Przetargi.pl
PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA PRZY UL. 5 STYCZNIA – POWSTAŃCA KOZAKA – WYZWOLENIA, PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA PRZY UL. 26 STYCZNIA – POWSTAŃCA KOZAKA – FARNA, ZMIANA UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO WRAZ Z BUDOWĄ PARKINGÓW W UL. 26 STYCZNIA W OPALENICY.

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64330 Opalenica, ul. 3 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 477 281 , fax. 614 477 584
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    ul. 3 Maja 1
    64330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 614 477 281, fax. 614 477 584
    REGON: 63125883300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opalenica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA PRZY UL. 5 STYCZNIA – POWSTAŃCA KOZAKA – WYZWOLENIA, PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA PRZY UL. 26 STYCZNIA – POWSTAŃCA KOZAKA – FARNA, ZMIANA UKŁADU KOMUNIKACYJNEGO WRAZ Z BUDOWĄ PARKINGÓW W UL. 26 STYCZNIA W OPALENICY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących skrzyżowań: ul. 5 Stycznia – Powstańca Kozaka – Wyzwolenia, ul. 26 Stycznia – Powstańca Kozaka – Farna wraz z budową parkingów w ul. 26 Stycznia w Opalenicy. Dla przebudowy skrzyżowań zaprojektowano: Klasa techniczna „L”. Kategoria ruchu KR-3 dla G3. Przebudowa istniejących zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki betonowej. Przebudowę istniejących chodników i podejść do posesji o naw. z kostki betonowej. Dla zmiany układu komunikacyjnego: Wyznaczenie w jej ciągu miejsc postojowych kosztem części szerokości dziś funkcjonującej jezdni na długości ok 105 mb. W zakresie opracowania przewidziano wydzielenie jezdni szerokości 3,5 m względem północnego krawężnika ulicy 26 Stycznia jako jezdni jednokierunkowej w kierunku rynku i po jej prawej stronie wyznaczenie miejsc postojowych usytuowanych pod katem 30° i równoległych do jezdni (miejsca dla pojazdów osób uprzywilejowanych). Łącznie przewidziano wyznaczenie 19 miejsc postojowych w tym 2 dla osób uprzywilejowanych z uwzględnieniem zachowania szerokości wjazdów na posesje prywatne szerokości 4,0 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr I SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 1/ dla CZĘŚCI 1 w wysokości 2.000,00 zł, (słownie:dwatysiącezł), 2/ dla CZĘŚCI 2 w wysokości 5.000,00 zł, (słownie:pięćtysięcyzł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 98 1020 4144 0000 6202 0007 2090 w banku PKO BP S.A. Na przelewie należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy, o którym mowa wyżej. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, pokój nr 01, przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki zostały wystawione, gwarantować zapłatę kwot w nich określonych, na każde wezwanie zamawiającego, w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ kosztorys ofertowy wykonany w wersji szczegółowej, odpowiednio dla CZĘŚCI 1 i/lub dla CZĘŚCI 2, sporządzony na podstawie kosztorysu „ślepego”/przedmiaru, stanowiącego zał. nr II SIWZ, kosztorys ofertowy winien zawierać tabelę elementów scalonych, 2/ oferta cenowa, sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 SIWZ, 3/ pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego /o ile dotyczy/, 4/ zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców /zał. nr 6 SIWZ/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach