Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ulic Daszyńskiego, Hallera, Poniatowskiego i Paderewskiego na skrzyżowanie typu małe rondo

Sekcja Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. B. Krzywoustego 31B
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7889416 , fax. 071 788 94 17
  • Data zamieszczenia: 2010-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sekcja Dróg Miejskich
    ul. B. Krzywoustego 31B 31B
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7889416, fax. 071 788 94 17
    REGON: 93060744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ulic Daszyńskiego, Hallera, Poniatowskiego i Paderewskiego na skrzyżowanie typu małe rondo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pięciowlotowego skrzyżowania ulic Daszyńskiego, Hallera, Poniatowskiego i Paderewskiego, na skrzyżowanie typu małe rondo o średnicy zewnętrznej 30 m w zakresie:- zmiany w geometrii skrzyżowania i przyległych odcinków ulic - wlotów skrzyżowania; - zmiany w elementach oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej; - likwidacji kolizji sieci uzbrojenia terenu z projektowanymi elementami; - zmiany w zieleni istniejącej oraz nowe nasadzenia. 1. Powierzchnia projektowanych nawierzchni wynosi ogółem 3.164 m2, w tym: chodniki z kostki betonowej - 1.096 m2, jezdnia bitumiczna (rondo oraz krzyżujące się ulice) - 1.833 m2, pierścień ronda i poszerzenia z kostki granitowej - 110 m2, zjazdy z kostki betonowej - 39 m2, miejsca postojowe z kostki betonowej - 86 m2. 2. Oznakowanie drogowe: oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - 169,2 m2, - znaki pionowe - 41 tablic znaków. 3. Branża sanitarna: kanały z rur kamionkowych fi 250 - 25,5 m, kanały z rur PVC fi 200 - 97,5 m, kanały z rur PVC fi 300 - 29,9 m, rury żelbetowe fi 1000 - 15,5 m. sieci wodociągowe - 108,4 m, gazociąg De125 PEHD - 85,9 m, studzienki ściekowe z gotowych elementów - 14 szt., studnie rewizyjne - 4 szt. 4. Branża elektryczna i teletechniczna: 4.1. Oświetlenie uliczne: słupy oświetleniowe - 11 szt., oprawy oświetleniowe - 11 szt., linie kablowe w rowach kablowych - 212 m, linie kablowe w rurach osłonowych - 118 m, uziomy poziome w wykopach - 330 m, 4.2. Przebudowa, zabezpieczenie sieci telefonii DIALOG, 4.3 Przebudowa, zabezpieczenie sieci UPC, 4.4 Przebudowa kanalizacji teletechnicznej TP SA: dobudowa do istniejącej kanalizacji rur osłonowych, budowa nowej kanalizacji telefonicznej, regulacja pionowa istniejących pokryw studni kablowych, likwidacja nieczynnej kanalizacji kablowej; 4.5 Przebudowa kanalizacji kablowej dla sieci RDI: dobudowa studni kablowych typu SK1, budowa kanalizacji kablowej z rur PEDH 75, likwidacja nieczynnej kanalizacji kablowej; 5. Zieleń: ścinanie mechaniczne drzew - 16 szt., wykonanie trawników parkowych - 748 m2. Szczegółowy zakres zadania określa projekt budowlany i wykonawczy, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez:Radcom Pracownia projektowa infrastruktury drogowej, dr inż. Robert Wardęga, ul. B. Krzywoustego 6m8, 56-400 Oleśnica stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 1. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane we własnym zakresie. Do kalkulacji należy doliczyć ewentualne koszty utylizacji. 3. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Zamawiający. 4. Zadanie objęte jest nadzorem archeologicznym. Wszelkie koszty związane z realizacją nadzoru i badań archelogicznych ponosi Zamawiający. 5. Nie przewiduje się kosztów administracyjnych związanych z wycinką drzew i krzewów. Uzyskanie decyzji zezwalającej na wycinkę drzew zapewnia Zamawiający (Zamawiający jest w trakcie postępowania; uzyskanie decyzji spodziewane jest do 30.09.2010 r.). 6. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 7. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem projekt organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Powyższy projekt Wykonawca przekaże w 1 egzemplarzu Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym. 8. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. 9. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca. 10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy szczegółowy harmonogram robót składających się na przedmiot zamówienia z podziałem na zadania i określeniem terminów ich wykonania. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami), a w szczególności Art. 4 i Art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późniejszymi zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa oraz poręczenie wymienione w art. 45 ust. 6 pkt 5 Ustawy złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 1. Pieniądz - wpłata na konto: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy BS Oleśnica nr 09 9584 0008 2001 0011 6538 0001 - z dopiskiem: wadium - rodno Hallera - Daszyńskiego. 2. Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. Gwarancje bankowe 4. Gwarancje ubezpieczeniowe 5. Poręczenie, o którym mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 5 Ustawy. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć oddzielnie w Siedzibie Zamawiającego - najpóźniej do upływu terminu składania ofert (nie dotyczy formy z pkt 1 - wpłata na konto). Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z form przewidzianych w Ustawie zostanie odrzucona bez rozpatrywania a Wykonawca będzie wykluczony z postępowania. Informacje dodatkowe: 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji, d) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie się Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na każde pisemne żądanie Zamawiającego. 2) Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3) Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 Ustawy. 4) Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 5) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sdm.olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach