Przetargi.pl
PRZEBUDOWA SIEDZIBY ZGK W DAMNICY - WERSJA II

Urząd Gminy w Damnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-231 Damnica, ul. Górna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 113 046 , fax. 598 484 435
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Damnicy
    ul. Górna 1
    76-231 Damnica, woj. pomorskie
    tel. 598 113 046, fax. 598 484 435
    REGON: 53490200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=214196

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA SIEDZIBY ZGK W DAMNICY - WERSJA II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku po byłej remizie na cele administracyjne. Roboty obejmować będą między innymi dobudowę klatki schodowej, wykonanie szatni i węzła sanitarnego w budynku. Zakres rzeczowy obejmuje (zgodnie z pozycjami z przedmiaru) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do przetargu: - „1. Dobudowa klatki schodowej do budynku”, - „2. Połączenie budynku istniejącego z klatką schodową”, - „6. Prace budowlane na parterze (część prac) - „7. Prace budowlane na piętrze”, - „Roboty instalacyjne elektryczne”, - „Roboty instalacyjne wod-kan i co”. Na roboty budowlane został złożony wniosek o pozwolenie na budowę. Termin rozpoczęcia robót jest uzależniony od uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę. Zadanie jest pierwszym etapem całego zakresu objętego projektem. Przy wycenie należy uwzględnić zakres opisany w załączniku nr 1 do przetargu „Uszczegółowienie do zakresu” Zakres umowy obejmuje: 1. Organizację terenu budowy 2. Pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenie obiektów w terenie, inwentaryzację powykonawczą, wpisy w dzienniku budowy 3. Wykonanie robót budowlanych wg załączonej dokumentacji technicznej 4. Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych. Wszelkie użyte do wykonania zamówienia materiały winny być I gatunku i powinny odpowiadać, co do jakości wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz projektu a także wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie Prawo budowlane. Na wbudowane materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikat zgodności, atesty dopuszczające do stosowania w budownictwie. 5. Przeprowadzenie odbiorów przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem – Państwowej Inspekcji Sanitarnej, oraz Państwowej Straży Pożarnej i pokrycie wszelkich kosztów z tym związanych. 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach (dla Zamawiającego), Załącznik nr 1 do przetargu Zakres zamówienia obejmuje część robót objętych dokumentacją projektową i jest traktowana jako pierwszy etap prac. W ramach tego etapu należy wykonać: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnych pomieszczeń zgodnie z projektem w pomieszczeniach nr: 16 klatki schodowej, 14 szatni, 15 węzła sanitarnego. 2. Zamówienie na tym etapie nie obejmuje wykonania pomieszczeń 18, 19, 20. 3. Obejmuje wykonanie instalacji elektrycznej z odgromową w całości łącznie z kurtynami powietrznymi - bez montażu pojemnościowego podgrzewacza wody, 4. Obejmuje wykonanie instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej, w pomieszczeniu nr 15, oraz wyprowadzenie instalacji do pomieszczenia nr 20 następnie zakończenie jej zaworami w celu dokończenia w późniejszym etapie. 5. Zamówienie obejmuje wymianę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej w pomieszczeniach nr 14, 15 i 16, 28 zgodnie z projektem. Dodatkowo należy wymienić drzwi do pomieszczenia 01 -kotłowni na stalowe zgodnie z projektem. 6. Instalację c.o. wykonać w pomieszczeniach nr 14,15,16. 7. Zamówienie na tym etapie nie obejmuje wydzielenia pomieszczenia nr 03 i robót w piwnicy. 8. Zamówienie na tym etapie nie obejmuje zamurowania drzwi zewnętrznych do pomieszczenia 19. 9. Zamówienie nie obejmuje remontu pokrycia dachowego ani elewacji budynku -obejmuje jedynie w zakresie nowej części (klatki schodowej) 10. Prace budowlane na piętrze obejmują zamurowanie otworu drzwiowego do pomieszczenia nr 27, wykonanie ścianki działowej do pomieszczenia 28 wraz z jej wykończeniem i drzwiami, wykucie otworów ze wstawieniem drzwi + malowanie ścian i sufitów w obrębie prowadzonych prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załączniki składane przez wszystkich Wykonawców w terminie 3 dni od dnia opublikowania przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert:INFORMACJA W ZAKRESIE PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ – ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach