Przetargi.pl
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Bogucinie gmina Garbów, w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Gmina Garbów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-080 Garbów, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 018 063 , fax. 815 018 070
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbów
    ul. Krakowskie Przedmieście 50
    21-080 Garbów, woj. lubelskie
    tel. 815 018 063, fax. 815 018 070
    REGON: 53527300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Bogucinie gmina Garbów, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie dokumentacji projektowej tj.: 1.1 Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy stacji uzdatniania wody w branży konstrukcyjno- budowlanej ,sanitarno-technologicznej i elektrycznej w Bogucinie gmina Garbów - 4 egz. dokumentacji w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formie modyfikowalnej Autocad lub Archicad oraz w formacie PDF. Projekt powinien być poprzedzony inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania stacji, ekspertyzą techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku wraz z określeniem optymalnego wariantu uzyskania dla przegród zewnętrznych wymaganego przepisami prawa współczynnika przenikania [W/m2 K]. 1.2 Opracowanie kosztorysów inwestorskich z podziałem na branże, sporządzonych na podstawie wykonanych przedmiarów, spełniające wymogi zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389) - po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. 1.3 Opracowanie specyfikacji technicznych ogólnych i szczegółowych wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 ze zm.), uwzględniającej nazwy i kody: grup, klas oraz kategorii robót określonych w rozporządzeniu (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formie modyfikowalnej Word oraz w formacie PDF; 1.4.Opracowanie operatu wodno-prawnego w pełnym zakresie zgodnym z wymaganiami prawa i inne opracowania wymagane dla uzyskania „Pozwolenia wodno-prawnego” - 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formie modyfikowalnej w formie modyfikowalnej Word oraz w formacie PDF; 1.5.Opracowanie instrukcji eksploatacji stacji wodociągowej -4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD w formie modyfikowalnej w formie modyfikowalnej Word oraz w formacie PDF; 2. Wykonanie robót budowlanych (zgodnie z dokumentacją projektową przebudowy stacji uzdatniania wody zatwierdzoną przez Zamawiającego). Dane ogólne (stan istniejący) : Celem zamówienia jest przebudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) zlokalizowanej w miejscowości Bogucin , Gm. Garbów , woj. lubelskie. Obecnie teren Stacji Uzdatniania Wody stanowi nieruchomość zabudowaną budynkiem stacji uzdatniania wody , zasiekiem na opał , dwoma ziemnymi zbiornikami stalowymi wody czystej o po. 50 m3 każdy , dwiema studniami głębinowymi , odstojnikiem popłuczyn z kręgów betonowych V= 10m3, osadnikiem bezodpływowym . Budynek hydroforni , w którym mieści się stacja uzdatniania wody, to budynek parterowy w kształcie litery L, o wymiarach 13,27m x 6,46 m =3,73 mx6,46 m ,wysokość wewnętrzna h=3,30 m i 2,60 m., powierzchnia zabudowy -109,82 m2, pow. użytkowa 89,34 m , kubatura budynku – 594 m3. Dach o konstrukcji drewnianej typu krokwiowo-jątkowego, dwuspadowy, pokryty płytami azbestowo-cementowymi falistymi. Powierzchnie użytkowe poszczególnych pomieszczeń : - Hala technologiczna - 64,79 m2 -chlorownia - 5,58 m2  dyżurka i szafy sterownicze - 15,59 m2  korytarz - 1,5 m2 -w-c i umywalka - 1,88 m2 Stacja wodociągowa pracuje w układzie dwustopniowego pompowania wody z uzdatnieniem. Woda surowa ze studni głębinowej (podstawowej lub awaryjnej) podawana jest przy pomocy pompy głębinowej poprzez odżelaziacze do zbiornika wyrównawczego ziemnego o pojemności V=2x50m3, skąd czerpana jest pompami płaskimi i przez hydrofory tłoczona do sieci wodociągowej. Spust wody ze zbiornika odbywa się do kanalizacji oddzielnymi przewodami dla każdej komory. Wodociąg zaopatruje w wodę miejscowość Bogucin w gminie Garbów. Wodociąg Bogucin . UWAGA: 1. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np.: map, warunków technicznych podłączenia mediów oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień z instytucjami w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Gminą Garbów zakresu robót ujętych w opracowaniu. 3. Wykonany projekt powinien spełniać niezbędne wymagania do zgłoszenia właściwemu organowi wykonania robót budowlanych. 4. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji. 5. Przedmiot zamówienia Wykonawca winien wykonać z materiałów własnych, fabrycznie nowych. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawiać się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego (spełniajacego wymagania podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych) materiału lub urządzenia. 6. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego nieodpłatnie przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji, objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych, do wykorzystania całości lub poszczególnych elementów dokumentacji projektowej na następujących polach eksploatacji: 6.1 w zakresie utrwalania i zwielokrotniania treści – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, 6.2. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utrwalono dokumentacje projektową – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy, 6.3. w zakresie rozpowszechniania dokumentacji projektowej w sposób inny niż określony w pkt 2) – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego nieodpłatnie również prawo zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich, w szczególności do udzielania zezwoleń na dokonywanie wszelkiego rodzaju opracowań projektu oraz zezwoleń na rozporządzanie i korzystanie z tychże opracowań. 7. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia jak również związane z organizacją, utrzymaniem i późniejszą likwidacją placu budowy oraz inne koszty towarzyszące np.: robót przygotowawczych, porządkowych, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i koszty uzyskania niezbędnych decyzji. 9. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego jego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie rozbudowanego obiektu, w tym czynnościach określonych w Art.56 i 57 ustawy Prawo budowlane. 10. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie, Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji. 10.1. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. 10.2 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP. 10.3 Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny. 10.4. Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy. 10.5. Wykonawca zapewni stałą i pełną obsługę geodezyjną i geologiczną dla realizacji zadania. 10.6. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 10.7. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści , w skład której wejdą m.in.: 1) dziennik budowy, 2) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę lub skuteczne zgłoszenie wykonania robót do Starostwa Powiatowego w Lublinie . 3) oświadczenie Kierownika budowy, 4) aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, 5) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, protokoły badań i prób, 6) dokumentacja powykonawcza, 7) dokumentacja fotograficzna, 8) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, 11. Jeżeli w niniejszej SIWZ lub Programie Funkcjonalno-Użytkowym pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przez „ofertę równoważną" należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W ramach projektu budowlanego Wykonawca jest zobowiązany uszczegółowić rozwiązania , także zaproponować inne niż w PFU jeśli w ten sposób uzyskane mogą być korzystne dla jakości, obniżenia kosztów ,poprawy walorów użytkowych obiektów SUW. 12. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji ( załącznik nr 10 do SIWZ.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach