Przetargi.pl
Przebudowa SOK w Inspektoracie ZUS w Szczecinku, Pl. Wolności 18

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Juliana Fałata
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3485533, , fax. 94 3425262
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3485533, , fax. 94 3425262
    REGON: 00001775600435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa SOK w Inspektoracie ZUS w Szczecinku, Pl. Wolności 18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę Sali Obsługi Klienta w budynku Inspektoratu ZUS w Szczecinku, Pl. Wolności 18. Zadanie polega na przebudowie części lokalu na Salę Obsługi Klientów wraz z remontem pozostałej części lokalu. Roboty budowlane w lokalu przewidują prace rozbiórkowe części ścian działowych przestrzeni przeznaczonej pod przebudowę oraz montażu nowych ścianek działowych, wykonanie przebudowy węzła sanitarnego, wydzielenie toalety dla osób niepełnosprawnych, przebudowę instalacji elektrycznej, p.poż., sanitarnej, wodno-kanalizacyjnej, wymianę grzejników i armatury sanitarnej, montaż klimatyzacji i kurtyny powietrznej. W związku ze zmianami funkcjonalnymi następuje zmiana aranżacji i wystroju wnętrz, realizacja nowych sufitów podwieszanych z wbudowanym nowym oświetleniem, korekta instalacji przebiegających w przestrzeni technicznej w stropach podwieszanych, dodatkowe elementy dekoracyjne, wykonanie wymiany okładzin ścian, posadzek, stolarki drzwiowej wewnętrznej jak i zewnętrznej na automatyczne, malowanie ścian w całym lokalu, zgodnie z przedmiarami robót, w tym : 1) Wykucie ościeżnic stalowych, 2) Demontaż boazerii, szaf, kraty w przedsionku, 3) Rozebranie ścianek działowych, posadzek z płytek terakotowych, 4) Odbicie tynków, skucie płytek ceramicznych ścian, 5) Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, 6) Rozebranie sufitów podwieszanych, 7) Wykucie otworu dla otworu drzwiowego wraz z ułożeniem nadproży, 8) Wywiezienie gruzu, 9) Uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych, 10) Ścianki działowe z płyt GK, 11) Gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach, 12)Licowanie ścian płytkami w pomieszczeniach WC, socjalnym, 13) Dwukrotne malowanie podłoży gipsowych ścian wraz z gruntowaniem w SOK w kol. RAL 6019, pozostałe pomieszczenia w kolorze białym z palety RAL 1013, 9001, 9002, 9003, 9010, 9016, sufitów wraz z gruntowaniem w kolorze białym, 14) Warstwy wyrównawcze pod posadzki, 15) Ułożenie posadzki z płytek gress wraz z cokolikami, 16) Wykonanie posadzek z wykładzin homogenicznych wraz z wywinięciem na ścianę, 17) Wykonanie sufitów podwieszanych z płyt kasetonowych 60x60cm, 18) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej płycinowej wraz z ościeżnicami obejmującymi ościeża, 19) Montaż stolarki drzwiowej rozsuwanej automatycznie, aluminiowej w kolorze białym wraz ze ściankami przedsionka, 20) Montaż wycieraczki systemowej, 21) Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą w pomieszczeniach WC z dostosowaniem jednego pomieszczenia dla osób niepełnosprawnych, 22) Wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami w pomieszczeniu SOK-u, 23) Montaż klimatyzacji w pomieszczeniu SOK-u, 24) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem w pomieszczeniach przebudowanych SOK-u, oprawy LED, 25) Montaż kurtyny powietrznej elektrycznej, 26) Demontaż instalacji sieci logicznej i telefonicznej, wykonanie instalacji sieci logicznej i telefonicznej w pomieszczeniach przebudowanych, 27) Wykonanie instalacji monitoringu wraz z montażem urządzeń w pomieszczeniach przebudowanych, 28) Demontaż instalacji sygnalizacji włamania i napadu, wykonanie nowej instalacji sygnalizacji włamania i napadu wraz z montażem urządzeń w pomieszczeniach przebudowanych, 29) Demontaż instalacji kontroli dostępu, wykonanie nowej instalacji kontroli dostępu wraz z montażem urządzeń w pomieszczeniach przebudowanych, 30) Demontaż instalacji sygnalizacji pożaru, wykonanie nowej instalacji sygnalizacji pożaru wraz z montażem urządzeń w pomieszczeniach przebudowanych, 31) Demontaż urządzeń istniejącego systemu kolejkowego, wykonanie instalacji systemu kolejkowego i ponowny montaż istniejących urządzeń w pomieszczeniach SOK-u. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – gdy przy składaniu oferty, Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (pełnomocnictwo powinno określać zakres umocowania pełnomocnika) - w oryginale lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, pełnomocnictwo podpisują przedstawiciele wszystkich Wykonawców, zgodnie z ich reprezentacją; 2) Wykaz Podwykonawców wraz z podaniem firm Podwykonawców, w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom (Załącznik nr 5 do SIWZ), 3) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zapisami Rozdziału XII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach