Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego (droga nr 12) i ul. Piłsudskiego w Głogowie na rondo w ramach zadania pn. ”Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego z ul. Piłsudskiego”

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2021-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego (droga nr 12) i ul. Piłsudskiego w Głogowie na rondo w ramach zadania pn. ”Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego z ul. Piłsudskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego (droga nr 12) i ul. Piłsudskiego w Głogowie na rondo w ramach zadania pn. „Budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Wojska Polskiego z ul. Piłsudskiego” . W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania i przekazania Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie. Zakres robót: BRANŻA DROGOWA przebudowa istniejącego skrzyżowania na rondo turbinowe, przebudowa wlotów skrzyżowania na długościach odcinków niezbędnych do dowiązania istniejących i projektowanych rozwiązań wraz z rozbudową istniejącego przekroju drogi na DK nr 12, budowa drogi serwisowej obsługującej tereny przyległe do skrzyżowania, budowa drogi dojazdowej budowa ciągów pieszych i rowerowych, - przebudowa i odtworzenie istniejących rowów drogowych, - wykonanie zjazdów lub korekta istniejących zjazdów w obszarze skrzyżowania. - szerokość jezdni ronda (bez pierścienia) 5.00 – 10.0 m - szerokość pierścienia 1.00 m - szerokości wlotów dwupasowych (wloty A, B, C, D) 7.00 m, - szerokości wylotów jednopasowych (A,C,D) 4.50 m, - szerokości wylotu dwupasowego (B) 7.00 m, - długość wyspy podłużnej 18.0 do 37.0 m, - promień łuku wjazdowego na rondo (bez brukowania) 8.0-16.0 m, - promień łuku wyjazdowego z ronda (bez brukowania) 8.0-18.0 m, Parametry techniczne wlotów ronda turbinowego: Wlot A - zachodni • Klasa techniczna – GP • Kategoria ruchu – KR5 • Prędkość projektowa – 60 km/h • Prędkość miarodajna – 70 km/h • Szerokość pasa ruchu – 3.5m • ilość i szerokość jezdni m - 1/7.0m (14m na wlocie) • Szerokość poboczy gruntowych – 1.5m • Dopuszczalne obciążenie na oś – 115 kN Wlot B - południowy • Klasa techniczna – GP • Kategoria ruchu – KR5 • Prędkość projektowa – 60 km/h • Prędkość miarodajna – 70 km/h • Szerokość pasa ruchu – 3.5m • ilość i szerokość jezdni m - 2/7.0m • Szerokość poboczy gruntowych – 1.5m • Dopuszczalne obciążenie na oś – 115 kN Wlot C - wschodni • Klasa techniczna – G • Kategoria ruchu – KR4 • Prędkość projektowa – 60 km/h • Prędkość miarodajna – 70 km/h • Szerokość pasa ruchu – 3.5m • ilość i szerokość jezdni m - 7.0m (7.0+4.5 na wlocie) • Szerokość poboczy gruntowych – 1.5m • Dopuszczalne obciążenie na oś – 115 kN Wlot D - zachodni • Klasa techniczna – G • Kategoria ruchu – KR4 • Prędkość projektowa – 60 km/h • Prędkość miarodajna – 70 km/h • Szerokość pasa ruchu – 3.5m • ilość i szerokość jezdni m - 7.0m (7.0+4.5 na wlocie) • Szerokość poboczy gruntowych – 1.5m • Dopuszczalne obciążenie na oś – 115 kN W wyniku sprawdzenia przejezdności na rondzie zastosowano dodatkowo powierzchnie brukowane (promienie wjazdowe od 12.0 do 25.0m, zjazdowe 12.0 do 30.0m) w celu zapewnienia przejezdności pojazdów ciężarowych z przyczepami. W ramach inwestycji zaprojektowano na kierunku północ południe ciągi chodnika o szerokości 1.50 m z przyległymi do nich ścieżkami rowerowymi o szerokości 2.00m. Ciągi te oddzielone są od jezdni pasem zieleni. Na wlocie wschodnim w kierunku miasta zaprojektowano na fragmencie chodnik o szerokości 2.00m zlokalizowany przy jezdni. Rozwiązania przyjęte w projekcie korzystnie wpłyną na ruch pieszy i rowerowy oddzielony od ruchu samochodowego. W rejonie przejść dla pieszych jak również na zjazdach do posesji zastosowano obniżenia krawężników. W zakresie obsługi terenów przyległych przewidziano drogę serwisową dla działek zlokalizowanych pomiędzy wlotem zachodnim i południowym. Dla pozostałych działek przewidziano zjazdy indywidualne. Aby ułatwić korzystanie z wjazdów, zaprojektowano obniżone krawężniki. Zaplanowano zjazdy o szerokości jezdni min. 3.5m. Nawierzchnie zjazdów zostaną wykonane z kostki betonowej do granicy pasa drogowego. W tych miejscach należy dowiązać się sytuacyjnie i wysokościowo do stanu istniejącego. Dokumentacja zawiera projekt docelowej organizacji ruchu drogi jako oddzielne opracowanie stanowiące element projektu wykonawczego, oraz projekt organizacji ruchu na czas budowy z podziałem na etapy. Konstrukcja nawierzchni jezdni: • warstwa ścieralna z SMA 11 PMB 45/80-55 • warstwa wiążąca AC 16W PMB 25/55-60 • podbudowa zasadnicza AC 22P PMB 25/55-60 • podbudowa zasadnicza z mieszanki z kruszywa C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 • podbudowa pomocnicza PP z mieszanki niezwiązanej o CBR≥60% • warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej o CBR≥35% • warstwa ulepszonego podłoża WUP z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym Konstrukcja nawierzchni chodnika: • kostka betonowa wibroprasowana (koloru szarego) – 8 cm, • podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm – 15 cm, • warstwa ulepszonego podłoża WUP z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym, Konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej: • kostka betonowa wibroprasowana (koloru czerwonego) – 8 cm, • podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm – 15 cm, • warstwa ulepszonego podłoża WUP z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji: • kostka betonowa wibroprasowana (koloru czerwonego) – 8 cm, • podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 3 cm, • podbudowa z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31.5 mm – 15 cm, • warstwa ulepszonego podłoża WUP z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym Konstrukcja nawierzchni drogi serwisowej: • nawierzchnia z mieszanki z kruszywem C90/3 0/31,5 – 20 cm • warstwa z mieszanki niezwiązanej CBR 35% • warstwa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego C900,4/0,3<2,0 MPa 0/31,5 Szczegółowe rozwiązania konstrukcji nawierzchni poszczególnych elementów zostały przedstawione na rys. D.4.1 do D.4.5. Projekt przewiduje wykonanie następujących rodzajów robót: - niezbędne prace przygotowawcze, w tym zdjęcie humusu, usunięcie drzew i krzewów, roboty pomiarowe oraz obsługa geodezyjna, - wykonanie rozbiórek istniejących elementów dróg i ulic, znaków drogowych i urządzeń towarzyszących w niezbędnym zakresie, - cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej, - frezowanie nawierzchni bitumicznej na łączeniach z nową nawierzchnią, - wykonanie wykopów, - wykonanie nasypów, - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31.5 mm, - wykonanie ław betonowych pod krawężniki, obrzeża, - ustawienie krawężników (stojących, obniżonych i leżących), obrzeży, - wykonanie oczyszczenia i skropienia warstw konstrukcyjnych, - wykonanie podbudowy zasadniczej z AC 22P PMB 25/55-60, - wykonanie warstwy wiążącej z AC 16W PMB 25/55-60, - wykonanie wzmocnienia styków konstrukcji nawierzchni geowłókniną, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki SMA 11 PMB 45/80-55, - wykonanie rowów szczelnych, - humusowanie i obsianie trawą, - wykonanie oznakowania poziomego, - wykonanie oznakowania pionowego, - wykonanie urządzeń zabezpieczających ruch pieszy, - wykonanie zjazdów, - wykonanie drogi serwisowej, - wykonanie drogi dojazdowej - prace wykończeniowe i porządkowe. Charakterystyczne parametry ilościowe: - mech. rozebranie podbudowy z granitu, bazaltu i piasku o gr . 40 cm - 878,5 m2 - mech. Rozebranie podbudowy z granitu i piasku o gr.10 cm – 1144,2 m2 - odwóz gruzu na wysypisko – 653,8 m3 - wykonanie wykopów – 4049,6 m3 - wykonanie nasypów – 1732 m3 - profilowanie i zagęszczenie podłoża – 7240,1m2 - podbudowy z mieszanki z kruszywem C/90/3 – 0/31,5mm – 9185,4 m2 - warstwa ulepszonego podłoża z gr. stab. Spoiwem hydraulicznym – 9824,2 m2 - warstwa podbudowy zasadniczej z BA – 8413,0 m2 - warstwa wiążąca AC16W – 8369,4 M2 - nawierzchnia z SMA 11 PMB45/80-55 – 8369,4 M2 BRANŻA SANITARNA - Montaż kanałów z rur kanalizacyjnych PP X-Stream o sztywności obwodowej rur i kształtek SN8kN/m2 o średnicach DN300 (Di/Dy: 295/338) i DN400 (Di/Dy: 392/450) o połączeniach z pomocą łącz kielichowych lub nasuwek (norma PN-EN 13476-3:2008) – 181,30 mb - Montaż przykanalików do wpustów z rur kanalizacyjnych PP X-Stream o sztywności obwodowej rur i kształtek SN8kN/m2 o średnicy DN200 (Di/Dy: 196/225) o połączeniach z pomocą łącz kielichowych lub nasuwek (norma PN-EN 13476-3:2008) – 96,50 mb - Montaż studni kanalizacyjnych z prefabrykowanych elementów betonowych i żelbetowych FI1200mm z betonu klasy C35/45, zgodnie z PN-B-10729:1999 oraz PN-EN 1610:2000 przykrytych włazem kanałowym żeliwnym, okrągłym Fi600mm klasy B-125 (w terenach zielonych) oraz D-400 (w pasie drogowym) zgodnie z PN-EN 124:200 (rzędna włazu w pasie drogowym powinna być równa rzędnej nawierzchni, a w terenie zielonym 8cm pnad rzędną terenu) – 4 szt. - Montaż studni kanalizacyjnych wpadowych z prefabrykowanych elementów betonowych i żelbetowych FI1200mm z betonu klasy nie niższej niż C35/45, z osadnikiem o głębokości 1,0m oraz osadnikiem jednostronnym w dnie rowu. Przykrycie studni włazem kanałowym żeliwnym, okrągłym Fi600mm klasy B-125 (w terenach zielonych) z PN-EN 124:200 – 5 szt. - Montaż pomiędzy piaskownikami i systemami rozsączającymi studni kanalizacyjnych kontrolno - pomiarowych z kręgów betonowych FI1200mm z betonu klasy nie niższej niż C35/45, wykonanej zgodnie z PN-B-10729:1999 oraz PN-EN 1610:2002 z osadnikiem w dnie o głębokości 0,5m. Przykrycie studni włazem kanałowym żeliwnym, okrągłym Fi600mm klasy B-125 (w terenach zielonych) oraz D-400 (w pasie drogowym) z PN-EN 124:200 – 2 szt. - Montaż studni ściekowych dla montażu wpustów ulicznych z elementów prefabrykowanych betonowych i żelbetowych o średnicy 500mm, z betonu klasy nie niższej niż C43/45, z osadnikiem w dnie głębokości 1,0 m. Zwieńczenie studni ściekowej wpustem ulicznym żeliwnym minimum klasy D 400 wg PN-EN 124:2000 – 8 szt. - Montaż piaskowników (tj. zbiorników cylindrycznych poziomych) wykonanych z tworzywa sztucznego wzmacnianego włóknem szklanym o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową – 2 kpl. - Montaż skrzynek rozsączających wykonanych z PP o pojemności 63,1m3 (SR1) i 192,7m3 (SR2) o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową – 1 kpl. - Roboty ziemne związane z w/w montażami BRANŻA ELEKTRYCZNA Linia napowietrzna 20 kV L-845 (przewody 3xAFL 70mm2 ) zakres robót obejmuje wykonanie: 1. Linia napowietrzna 20 kV L-845 (przewody 3xAFL 70mm2 ), 2. Budowa jednego stanowiska słupowego z Żerdzi wirowanych typu E długości 12m, kompletnych z uzbrojeniem dla linii gołych, wraz z słupowym rozłącznikiem i zejściem kablowym, 3. Likwidacja jednego stanowiska słupowego z zejściem kablowym i wykonanie mufowania kabli (mufy 3x POLJ-24/1x120-240-CEE01), 4. Likwidacja 46m linii napowietrznej, • Wykonanie linii kablowej XUHAKXS 240mm2 12/20kV długości około 60m. 2. Linia napowietrzna 20 kV L-842 (przewody 3xAFL 70mm2 ): 5. Przebudowa w istniejącej lokalizacji dwóch stanowisk słupowych na stanowiska słupów kablowych wykonanych z Żerdzi wirowanych typu E Przebudowa skrzyżowania ul. Wojska Polskiego (droga Nr 12) z ul. Piłsudskiego w Głogowie – długości 12m, kompletnych z uzbrojeniem dla linii gołych, wraz z słupowym rozłącznikiem i zejściem kablowym, 6. Likwidacja 107m linii napowietrznej, 7. Wykonanie linii kablowej XUHAKXS 240mm2 12/20kV długości około 150m. 3. Linia napowietrzna 20 kV L-840 (przewody 3xAFL 70mm2 ): 8. Przebudowa jednego stanowiska słupowego odporowego z rozłącznikiem (wykonanego z Źerdzi Żelbetowych długości 12m) na słup krańcowy z zejściem kablowym, 9. Likwidacja jednego stanowiska słupowego z zejściem kablowym i wykonanie mufowania kabli (mufy 3x POLJ-24/1x120-240-CEE01), • Likwidacja 95m linii napowietrznej, 10. Wykonanie linii kablowej XUHAKXS 240mm2 12/20kV długości około 116m. 4. Linia oświetlenia drogowego obwód S657: 11. Przebudowa czterech stanowisk słupowych latarń (wykonanych z Żerdzi Żelbetowych) na słupy stalowe ocynkowane wysokości 10m z wysięgnikiem 1.5m z zamontowanymi latarniami, 12. Przebudowa linii kablowych (YAKXS 4x35mm2 ) zasilających oświetlenie na odcinku około 115m. OŚWIETLENIE zakres robót obejmuje wykonanie: Przyłącze z słupa Nr: 1/I-II/58 linii 0,4kV z ST-158 -Obwód zasilania szafki pomiarowo-oświetleniowej przy ul. Wojska Polskiego wymaga wykonania montażu : 1. Linia kablowa YAKXS 4x35 - 5m + zejście kablowe po słupie, 2. Szafka pomiarowo-oświetleniowej „SO” z fundamentem. Obwody zasilania projektowanego ronda i dróg wlotowych: 3. Linia kablowa (obwód 1) YAKXS 4x35 – 685 m, 4. Linia kablowa (obwód 2) YAKXS 4x35 – 620 m, 5. Słup stalowy ocynkowany wysokości 10m 6szt; z wysięgnikiem 2- ramiennym dł.1 m o kącie nachylenia 5o, 6. Słup stalowy ocynkowany wysokości 10m 3szt; z wysięgnikiem 2- ramiennym dł.1.5 m o kącie nachylenia 5o, 7. Słup stalowy ocynkowany wysokości 10m 5szt; z wysięgnikiem 2- ramiennym dł.1-1.5 m o kącie nachylenia 5o, 8. Słup stalowy ocynkowany wysokości 10m 23szt; z wysięgnikiem pojedynczym dł.1.5 m o kącie nachylenia 5o , • Oprawy oświetleniowe np. SGP340 „Selenium” lub równoważne z źródłem typu SON-T lub równoważne ; 1x250W, 40x150W, 2x100W, 8x70W. TELEKOMUNIKACJA zakres robót obejmuje wykonanie: Wykonawca robót Na podstawie wytycznych podanych przez właściciela sieci wykonawcą robót instalacyjnych na sieci telefonicznej firmy Orange SA powinna być firma posiadająca akredytację do prowadzenia prac na istniejących zasobach infrastruktury firmy Orange. Zakres prowadzonych robót Niniejsze opracowanie obejmuje: 1.Przebudowa kanalizacji kablowej. 1. Budowa kanalizacji 2-otw HDPE110/6,3 - 20,5m 2.Budowa kanalizacji 4-otw HDPE110/6,3 - 59,0 m 3. Budowa kanalizacji 4-otw RPP110/5,0 - 292,0 m 4. Budowa kabla XzTKMXpw15x4x0,5 - 400,0 m 5. Budowa kabla XzTKMXpw25x4x0,8 - 385,0 m 6. Budowa studni kablowej SKR-2 - 7 szt. 7. Likwidacja studni kablowej SKR-2 - 6 szt. 8. Likwidacja kanalizacji kablowej 4-otw - 293,5 m 9. Likwidacja kanalizacji kablowej 2-otw - 11,5 m 10. Likwidacja kabla XzTKMXpw15x4x0,5 - 295,0 m 11. Likwidacja kabla TKDFtA 25x4x0,8 - 320,0 m 12. Montaż złączy przelotowych - 4 szt. 5. Przełączenie kabli telefonicznych. zakres robót obejmuje: W ramach przebudowy kanalizacji kablowej należy również przebudować odcinek kabli miedzianych typu XzTKMXpw15x4x0,5 oraz TKDFtA 25x4x0,8. W tym celu należy dokonać zaciągu kabli od studni nr 4421322341/2 do studni nr 4421322341/6 PRZEB oraz 4421322341/7 PRZEB. Przełączenie kabli należy wykonać w istniejącej oraz projektowanej studni, natomiast w przypadku kabla 25x4x0,8 nawiązanie do kabla należy wykonać poza studnią w miejscu wskazanym na planie trasowym. Wszystkie złącza kablowe na kablach miedzianych należy wykonać na bazie osłon typu XAGA. ZAKRES SZCZEGÓLOWY OBEJMUJE MONTAŻ : 1. Kabel XzTKMXpw 15x4x0,5 m 400 2. Kabel XzTKMXpw 25x4x0,8 m 385 3. Rura RHDPEp 110/6,3 przepustowa m 282 4. Rura RPP Fi·110/5·mm m 1191 5. Studnia kablowa dwuelementowa typu SKR-2 o wym. zew. 1750x1160x1270 szt. 7 6. Pokrywa OCZ 600x1000 do studni kablowej z wietrznikami, żeliwna szt. 7 7. Pokrywa studzienek telekom. dodatkowa - rama ciężka szt. 7 8. Złączki do rur HDPE 110 szt 41 9. Złączki do rur RPP 110 szt 186 10. Osłona termokurczliwa XAGA-500 43/8-150 szt 2 11. Osłona termokurczliwa XAGA-500 55/12-300 szt 2 Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233128-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach