Przetargi.pl
Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno- ETAP ll

GMINA PRZYTOCZNA ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniańska 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PRZYTOCZNA
    ul. Rokitniańska 4
    66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
    REGON: 21096682300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno- ETAP ll
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Niniejszym postępowaniem objęta jest przebudowa sieci wodociągowej w m. Wierzbno - ETAP II. W roku 2022 w I etapie prac zostało zrealizowane zasilanie m. Wierzbno z m. Strychy wraz z częściową przebudową sieci w Wierzbnie. Niniejsze postępowanie stanowi kontynuację powyższych prac.1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zakresy:a) Zakres I - opracowanie dokumentacji projektowej (budowalno-wykonawczej), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego.Dokumentacja musi uwzględnić wymagania określone w warunkach technicznych, opiniach i uzgodnieniach wydanych przez właścicieli lub zarządców urządzeń infrastruktury oraz zawierać rozwiązania usunięcia wszelkich kolizji. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania bądź pozyskania:• kompletnej opinii geotechnicznej,• mapy do celów projektowych wraz z mapami na tereny zamknięte,• decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji oraz o lokalizacji celu publicznego,• zgód właścicieli gruntów na zaprojektowanie oraz przeprowadzenie prac budowlanych, lokalizację infrastrukturytechnicznej, na terenach nie należących do Gminy Przytoczna,• wszelkich uzgodnień i decyzji niezbędnych do zaprojektowania i wybudowania inwestycji nawet tych nie wymienionych wopracowaniu i koncepcji,• pozwoleń wodnoprawnych/zgłoszeń wodnoprawnych na odwodnienie wykopów oraz przekroczenie przepustu ciekuwodnego, jeżeli jest wymagane,• kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej we wszystkich branżach wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającegopozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych w jednostkach administracji architektoniczno-budowlanych StarostyMiędzyrzeckiego i Wojewody Lubuskiego wraz z odbiorem dziennika budowy,• kompletnej dokumentacji projektowej wykonawczej w tym projektu likwidacji kolizji, projektów organizacji ruchu, projektówodtworzenia nawierzchni, projektów inwentaryzacji zieleni wraz z niezbędnymi decyzjami,• kompletnych kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót,• specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,• oraz ponieść opłaty związane z uzyskaniem wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji (w tym opłaty administracyjne).Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania dokumentacji projektowej:• projekt budowlany z kompletem uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji warunkujących otrzymanie decyzji pozwolenia lubzgłoszenia na budowę - 3 egz. (w tym egz. opieczętowany przez organ administracji architektoniczno-budowlanej) lub zaświadczenie o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę (wraz z 3 kompletami dokumentów zgłoszeniowych).• projekt wykonawczy - 3 egz.• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz.• przedmiar robót zawierający opisy robót budowlanych oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - 2 egz.• kosztorys inwestorski - 2 egz.• wszystkie elementy opracowania powinny zostać wykonane także na nośniku elektronicznym, w wersji edytowalnej oraz formie nie edytowalnej(pdf) - 1 egz.b) Zakres II - kompleksowe wykonanie robót budowlanych obejmujące:• wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego,• wykonanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, w tym przeprowadzenie niezbędnych badań tj. badania wody, badania ciśnienia w instalacji hydrantowej itp.,• uzyskanie odbiorów końcowych w tym przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w Międzyrzeczu oraz Inspektoratów Nadzorów budowlanych.• dostarczenie zamawiającemu zgody na użytkowanie lub zaświadczenia o zakończeniu budowy, w zależności od wymogów,• uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót.2. Zadanie obejmuje wykonanie robót budowlanych tj:• przebudowę i budowę sieci wodociągowej rozdzielczej w m-ści Wierzbno wraz z przyłączami,• budowę zbiornika buforowego na wodę pitną ok V=50 m3• budowę kontenerowej stacji podnoszenia ciśnienia (SPC),• zapewnienie zasilania awaryjnego zbiornika i stacji podnoszenia ciśnienia w zewnętrzny agregat prądotwórczy na fundamencie• zagospodarowanie terenu przy zbiorniku, SPC i agregacie w tym m.i. wykonanie ogrodzenia i utwardzenia terenu.3. Opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące dokumenty:1) Koncepcja przebudowy sieci wodociągowej - stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ,2) Program funkcjonalno – użytkowy, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,3) Szacunkowe zbiorcze zestawieniu kosztów prac projektowych i robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 11 do SWZ,4) Promesa wstępna Nr Edycja2/2021/6073/PolskiLad, załącznik nr 12 do SWZ.4. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:1) Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta/podana przykładowo.Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów wzakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.2) Przed opracowaniem projektu wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji w terenie.3) Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym kwalifikacje i uprawnienia do terminowego i rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia w tym prac projektowych i wykonawczych.4) Zaprojektowane i wbudowane materiały i urządzenia przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne aktualne atesty i certyfikaty oraz znaki bezpieczeństwa zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, lub aprobatą techniczną o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy, posiadające świadectwo dopuszczenia do stosowania oraz świadectwo pochodzenia.5) Na każdym etapie prac projektowych, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia projektu wstępnego celem uzyskania pozytywnej opinii nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego co do przyjętych rozwiązań.6) Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w naradach koordynujących prace projektowe, które będą odbywały się z udziałem Inspektora nadzoru i Zamawiającego nie rzadziej niż co dwa tygodnie, natomiast na etapie wykonawstwa nie rzadziej niż raz na tydzień.7) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego.5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy.Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.6. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego robót lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym robót. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.7. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach