Przetargi.pl
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Lipiny, gmina Nowa Sól

Gmina Nowa Sól ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3872016 w. 28 , fax. 683 873 277
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól
    ul. Moniuszki
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 3872016 w. 28, fax. 683 873 277
    REGON: 97123779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Lipiny, gmina Nowa Sól
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: „Rozbudowa i modernizację stacji uzdatniania wody wraz z projektem remontu, rozbudowy i modernizacji sieci wodociągowej w m. Lipiny, gmina Nowa Sól”, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu rozbudowę i modernizację stacji uzdatniania wody wraz z projektem remontu, rozbudowy, modernizacji sieci wodociągowej w m. Lipiny polegających na: a) Rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Lipiny do wydajności 10 m3/h: 1) demontaż urządzeń istniejących, 2) odwiercenie nowej studni Sw-1z, zastępczej dla studni istniejącej Sw-1, 3) renowacja studni nr Sw-2a, 4) montaż 2-ch nowych pomp głębinowych wraz z armaturą zaporowo-zwrotną i aparaturą kontrolno-pomiarową oraz rurami tłocznymi, 5) montaż dla Sw-1z i Sw-2a obudów studni na nowe (typ nadziemny), 6) likwidacja studni nr Sw-1, 7) wykonanie opasek z płyt ażurowych wokół obudów studni głębinowych, 8) montaż układu napowietrzania wody przy uwzględnieniu jakości wody surowej, 9) montaż zestawu do korekty odczynu, 10) montaż układu filtracji wody dla uzyskania zakładanej wydajności 10 m3/h, 11) montaż zestawu pompowego II0 (wysokość podnoszenia pomp - ciśnienie wyjściowe powinno wynikać z obliczeń hydraulicznych sieci wodociągowej, tak aby zapewnić wymagane ciśnienie przy rozbiorze wody QMAX H i ppoż. przy Qppoż,), 12) montaż zestawu płuczącego filtry składającego się z pompy płuczące i dmuchawy, 13) montaż zestawu do dezynfekcji wody uzdatnionej, 14) budowa stacyjnego zbiornika wody czystej, 15) prace remontowo-budowlane wewnętrzne i zewnętrzne budynku SUW, 16) wymiana i budowa rurociągów między obiektowych wraz z armaturą, 17) remont i przebudowa odstojnika popłuczyn ze studnią chłonną, 18) wymiana ogrodzenia na nowe z bramą i furtką, 19) wykonanie nowej rozdzielnicy zasilająco - sterowniczej, 20) wykonanie nowych instalacji elektrycznych do urządzeń technologicznych oraz AKPiA, 21) wykonanie systemu sterowania, sygnalizacji i wizualizacji procesu uzdatniania wody, 22) wykonanie kompletnej instalacji alarmowej - Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), 23) uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia. b) Wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej: 24) wykonanie map do celów projektowych terenu objętego zamówieniem, 25) wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, 26) wykonanie Koncepcji technicznej obejmującej przedmiot zamówienia z weryfikacją założeń projektowych, bilansem mediów oraz opisem rozwiązań projektowych wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego, 27) uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień, w tym z właścicielami nieruchomości, również z tymi na które realizacja będzie miała wpływ, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie projektowanych do wykonania robót, 28) właściwe, zgodne z Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) z uzyskaniem prawomocnego „Pozwolenia na budowę" oraz wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót. 29) opracowanie projektu likwidacji studni nr Sw-1 wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, 30) opracowanie projektu wierceń i dokumentacji hydrogeologicznej dla studni nr Sw-1z po jej odwierceniu, 31) opracowanie operatu wodno-prawnego dla nowych warunków ujęcia wody i odprowadzenia popłuczyn, 32) właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano - montażowych dla zakresu robót objętych PFU, utrzymanie modernizowanych obiektów „w ruchu" w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych, polegających na zapewnieniu produkcji i dostawy do odbiorców wody w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej jakości wraz z zapewnieniem i utrzymaniem rozwiązań tymczasowych wynikłych z technologii i etapowania prowadzenia robót modernizacyjnych, 33) opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji dla stacji uzdatniania wody, 34) opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, 35) przeprowadzenie prób końcowych eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie, 36) przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia, 37) uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania zamówienia do eksploatacji i użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, 38) projekt wymiany istniejących odcinków sieci wodociągowej o średnicach 50 - 32 mm we wsi Lipiny na sieć o średnicy 110 - 90 mm PVC o długości 1200 m, 39) projekt wymiany istniejących odcinków sieci wodociągowej o średnicach 50 - 32 mm we wsi stany na sieć o średnicy 110 - 90 mm PVC o długości 1200 m, 40) Na odcinkach podlegających wymianie sieć wymianę należy zaprojektować do granic nieruchomości, 41) Uzyskanie pozwolenia na budowę w związku z przebudową SUW, 42) Oddanie do użytkowania, 43) Uzyskanie pozwolenia na budowę w związku z rozbudową sieci wodociągowej. Po wykonaniu przedmiotu Kontraktu i osiągnięciu efektu oraz założonych parametrów techniczno-technologicznych zdefiniowanych w PFU, Wykonawca udzieli Zamawiającemu Gwarancji jakości na całość przedmiotu Kontraktu na okres min. 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. UWAGA: Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające, (w tym, w razie konieczności badania fizykochemiczne wody surowej oraz badania technologiczne) niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy, a w szczególności do sporządzenia Projektu Budowlanego i Wykonawczego. Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy odbyć wizytację terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano-montażowych, jak i przygotowania projektu do uzyskania pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kożuchowie, Oddział w Nowej Soli, nr konta 97 9673 0007 0000 0301 1468 0003 z dopiskiem z dopiskiem „wadium w postępowaniu przetargowym – Przebudowa stacji uzdatniania wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Lipiny, gmina Nowa Sól. 5. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 6. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14.8 i 14.9 SIWZ. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Zamawiający wymaga by Wykonawca wraz z w/w dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach