Przetargi.pl
PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA W M. GĘBICZYN

Gmina Czarnków ogłasza przetarg

  • Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 552 227 , fax. 672 553 079
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnków
    ul. Rybaki 3
    64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
    tel. 672 552 227, fax. 672 553 079
    REGON: 57079106900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA W M. GĘBICZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania w m. Gębiczyn. Długość projektowanych odcinków dróg objętych skrzyżowaniem wynosi: 67,0m i 75,0 m. Całkowita długość projektowanej przebudowy wynosi 142,00 mb. Realizacja inwestycji obejmuje działki ewidencyjne nr 112/1, 48, 51 obręb Gębiczyn, gmina Czarnków, powiat czarnkowsko-trzcianecki, województwo wielkopolskie Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze – pełna obsługa geodezyjna oraz roboty rozbiórkowe Koszty składowania lub utylizacji odpadów (ziemia, rumosz, materiały rozbiórkowe etc.) są po stronie Wykonawcy. 2) Podbudowy: Celem uzyskania wymaganej niwelety zaprojektowano korytowanie średniej głębokości wynikającej z profilu. Grunt pozostały z korytowania należy załadować i wywieźć na składowisko. W cenie robót związanych z wywozem należy ująć koszty gospodarowania odpadami (po stronie Wykonawcy robót). Zaprojektowano podbudowę pod jezdnię oraz zjazdy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (KSŁM) frakcji 0/31,5mm grubości 20 cm oraz 15 cm po zagęszczeniu. Przed ułożeniem podbudowy, pod konstrukcją drogi zaprojektowano wykonanie warstwy stabilizacji gruntu cementem Rm=2,5MPa, gr. 10 cm. 3) Nawierzchnie: Projektuje się wykonanie warstwy nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Warstwa podbudowy zasadniczej AC16P D50/70 grubości 5 cm po zagęszczeniu oraz warstwa ścieralna AC11S grubości 4 cm po zagęszczeniu. 4) Urządzenie bezpieczeństwa ruchu: - Roboty budowlane należy kompleksowo oznakować i zabezpieczyć zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu, którego opracowanie i uzgodnienie z właściwymi organami oraz zatwierdzenie leży po stronie Wykonawcy, - Docelowe oznakowanie poziome oraz pionowe skrzyżowania należy wykonać zgodnie z projektem docelowej organizacji ruchu, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 5) Elementy ulic: Jezdnia spięta będzie krawężnikami betonowymi 15x30cm na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15, zjazdy i chodniki spiąć należy obrzeżami betonowymi 8x30 cm układanymi na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15. Zjazdy oraz nawierzchnie twarde terenu projektuje się z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej koloru grafitowego gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, na uprzednio przygotowanej podbudowie z KŁSM. Chodniki projektuje się z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej szarej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. na uprzednio przygotowanej podbudowie z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm po zagęszczeniu. 6) Roboty pozostałe: W cenie robót należy ująć regulację wysokościową zaworów, zasuw, studzienek i studni istniejących z ewentualną niezbędną wymianą zwężek. 7) Roboty ziemne: Roboty ziemne obejmują wykonanie wykopów pod projektowane odwodnienie oraz wykonanie zasypki po wykopach pod projektowany układ drogowy z piasku średnioziarnistego (G1) z formowaniem i zagęszczeniem do Is nie mniej niż 1,0. 8) Odwodnienie: W cenie robót należy ująć wykonanie odwodnienia z rur kanalizacyjnych PVC SN8, przykanaliki z rur 200mm, studzienki wpustów krawężnikowo-ulicznych Dn500mm, rury drenażowe PVC SN8 fi 315mm, perforowane na ½ obwodu w otulinie z geowłókniny. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem. Zakres zamówienia publicznego obejmuje również: 1) organizację i zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również ich stałą sprawność techniczną, 2) przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu, za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca, Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót, 3) pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), 4) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Firmę FORMA Pracownia Projektowa S.C. W. Formanowska, R. Formanowski, Wilkowice, 5) uzgodnienie harmonogramu rzeczowo – finansowego robót z Zamawiającym, stanowiącego załącznik do umowy z Zamawiającym, 6) wykonanie potwierdzonych protokołami badań: zagęszczenia podłoża pod rurę, zagęszczenia obsypek i zasypek, nośności podbudowy drogowej, nawierzchni bitumicznej drogi zgodnie z SST. 7) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające jakość planowanych do wbudowania materiałów, 8) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem, 9) sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót drogowych, którego opracowanie i uzgodnienie z właściwymi organami oraz zatwierdzenie leży po stronie Wykonawcy, 10) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 zł , (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Czarnków, Bank Spółdzielczy w Czarnkowie Nr 75 8951 0009 0000 0954 2000 0150 podając w tytule przelewu: „Wadium – Przebudowa skrzyżowania w m. Gębiczyn”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach