Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 948 (ul. Jagiełły) z ulicą Kamieniec na rondo wraz z budową wlotu ulicy będącej przedłużeniem ulicy Batorego

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul.Zaborska 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8429311,8429311 , fax. 033 8429199
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    ul.Zaborska 2 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 033 8429311,8429311, fax. 033 8429199
    REGON: 00052640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.osiwcim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 948 (ul. Jagiełły) z ulicą Kamieniec na rondo wraz z budową wlotu ulicy będącej przedłużeniem ulicy Batorego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólna charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wybrany wykonawca, jest przedsięwzięcie polegające na przebudowie skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 948 (ul. Jagiełły) z ulicą Kamieniec na rondo wraz z budową wlotu ulicy będącej przedłużeniem ulicy Batorego w Oświęcimiu. 2) Przedsięwzięcie objęte przedmiotem niniejszego zamówienia ma na celu stworzenie dogodnego połączenia drogowego przedłużenia ulicy Batorego z ul. Jagiełły poprzez realizację projektu /Rozbudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 948 klasy technicznej G (od odc. ref. 010) km 1+146,78 do km 1+291,65 z drogami gminnymi: istniejącą (ul. Kamieniec) klasy technicznej L oraz projektowaną (przedłużenie ul. Batorego) klasy technicznej Z na skrzyżowanie typu małe rondo wraz z infrastrukturą techniczną/. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przede wszystkim: a) rozbudowę trójwlotowego skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 948 z drogami gminnymi na czterowlotowe skrzyżowanie typu małe rondo o średnicy zewnętrznej Dz = 30 m o sumarycznej powierzchni liczonej wraz z wlotami - 2162 m2, b) budowę chodników z kostki brukowej betonowej o powierzchni - 800 m2, c) budowę pierścienia, wysp, bezpieczników o sumarycznej powierzchni - 232 m2, d) budowę ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni z BBTM - powierzchnia ok. 337 m2, e) budowę oświetlenia ulicznego o długości ok. 250 m wraz z montażem 14 słupów stalowych ocynkowanych i 15 opraw oświetleniowych na wysięgnikach wraz z zasilaniem i szafką zasilająco-sterowniczą, f) budowę kanalizacji deszczowej z rur PP SN8 o śr. ? 600 o łącznej długości ok. 37,7 m, g) budowę kanalizacji deszczowej z rur PP SN8 o śr. ? 300 o łącznej długości ok. 129,7 m, h) budowę przykanalików z rur PP SN8 o śr. ? 200 o łącznej długości ok. 129,5 m, i) usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu poprzez jego przebudowę lub zabezpieczenie w tym: z siecią teletechniczną, siecią gazową, elektroenergetyczną, wodociągową. j) budowę sieci wodociągowej i przyłączy o śr. ? 32 - ? 160 o łącznej długości ok. 296 m, k) budowę i przebudowę ogrodzeń i zjazdów indywidualnych i publicznego, l) wykonanie oznakowania oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, m) wykonania innych prac i czynności niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, takich jak m.in. opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, oznakowanie budowy oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy, organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd), wytyczenie geodezyjne, wykonanie prac wynikających z projektu tymczasowej organizacji ruchu, organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót zapewnienie warunków do odbioru śmieci przez służby miejskie w trakcie prowadzonych prac, wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, nadzory specjalistyczne zarządców sieci uzbrojenia terenu, inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza, badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy, raport TV kanalizacji deszczowej po jej wykonaniu, sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów, wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji. 4) Charakterystyka obiektu: a) ulica Jagiełły (droga wojewódzka nr 948) klasa techniczna G prędkość projektowa Vp = 60 km/h przekrój uliczny liczba i szerokość pasów ruchu 2 x 3,5 m obustronne chodniki o szerokości 2,0 m b) ulica Batorego (droga gminna): klasa techniczna Z prędkość projektowa Vp = 50 km/h przekrój uliczny liczba i szerokość pasów ruchu 2 x 3,5 m ścieżka rowerowa jednostronna, dwukierunkowa, oddzielona od jezdni i chodnika, szerokość 2,5 m chodnik, jednostronny, oddzielony od jezdni i ścieżki rowerowej, szerokość 2,0 m c) ulica Kamieniec (droga gminna): klasa techniczna L prędkość projektowa Vp = 50 km/h przekrój uliczny liczba i szerokość pasów ruchu 2 x 3,0 m d) rondo: typ ronda: małe, jednopasowe średnica zewnętrzna 30 m średnica wyspy środkowej 15 m szerokość pasa ruchu 5,5 m szerokość pierścienia 2,0 m 2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowo-przedmiarowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SIWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Upubliczniona w sposób określony w niniejszym ustępie dokumentacja projektowo-przedmiarowa wraz z SIWZ stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty, w tym dla sporządzenia kosztorysu ofertowego. 3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Rozpoczęcie robót nastąpi na podstawie protokolarnego przekazania placu budowy w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2) Roboty, których prowadzenie będzie miało wpływ na płynność ruchu drogowego należy rozpocząć nie wcześniej niż 1 sierpnia 2016 r. 3) Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 4) Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w poszczególnych specjalnościach. Za koordynację robót branżowych i prowadzenie dokumentów budowy odpowiadał będzie kierownik budowy branży drogowej. 5) Materiały przeznaczone do wbudowania muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, posiadać certyfikaty jakości i być dopuszczone do stosowania w budownictwie w Polsce. 6) Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania postanowień podanych w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 7) Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę dokonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Fakt taki odnotowuje się w dzienniku budowy odpowiednim, wspólnym wpisem kierownika budowy, inspektora nadzoru i autora projektu. 8) Zamawiający nie zapewnia dostawy wody i energii elektrycznej. 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP oraz do bieżącego utrzymania porządku na placu budowy. 10) Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli istniejącego uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu robót w terenie. 11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody Zamawiającego i osób trzecich powstałe w trakcie realizacji robót oraz spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów i wykonywanych robót, a także za szkody powstałe przy usuwaniu tych wad lub w wyniku zaniechania albo opóźnienia w wykonywaniu napraw. 4. Warunki odbioru: 1) Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe i w razie konieczności stosowne potwierdzenia od zarządców sieci. 2) Wykonawca przedkłada wymagane protokoły odbioru po zakończeniu robót związanych z wykonaniem, przebudową lub zabezpieczeniem sieci uzbrojenia terenu. 3) Odbiory częściowe robót będą zakończone protokołami odbioru elementów robót potwierdzonymi przez inspektora nadzoru. 4) Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia dokonany zostanie w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót. Podstawą odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy oraz wpis kierownika budowy potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru. 5) W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego zadania Wykonawca dostarcza wszystkie wymagane dokumenty: dziennik budowy, protokoły odbiorów technicznych, protokoły z wymaganych: przeglądów, badań, prób i sprawdzeń, materiały wideo z raportu TV kanalizacji deszczowej dokumentację powykonawczą z naniesionymi zmianami, inwentaryzację geodezyjną i potwierdzenie jej złożenia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, celem przyjęcia do zasobów, atesty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne na wbudowane materiały, kosztorys powykonawczy, potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia o zakończeniu budowy (zgodnie z warunkami określonymi w zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - zrid).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdz. XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Zatorze Nr 47 8136 0000 0031 0008 2000 0080. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.) 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku gdy wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. Oryginały dokumentów potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w ust. 2 lit. b do e winny być zdeponowane w kasie Urzędu Miasta Oświęcim przed upływem terminu składania ofert a potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie tychże dokumentów dołączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://web.um.oswiecim.pl/oswiecim/umosw/index_bip.php?tryb=dokumenty_new&id=114#gora
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach