Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania w ciągu drogi powiatowej ul.Prudnicka - Moniuszki w Nysie

Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4482408 , fax. (077) 4482408
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
    ul. Słowiańska 17 17
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. (077) 4482408, fax. (077) 4482408
    REGON: 53142146600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania w ciągu drogi powiatowej ul.Prudnicka - Moniuszki w Nysie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest przebudowa skrzyżowania ulic: Prudnicka, Moniuszki i Celna w Nysie na skrzyżowanie typu małe rondo, a w szczególności: 1) usytuowanie wyspy środkowej, 2) korektę istniejących krawężników w celu dostosowania ich do wymagań technicznych, 3) przesunięcie azyli oraz przejść dla ruchu pieszego, 4) przebudowa kolidującej infrastruktury drogowej, 5) demontaż sygnalizacji świetlnej, 6) montaż nowych znaków drogowych, Lokalizacja robót- Powiat Nyski. Gmina Nysa. Miejscowość Nysa ul. Prudnicka- Moniuszki Zakres robót: 1.Roboty rozbiórkowe, 2.Krawężniki kamienne przy wyspie środkowej na długości 15,70 m, 3.Pierścień przejezdny z kostki kamiennej na powierzchni 43,96 m2 4.Krawężniki kamienne przy pierścieniu przejezdnym na długości 28,26 m, 5.Jezdnia na rondzie z SMA na powierzchni 316,355 m2, 6.Krawężniki kamienne przy jezdni na długości 39 m, 7.Nawierzchnie elementów ronda z kostki kamiennej na powierzchni 5,50 m2, 8.Nawierzchnie elementów ronda z asfaltu - beton asfaltowy na powierzchni 6,20 m2, 9.Nawierzchnie azyli z kostki kamiennej na powierzchni 45,14 m2, z betonu asfaltowego na powierzchni 36 m2, 10.Krawężniki kamienne przy azylach kładzione na płasko na długości 96,20 m, 11.Oznakowanie pionowe i poziome, 12.Kanalizacja deszczowa, 13.Roboty elektryczne: - demontaż konsoli sygnalizatorów ulicznych na maszcie w 2 kpl. - demontaż latarń sygnalizacji ulicznej w ilości 4 szt, - demontaż fundamentów prefabrykowanych betonowych, słupy do zawieszania sygnalizacji drogowej w ilości 4szt, 14.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót. oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.Przedmiar robót, 2.Projekt techniczny, 3.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: 1.Zachowania przepisów BHP, 2.Wykonawca na podstawie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu będzie utrzymywał oznakowanie w trakcie realizacji robót. Na podstawie zatwierdzonego projektu zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 3.Wykonawca opracuje PZJ i plan BIOZ oraz szczegółowy harmonogram robót, 4.Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny w zakresie gospodarki odpadami (art.17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz.628 z późn. zmianami.) 5.Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 6.Uszczelnić szwy taśmą dylatacyjną,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl i www.powiat.nysa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach