Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania i sygnalizacji świetlnej wraz ze zmianą geometrii na skrzyżowaniu ulic Katowicka - Ozimska (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.

Miejski Zarząd Dróg w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-573 Opole, Aleja Przyjaźni 9
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4543767, 4536602 , fax. 077 4536602 w.102
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg w Opolu
    Aleja Przyjaźni 9 9
    45-573 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4543767, 4536602, fax. 077 4536602 w.102
    REGON: 53054601300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania i sygnalizacji świetlnej wraz ze zmianą geometrii na skrzyżowaniu ulic Katowicka - Ozimska (opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej poprawy stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego i usuwaniem miejsc niebezpiecznych na ulicach miasta Opola oraz zalecenia Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego działającej przy Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola Opis stanu istniejącego: Skrzyżowanie ulic: Katowicka - Ozimska: Kategoria drogi: ul. Ozimska - droga wojewódzka ul. Katowicka - droga gminna Sygnalizacja ogólna cykliczna Sterownik SL-238 MSR 1 szt. - stan zły Maszty HY 8 szt. - wyeksploatowane Sygnalizacja nie posiada kanalizacji kablowej Latarnie sygnalizacyjne 14 szt. Sygnalizator SD-01 8 szt. - stan zły Program pracy: Sygnał R+Y =2s. Brak procedur Wytyczne dla Wykonawcy 1. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić: a) przebudowę skrzyżowania z wydzieleniem lewoskrętów w ciągu ul. Ozimskiej, b) dostosowanie istniejącej sygnalizacji do obowiązujących przepisów wraz z korektą programów, 2. Dokumentację projektową należy uzgodnić z: a) Wydziałem Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola w zakresie geometrii drogi oraz oświetlenia ulicznego. b) Zakładem Energetycznym EnergiaPro S.A. w Opolu w zakresie sygnalizacji świetlnej. Uwaga! Wnioskodawcą do EnergiaPro S.A. w Opolu o wydanie warunków przyłączeniowych Urząd Miasta Opola Wydział Inżynierii Miejskiej. c) Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola w zakresie uzyskania zgody na wycinkę drzew (w przypadku wystąpienia kolizji z projektowaną inwestycją), 3. Projekty organizacji ruchu na czas budowy i organizacji ruchu docelowej należy uzgodnić z Komisją Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Wydziale Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola. 4. Należy uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych. Zakres zamówienia: Etap I: 1) Pomiar ruchu z prognozą i analizą przepustowości 2) Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów, 3) Opracowanie koncepcji przebudowy skrzyżowania i sygnalizacji świetlnej, zaproponowanie zmian w organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe), 4) Wystąpienie do Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola o zaopiniowanie zaproponowanego rozwiązania, Uwaga! Realizacja II Etapu przedmiotu zamówienia, tj. opracowanie projektu budowlanego wielobranżowego i projektów wykonawczych oddzielnie dla każdej branży nastąpi po uzyskaniu pozytywnej opinii Wydziału Inżynierii Miejskiej Urzędu Miasta Opola. Etap II 1) Badania geotechniczne gruntu, 2) Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Projekt budowlany wielobranżowy winien zawierać informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) Projekt wykonawczy oddzielnie dla każdej branży, 4) Inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 5) Uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych, 6) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót i projektu organizacji ruchu docelowego, 7) Sporządzenie oddzielnie dla każdej branży: a) przedmiaru robót zawierającego scalone kosztorysy ofertowe b) kosztorysu inwestorskiego, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 8) Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 9) Dołączyć do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 10) Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko ( w przypadku konieczności opracowania), 11) Opracowanie wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami: - o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - w przypadku wystąpienia takiej konieczności, - o uzyskanie pozwolenia na budowę i zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 12) Wystawić 36-miesięczną gwarancję. 2 Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy: a) projekt budowlano wielobranżowy zawierający informację bioz. - 4 egz. b) projekt wykonawczy oddzielnie dla każdej branży - po 4 egz. c) projekty organizacji ruchu - po 4 egz. d) przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe - po 2 egz. e) kosztorysy inwestorskie - po 2 egz. f) specyfikacje techniczne - po 3 egz. g) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - w przypadku wystąpienia takiej konieczności - 3 egz. h) wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) - o uzyskanie pozwolenia na budowę i zgłoszenia zadania dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę - po 4 kpl - o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - w przypadku wystąpienia takiej konieczności - 4 egz. i) wersja elektroniczna - po 2 szt w formacie - .pdf. oraz po 2 szt w formacie, w którym przedmiotowa dokumentacja została opracowana,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/ nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wskazać minimum jednego projektanta, posiadającego uprawnienia w branży drogowej i przynależnego do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik do SIWZ, oraz złożyć wykaz potwierdzający wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykaz musi zawierać min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania - załącznik do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia Wykonawca składa oświadczenie, że posiada polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Oferta przetargowa powinna ponadto zawierać dane dotyczące ewentualnych podwykonawców wraz z określeniem zakresu powierzonych im części zamówienia oraz podaniem ich uprawnień i doświadczenia - na oddzielnym załączniku, którego wzór jest identyczny jak wykaz usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania 6.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców (konsorcjum) o udzielenie powyższego zamówienia - Zamawiający żąda od ustanowionego przez wykonawców Pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu: - Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (wystawionego co do aktualności w ciągu ostatnich 6 miesięcy, liczonych do dnia złożenia oferty). - dokumentów określonych powyżej- wykaz oświadczeń lub dokumentów. - od każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum składającego ofertę. - pozostałych dokumentów - wspólnych dla wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach