Powiat Łukowski ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
- Data zamieszczenia: 2019-09-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
ul. Józefa Piłsudskiego 17
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
REGON: 71158656700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 1210 L, nr 1318 L i drogi gminnej nr 102340 L w miejscowości Aleksandrów gmina Łuków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową skrzyżowania dróg powiatowych nr 1210 L, nr 1318 L i drogi gminnej nr 102340 L w miejscowości Aleksandrów gmina Łuków. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - skorygowanie trasy dwóch wlotów, - wybudowanie ronda i przebudowanie wlotów, - ułożenie krawężników i chodników,, - ułożenie jednej nawierzchni asfaltowej, - wybudowanie zjazdów, - wykonanie odcinka drenu, - regulację rowów drogowych, - budowę linii oświetlenia ulicznego YAKXS 4x35 mm2, - montaż słupa oświetleniowego, - montaż opraw oświetleniowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót – załącznik nr 8 do SIWZ; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233128-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze 68 9206 0009 0004 9386 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie. W tytule przelewu należy wpisać: wadium do postępowania AZ.262.15.2019. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie pełnomocnika Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie lub dołączyć do oferty. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną