Przetargi.pl
Przebudowa skweru Leona Wyczółkowskiego i skweru Obrońców Inowrocławia

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2010-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skweru Leona Wyczółkowskiego i skweru Obrońców Inowrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I - Przebudowa skweru Leona Wyczółkowskiego w Inowrocławiu, zgodnie z projektem budowlanym, ma na celu podniesienie walorów estetycznych i rekreacyjnych skweru poprzez uzupełnienie skweru elementami małej architektury oraz wykonanie nawierzchni alejek z kostki betonowej kolorowej typu starobruk, z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni asfaltowej jako podbudowy pod nową nawierzchnię. Zakres robót, zgodnie z dokumentacją projektową: 1) roboty rozbiórkowe (obrzeży betonowych, chodnika z płyt betonowych, chodnika z mieszanki mineralno - bitumicznej na włączeniach, schodów betonowych), 2) wykonanie alejek z zachowaniem istniejącego układu, z niewielkimi korektami; długości i szerokości alejek objętych przebudową: - odcinek A-B - 389,48 m, szerokość: odcinek pieszo-jezdny 4m, odcinek pieszy 2,3 m, - odcinek C-D - 148,35 m, szerokość 3 m, - odcinek E-F - 154,85 m, szerokość 3,1 m - odcinek G-H - 110,93 m, szerokość 3 m, - odcinek I-J - 92,16 m, szerokość 3 m, - odcinek K-L - 114,76 m, szerokość 1,5 m, - odcinek M-N - 62,79 m, do odcinka tego dołączono alejkę o dł. 34,0 m - szerokość 3 m oraz związana z nią alejka - 2 m; łączna długość alejek wynosi 1107,32 m. Wzdłuż wszystkich alejek i ścieżki rowerowej należy wykonać opaski z 10 cm warstwy humusu szerokości 0,5 m z nawiązaniem do istniejącego terenu oraz wykonać ich obsiew trawą. Konstrukcja alejek na istniejącej nawierzchni asfaltowej: - 6 cm - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 6 cm, - 3+ śr. 4cm podsypka cementowo - piaskowa (minimalna grubość 3cm + średnia grubość warstwy wyrównawczej 4 cm), - istniejąca nawierzchnia asfaltowa. Konstrukcja alejek na istniejącej nawierzchni gruzowoziemnej: - 6+3 cm - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - 10 cm podbudowa z chudego betonu, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku Konstrukcja alejki zespolonej ze ścieżką rowerową: - 8+3 cm - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 10 cm podbudowa z chudego betonu, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku; rodzaj kostki - starobruk o powierzchni zewnętrznej szorstkiej. Konstrukcja ścieżki rowerowej: - 8+3 cm - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 10 cm podbudowa z chudego betonu, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku; rodzaj kostki - starobruk o powierzchni zewnętrznej gładkiej - kolor czerwony. Na połączeniu ścieżki rowerowej z zespoloną z nią alejką pieszą należy ułożyć jeden rząd kostki czarnej. Na skrzyżowaniach ścieżki rowerowej z alejkami nawierzchnię jak dla alejek, z zaznaczeniem kostką czarną przebiegu krawędzi ścieżki rowerowej. 3) Krawężniki i oporniki - obramowanie obustronne alejek, ścieżki rowerowej oraz zjazdu indywidualnego obrzeżem betonowym 8x30 cm w kolorze czarnym. Na włączeniu pieszojezdni A-B w ulicę Studzienną należy wykonać krawężnik najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej z oporem. Wokół drzewa znajdującego się na włączeniu alejki E-F w alejkę A-B należy wykonać obramowanie z krawężnika wystającego, łukowego wypukłego o promieniu łuku 1m, na ławie betonowej z oporem. 4) odwodnienie powierzchniowe na przyległe tereny zielone - ciągu alejki C-D w km. 0+000÷0+065, na odcinku biegnącym w wykopie należy wykonać ciek otwarty. 5) elementy małej architektury: a) mostek - w ciągu alejki M-N przewidziano wykonanie mostku drewnianego ogrodowego o rozpiętości osiowej 3m. b) demontaż istniejącej ławki betonowej, regulację wysokościowa istniejących ławek metalowo-drewnianych oraz montaż nowych ławek metalowodrewnianych o wyglądzie takim samym lub zbliżonym do istniejących ławek. 6) wykonanie sztucznego cieku, oczka wodnego z kaskadą, przyłącza wodociągowego oraz podłączenia hydraulicznego, 7) wykonanie oświetlenia skweru - 28 słupów oświetleniowych stalowych, oprawy z jedną lampą. Do Wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) Część II - przebudowa skweru Obrońców Inowrocławia Przebudowa skweru Obrońców Inowrocławia, zgodnie z projektem budowlanym, ma na celu podniesienie walorów estetycznych i rekreacyjnych skweru poprzez częściową wymianę, ujednolicenie i uzupełnienie skweru elementami małej architektury oraz wykonanie nawierzchni alejek z kostki betonowej kolorowej typu starobruk, z wykorzystaniem istniejącej nawierzchni asfaltowej jako podbudowy pod nową nawierzchnię. Zakres robót, zgodnie z dokumentacją projektową: 1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (rozbiórka obrzeży betonowych, chodnika z płyt betonowych 30x30, chodnika z mieszanki mineralno - bitumicznej na włączeniach, schodów betonowych; regulacja wysokościowa włazów kanałowych), 2) wykonanie alejek - z zachowaniem istniejącego układu, z korektą na ciągu biegnącym wokół fontanny oraz zmniejszenie szerokości jednego łącznika alejki biegnącej wzdłuż al. Sienkiewicza z ul. Roosevelta do szerokości 3 m. Łączna długość alejek wynosi 500,04 m. Szerokości alejek dostosowano do szerokości istniejących, zakładając jednolite szerokości poszczególnych alejek na całej długości ich przebiegu. W ciągu alejki wzdłuż schodów przy pomniku należy wykonać ściek wód opadowych. Wzdłuż wszystkich alejek należy wykonać opaski z 10 cm warstwy humusu, szerokości 0,5 m, z nawiązaniem do istniejącego terenu oraz wykonać ich obsiew trawą. Konstrukcja alejek na istniejącej nawierzchni asfaltowej: - 6 cm - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 6 cm, - 3+ śr. 4cm podsypka cementowo - piaskowa (minimalna grubość 3cm + średnia grubość warstwy wyrównawczej 4 cm). Konstrukcja alejek na nowej podbudowie: - 6+3 cm - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - 10 cm podbudowa z chudego betonu, - 10 cm - warstwa odcinająca z piasku; rodzaj kostki - starobruk o powierzchni zewnętrznej szorstkiej, kolor piaskowy. Dla poprawy walorów architektonicznych skweru należy wykonać -okręg- wokół fontanny oraz dojścia do pomnika z kostki w kolorze piaskowym, o innym odcieniu niż nawierzchnia alejek. 3) wykonanie krawężników i obrzeży - obramowanie obustronne alejek oraz zjazdu obrzeżem betonowym 8 x 30 cm, w kolorze szarym, 4) odwodnienie powierzchniowe - za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległe tereny zielone. 5) elementy małej architektury: a) naprawa i zabezpieczenie powierzchni betonowych istniejącej fontanny, wymiana pomp i osprzętu fontanny, montaż dyszy dającej efekt półkuli wodnej, b) demontaż istniejących schodów betonowych przy pomniku; po niwelacji terenu wykonanie w ich miejsce terenu zielonego, c) demontaż istniejących ławek oraz montaż nowych ławek betonowo-drewnianych o wyglądzie zbliżonym do istniejących (zdemontowane ławki należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego), 6) oświetlenie terenu skweru - 11 słupów oświetleniowych stalowych, oprawy z jedną lampą; montaż reflektorów (ledowe), 7) zaprojektowanie, dostawa i montaż fontanny świetlnej - montowanej na kielichu, na lampach ledowych w ilości min. 10 000 szt. (projekt fontanny świetlnej musi uzyskać akceptację Zamawiającego) 8) remont płyty przy pomniku Obrońców Inowrocławia, w tym: roboty rozbiórkowe, wymiana nawierzchni płyty i krawężników na kostkę i obrzeża granitowe, wymiana nawierzchni chodnika na kostkę brukową betonową. Do wykonawcy należy również: 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia o rozpoczęciu robót, 2) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej, Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy składający ofertę na obydwie części mają obowiązek wniesienia wadium w wysokości 14 000 zł (czternaście tysięcy zł), z tego na część I - 7 000,00 zł, na część II - 7 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Z treści wadium wniesionego w formie określonej w pkt. 2-5 powinno wynikać bezwarunkowe i bez sprzeciwu, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Miasta Inowrocławia: PKO BP I/O Inowrocław 34 1020 1505 0000 0302 0076 2872. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miasta Inowrocławia lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach