Przetargi.pl
PRZEBUDOWA SKOCZNI NARCIARSKICH W BYSTREJ PRZY UL. OCHOTA

LKS "Klimczok-Bystra" ogłasza przetarg

  • Adres: 43-360 Bystra, ul. Szczyrkowska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8171231 , fax. 033 8171231
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: LKS "Klimczok-Bystra"
    ul. Szczyrkowska 2 2
    43-360 Bystra, woj. śląskie
    tel. 033 8171231, fax. 033 8171231
    REGON: 00103967100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA SKOCZNI NARCIARSKICH W BYSTREJ PRZY UL. OCHOTA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skoczni narciarskich w Bystrej przy ul. Ochota. 2. Przedmiot zamówienia i zakres przebudowy opisany został szczegółowo w następujjcych załącznikach do SIWZ; 2.1. Projekt Budowlany-Wykonawczy zawierający: 1) Projekt Zagospodarowania Terenu, 2) Projekt architektoniczno - budowlany, 3) Projekt części konstrukcyjnej, 2.2. Przedmiary robót; 1) roboty budowlane, 2.3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 2.4. Wzór umowy 3. Wspólny Słownik Zamówień KOD CPV 45212223-5 Roboty budowlane związane z obiektami sportów zimowych 45212000-6 Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Ludowy Klub Sportowy Gmina Wilkowice Klimczok - Bystra 4. Wymagany okres gwarancji 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zadania podwykonawcom. 6. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122235
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 18.000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy złotych ) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Ludowy Klub Sportowy Klimoczok-Bystra ul. Fałata 14 43-360 Bystra pow. bielski, woj. śląskie Bank Spółdzielczy w Bystrej, Nr 65-8133-0003-0000-0361-2000-0003. Kserokopia dowodu wpłaty wadium (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Partnera Zamawiającego: Urząd Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, pok. 414 lub dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzucono na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 ze zm.) 1.1 Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad: 1) Udokumentują należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegających na budowie lub przebudowie skoczni narciarskiej o punkciekonstrukcyjnym nie mniejszym niż K-20 z posadowieniem bezpośrednim na konstrukcji stalowej, poszyciem z igelitu o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN netto z podaniem ich wartości, daty imiejsca wykonania. Wymagane jest także aby obiekt ten uzyskał homologację krajową oraz międzynarodową (Certyfikat FIS) lub innego obiektu sportowego o podobny charakterze tj. obiektu sportowego wykorzystywanego do uprawiania zimowych sportów ekstremalnych. 2) Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. a) 1osobę na stanowisko kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjnej-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów, przynależność do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) 1osobę na stanowisko kierownika robot budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane dokierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujycych przepisów, przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości minimum 350 000,00 zł, 4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności, w wysokości co najmniej takiej jak wartość składanej przez wykonawcę oferty. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach oraz informacjach zawartych w treści tych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia informację czy dana osoba jest pracownikiem Wykonawcy czy Podwykonawcą, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 2. Do wykazu należy dołączyć niezbędne odpisy uprawnień oraz z aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z określonym w nim terminem ważności. 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej jednego dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością zał. nr 3. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołaczyć należy: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej takiej jak wartość składanej przez wykonawcę oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slawek.beskidy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach