Przetargi.pl
Przebudowa stacji pomp Nr 12 Jurandowo, gmina Markusy, powiat Elbląg

Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Junaków 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2325725, 2327440 , fax. 055 2327118
  • Data zamieszczenia: 2010-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu
    ul. Junaków 3 3
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2325725, 2327440, fax. 055 2327118
    REGON: 17097419600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zzmiuw.elblag.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stacji pomp Nr 12 Jurandowo, gmina Markusy, powiat Elbląg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz dostawy i usługi związane z realizacją inwestycji p.n. Przebudowa stacji pomp Nr 12 Jurandowo, gmina Markusy, powiat Elbląg. 2. Zakres robót budowlanych: - wymiana istniejących agregatów pompowych na zatapialne; szt. 4; o wymaganych parametrach wydajność Q=0,34÷0,38 m3/s, podnoszenie Hm=2,72÷3,74m sł.w., moc silników ~18KW, spraw-ność ?=76%÷82%, - wykonanie remontu istniejących urządzeń hydrotechnicznych: wlotu, wylotu i komory czerpnej; adaptacja komory wlotowej dla potrzeb instalacji zatapialnych agregatów pompowych - wykonanie ściany poprzecznej, remont ścian i dna, - instalacja nowego wyposażenia technologicznego: krata wlotowa, klapy zwrotne, urządzenia technologiczne na rurociągach tłocznych, - instalacja na rurociągach przepływomierzy elektromagnetycznych, - remont istniejącego budynku pompowni i stacji transformatorowej, - remont żelbetowego pojemnika na skratki, - instalacja nowej czyszczarki krat ze sterowaniem ręcznym i automatycznym, - wykonanie nowej konstrukcji wsporczej czyszczarki krat i zadaszenia, - wykonanie nowego zasilania i nowej instalacji energetycznej, - instalacja urządzeń automatycznego sterowania, - umocnienie odcinka kanału pompowego i kanału odpływowego (przełożenie istniejącego umoc-nienia na odc. 10m, odmulenie kanału pompowego na odc. 100m), - zagospodarowania terenu pompowni: wykonanie ogrodzenia, placu manewrowego, chodników, terenów zieleni, - wykonanie składowiska szandorów. Zakres dostaw i usług: - Dostawa wyposażenia, - Rozruch technologiczny. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zabezpieczenia przeciwpowodziowego polderu Jurandowo w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe MELPROJEKT Spółka z o.o. w Gdańsku: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA: Projekt rozbiórki, Projekt część energetyczna: tom IIA Instalacje i sieci, tom IIB AKPiA, Projekt część budowlano-konstrukcyjna z informacją BIOZ, SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (część budowlano-konstrukcyjna, część elektroenergetyczna), B. PRZEDMIAR ROBÓT (część budowlano-konstrukcyjna, część elektroenergetyczna) oraz WYKAZ DOSTAW I USŁUG. 5. W przypadkach gdy dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wskazują na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że spełniają one wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Zamawiający oceniając czy podane rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w dokumentacji i wskazane przez Wykonawcę. W przypadku gdy rozwiązanie równoważne wymagać będzie zmian w dokumentacji projektowej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca. 6. Materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wymagane dla wyrobów budowlanych oznakowanie oraz świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP oraz gwarancje dla urządzeń. Dokumenty i gwarancje należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed użyciem materiałów i urządzeń. 7. Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bhp oraz zabezpieczenie terenu budowy i składowanych materiałów przed dostępem osób postronnych. 8. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 9. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 10. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zobowiązany jest do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego: - ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100 % umownego wynagrodzenia, - ubezpieczenie osób trzecich. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia przedłożył polisy lub inne dokumenty, potwierdzające zawarcie ubezpieczenia. 11. Zamawiający informuje że do obowiązków Wykonawcy będzie należało zamontowanie tablicy informującej o wsparciu finansowym inwestycji przez Unię Europejską; tablicę dostarczy Zamawiający. 12. Zamawiający informuje, że należy zastosować technologie ograniczające hałas a prace w których nie można wyeliminować nadmiernego hałasu należy wykonać w okresie jesienno-zimowym poza okresem lęgowym ptaków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 92 1160 2202 0000 0000 3414 4506. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem bankowym Zamawiający będzie uważał za skuteczne tyl-ko wówczas gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w oryginale w Dziale Finansowo-Księgowym Żuławskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu ul. Junaków 3 pokój 27 w terminie przewidzianym na składanie ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zzmiuw.elblag.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach