Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 21560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 833 712 496
- Data zamieszczenia: 2017-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 20
21560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
tel. 833 712 496
REGON: 3023742800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W HALASACH - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie stacji uzdatniania wody w miejscowości Halasy oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, po zakończeniu wszystkich robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Halasy, Gmina Międzyrzec Podlaski oraz zgłoszenia do Urzędu Dozoru Technicznego urządzeń podlegających dozorowi. Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – tj.: 1) Projekt wykonawczy, Branża technologiczna i sanitarna 2) Projekt wykonawczy, Branża architektura, konstrukcja 3) Projekt wykonawczy, Branża instalacji elektrycznych 4) Projekt wykonawczy AKPiA 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót –branża elektryczna 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża technologiczna i sanitarna 7) przedmiar robót, oraz kosztorys ofertowy. Prace związane z wykonaniem niniejszego zamówienia należy wykonać w porozumieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z ww. Projektami 2. Po zakończeniu robót Wykonawca dokona rozruchu technologicznego Stacji Uzdatnia Wody w Halasach oraz przeprowadzi badania wody za pośrednictwem Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 3. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane minimum 60 miesięcznej gwarancji (5 lat), wystawiając w dniu odbioru końcowego kartę gwarancyjną według wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45332200-5
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną