Przetargi.pl
"Przebudowa składu drewna nr inw. 290/483 ze zjazdem z drogi powiatowej w leśnictwie Hermanowa"

Nadleśnictwo Strzyżów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-100 Strzyżów, Mostowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 761 011
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Strzyżów
    Mostowa 9
    38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
    tel. 172 761 011
    REGON: 69002681200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_strzyzow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa składu drewna nr inw. 290/483 ze zjazdem z drogi powiatowej w leśnictwie Hermanowa"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PEŁNY OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA DOKUMENTACJA PROJEKTOWA POD NAZWĄ "PRZEBUDOWA ZJAZDU PUBLICZNEGO Z DROGI POWIATOWEJ NR 1415R RELACJI TYCZYN-STRASZYDLE WRAZ Z PRZEPUSTEM NA CIEKU WODNYM". 1. Inwestorem i administratorem przebudowywanego obiektu (zjazd publiczny z przepustem) jest PGL Lasy Państwowe – Nadleśnictwo Strzyżów. Jest on usytuowany przy drodze powiatowej Nr 1415R Tyczyn-Straszydle na działkach nr ewid. 3227 i 79/9 w obrębie ewidencyjnym Straszydle, gmina Lubenia. Przedmiotem postępowania są roboty budowlane związane z przebudową istniejącego zjazdu publicznego z drogi powiatowej Nr 1415R wraz z przebudową przepustu rurowego o średnicy 2*800 mm o długości około 10,0 m na przepust o przekroju skrzynkowym 300*150 cm o długości 9,0 m. Część przelotowa przepustu będzie posadowiona na płycie dennej żelbetowej gr. 30 cm. Zasadnicze roboty budowlane będą poprzedzone rozbiórką nienormatywnych elementów. Dno i skarpy cieku wodnego będą umocnione na długości około 20 m od strony wlotu i wylotu przebudowanego przepustu. Zjazd publiczny stanowi włączenie istniejącej drogi leśnej usytuowanej na działce nr ewid. 79/9 poza koroną drogi powiatowej i korytem cieku wodnego. Na planowane roboty zostało wydane pozwolenie na budowę. Stan istniejący: W stanie istniejącym działka Nr ewid. 79/9 jest wolna od zabudowy, posiada skomunikowanie z drogą publiczną poprzez istniejący zjazd na drogę publiczną Nr 1415R. Odwodnienie działki odbywa się powierzchniowo w grunt. Działka, do której prowadzi przebudowywany zjazd stanowi kompleks leśny wyposażony w plac składowy drewna o nawierzchni gruntowej, do którego prowadzą liczne szlaki zrywkowe. Istniejący zjazd jest nienormatywny (szerokość, wyokrąglenia, nawierzchnia) w odniesieniu do pojazdów wykorzystywanych do transportu drewna. Konstrukcja istniejącego przepustu rurowego 2*800 mm pod zjazdem jest uszkodzona, światło częściowo zamulone i nie jest w stanie zapewnić swobodnego przepływu wody ze zlewni powyżej przepustu. Koryto cieku wodnego w obrębie zjazdu jest zamulone, a brzegi częściowo uszkodzone. Podstawowe parametry techniczne drogi powiatowej DP1415R: - klasa techniczna drogi L, - szerokość korony 7,0-8,0 m, - szerokość jezdni bitumicznej 5,50-6,0 m, - pobocza obustronne nieulepszone 0,75-1,0 m (w tym utwardzone 0,50 m), Podstawowe parametry techniczne drogi leśnej: - odcinek w łuku poziomym o promieniu R=50,0 m, - jezdnia 2,50-3,0 m; - pobocza ziemne obustronne 0,50 m, Podstawowe parametry techniczne istniejącego przepustu: - konstrukcja przepustu - rurowy żelbetowy 2*800 mm, - przekrój przepływu - 1,0 m2; - długość przepustu - 9,60 m, - kąt skrzyżowania z droga leśną - 740 Zakres robót do wykonania Przewidywany przekrój poprzeczny zjazdu publicznego będzie się składał z następujących elementów: - jezdnia - 5,00 m - pobocza utwardzone kruszywem – 2*0,75 m - wyłukowania o promieniu - R=5,0 m - obustronne bariery stalowe - N2W2 (SP01/2) - pochylenie skarp - 1:1,25 - długość przepustu - 9,00 m - konstrukcja przepustu -żelbetowa skrzynkowa 300*150 cm - przekrój przepływu - 3,94 m2; - kąt skrzyżowania przepustu z droga leśną - 73,90 KONSTRUKCJA DROGI I ZJAZDU Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi na obiekcie: - powierzchniowe utrwalenie emulsja asfaltową i grysem kamiennym 2/5 - 1 cm - powierzchniowe utrwalenie emulsja asfaltową i grysem kamiennym 5-8 - 1,5 cm - konstrukcja żelbetowa przepustu (prefabrykat+nadbeton) Projektowana konstrukcja nawierzchni drogi leśnej i zjazdu : - powierzchniowe utrwalenie emulsja asfaltową i grysem kamiennym 2/5 - 1 cm - powierzchniowe utrwalenie emulsja asfaltową i grysem kamiennym 5-8 - 1,5 cm - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 stab. mechanicznie - 10 cm - warstwa ulepszonego podłoża z pospółki stab.cementem Rm=2,5 MPa - 20 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. I Oddział Strzyżów na numer konta 38 1240 2672 1111 0000 3264 9127 Na blankiecie przelewu wskazane jest podać czego dotyczy przelew, tj. „Wadium przetarg zjazd Hermanowa”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (zwanych dalej „gwarancją wadialną”) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 13. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 14. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – w Kasie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 15. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, określenie przedmiotu zamówienia, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 16. Wadium wniesione przez jednego spośród członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu co do powyższych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę razem z ofertą, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu–wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Jeśli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów w myśl art. 22a ust. 3 ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w swoich oświadczeniach, o których mowa w pkt 1. powyżej. 3. Dokumenty składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zwani dalej „konsorcjum”): 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z członków konsorcjum, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają członkowie konsorcjum w zakresie, w jakim wykazują spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Oświadczenie o grupie kapitałowej. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie o grupie kapitałowej składa oddzielnie każdy z jego członków (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach