Przetargi.pl
PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA ULICY KAJKI - TUWIMA - GRODZIEŃSKA

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2013-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA ULICY KAJKI - TUWIMA - GRODZIEŃSKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania ulicy Kajki z ulicą Tuwima i Grodzieńską wraz z dojazdami do skrzyżowań. Początek przebudowywanego odcinka ulicy Kajki w km roboczym 0+082 do km 0+222,84. Zakres prac obejmuje wykonanie: robót drogowych w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową, kanalizacji deszczowej (kanalizacja wykonana zgodnie z dokumentacją, w kosztach należy ująć regulację urządzeń objętych zakresem opracowania wraz z wymianą 3 włazów żeliwnych kanalizacji deszczowej), oświetlenie uliczne (oświetlenie uliczne wybudowane, w kosztach wykonania należy przewidzieć przełożenie kabla zasilającego oraz przestawienie 5 słupów oświetleniowych wraz z wymianą jednego wysięgnika na podwójny z dodatkową oprawą). Na odcinkach ulic Grodzieńskiej i Tuwima należy wykonać warstwę wyrównawczą i ścieralną zgodnie z zakresem oznaczonym na projekcie zagospodarowania terenu. Dokumentacja techniczna przewiduje wykonanie sygnalizacji świetlnej na przebudowywanym skrzyżowaniu. Zamawiający rezygnuje z budowy sygnalizacji świetlnej. Z zakresu sygnalizacji świetlnej należy wykonać kanalizację teletechniczną zgodnie z rysunkiem nr 2 projektu organizacji ruchu i sygnalizacji świetlnej. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe (P-10 i P-11), pozostałe oznakowanie poziome grubowarstwowe termoutwardzalne. Wszystkie nawierzchnie z kostek brukowych betonowych wykonać na podsypce cementowo-piaskowej. Ze względu na wbudowane urządzenia podziemne nieuwidocznione na załączonych mapach, wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiający rzeczywisty stan uzbrojenia terenu. W bezpośredniej bliskości planowanych robót znajduje się punkt geodezyjny oznaczony numerem 1159-1095 który należy bezwzględnie zachować oraz chronić przed uszkodzeniem. W zakres prac do wykonania wchodzi: 1. wykonanie robót rozbiórkowych, 2. wykonanie robót ziemnych, 3. wykonanie nawierzchni bitumicznej, 4. wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 5. wykonanie ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bezfazowej, 6. wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej, 7. wykonanie zatoki autobusowej z kostki brukowej betonowej, 8. wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, 9. wykonanie zieleni, 10. wykonanie regulacji istniejących studni i wpustów kanalizacji deszczowej, 11. wykonanie kanalizacji teletechnicznej do obsługi sygnalizacji świetlnej wraz ze studniami SK-1, 12. przebudowę istniejącego oświetlenia ulicznego wzdłuż budowanego skrzyżowania ulic, 13. przebudowę kolidujących odcinków sieci energetycznych 14. wykonanie zabezpieczenia gazociągu d200, 15. przebudowę istniejącej sieci telekomunikacyjnej kolidującą z projektowanym układem drogowym. W kosztach wykonania należy ująć wykonanie n/w robót nie objętych dokumentacją techniczną: - wykonanie drenażu z rur drenarskich PVC śr. 100mm z filtrem z włókna syntetycznego z obsypaniem drenu żwirem 8/16 na odcinku 90 mb z włączeniem do istniejącej studni kanalizacji deszczowej (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1), - wykonanie barier wygrodzeniowych ozdobnych na odcinku 70 mb (wzór barier zgodnie z załącznikiem nr 2, lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1), - przestawienie istniejącej bramy wjazdowej na działkę nr 54/2 wraz z wykonaniem dwóch przęseł ogrodzenia o łącznej długości 7 mb i dwóch słupków z cegły wraz z wykonaniem nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na powierzchni ok. 15 m2 (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1), wzór ogrodzenia zgodnie z załączonym zdjęciem istniejącego ogrodzenia (załącznik nr 3), - wykonanie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającego przebudowę skrzyżowania bez zastosowania sygnalizacji świetlnej i możliwości skrętu w lewo w ulicę Grodzieńską z ulicy Kajki, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany i szczegółowe specyfikacje techniczne. Przedmiary robót są przykładowe. Załączony przedmiar określa orientacyjnie zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany oraz zał. nr 1 i 2, i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji. W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany jest opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy, rozebrania i doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Zawarte w projekcie i SST nazwy materiałów podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w projekcie lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego wraz z harmonogramem rzeczowo - finansowym oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 000 PLN 2. Gwarancja - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach