zanonimizowane.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy odnośnie spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej, w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny; żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogów, przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przedłoży wskazane dowody na potwierdzenie spełnienia warunku zatrudnienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie takie powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.Za niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane wyżej zamawiający uważa niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w terminie określonym w wezwaniu (dopuszcza się przesłanie wezwania do wykonawcy drogą elektroniczną) żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy, zalecane jest sporządzenie oświadczenia na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji; 5) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru;6) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach