Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie ogłasza przetarg
- Adres: 74-100 Gryfino, Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 163 051, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
Szczecińska 5
74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 163 051, , fax. -
REGON: 81119587500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sieci wodociągowej azbestocementowej w miejscowości Gardno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej azbestocementowej w miejscowości Gardno o średnicach PE DN 160, DN 110, DN 90 o łącznej długości ok m1.823 mb wraz z odrzutami do granic działek w ilości ok. 42 szt. oraz przepięciem istniejących przyłączy oraz sieci wodociągowych. 2.Dla właściwego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót tj. na terenie działki nr 40, 62/2, 62/3, 62/6, 62/4, 14/1, 70/2, 27/2, 14/2, 65, 52/8, 52/9, 52/15, 52/16, 52/91, 52/93, 52/168 obręb 0014 Gardno. 3.Wszystkie nazwy własne materiałów i nazwy producentów, które omyłkowo mogły się pojawić w SIWZ powinny być rozumiane jako wskazanie standardów, a nie konkretne rozwiązania mające zastosowanie w Projekcie Budowlanym, a do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia innych producentów o równoważnych lub wyższych parametrach niż przewiduje Projekt Budowlany lub założenia Zamawiającego. W stosunku do opisanych norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Płatności wynagrodzenia Wykonawcy za odebrane roboty będą realizowane: a. raz w miesiącu na podstawie faktur przejściowych; b. na podstawie faktury końcowej – po odbiorze końcowym przedmiotu umowy. 5.Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu wszystkie faktury przejściowe i fakturę końcową za odebrane roboty dotyczące miesiąca rozliczeniowego w tej samej dacie, nie później niż do 5-go dnia miesiąca następującego po danym miesiącu rozliczeniowym (za miesiąc rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy). 6. Podstawą wystawienia faktury przejściowej jest protokół odbioru częściowego poszczególnych elementów robót ujętych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik do faktury przejściowej wraz z zestawieniem wartości wykonanych robót w rachunku bieżącym i narastająco. 7. Faktury przejściowe Wykonawca wystawiać będzie do wysokości 80% wartości wynagrodzenia netto za roboty zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, przy czym wartość faktury końcowej nie może być niższa niż 20% wartości umowy. 8. W przypadku realizacji robót z udziałem uzgodnionych Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, do faktury przejściowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie swoich Podwykonawców i ich dalszych Podwykonawców o uregulowaniu zobowiązań finansowych za roboty wykonane przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, objętych dotychczasowymi fakturami, wynikającymi z zawartych umów. 9. Podstawą do wystawienia faktury końcowej za przedmiot niniejszej umowy będzie protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy potwierdzony przez Komisję Odbioru Końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Nowe Warpno
Dodano: 2024-02-08 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Myśliwskiej 24d działka 100/2, obręb 19 w Międzyzdrojach
Dodano: 2023-12-11 - Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla Miasta i Gminy Gryfino.
Dodano: 2023-11-22 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej 3 w Białogardzie.
Dodano: 2023-10-12 - Budowa kaplicy na cmentarzu komunalnym w Tucznie
Dodano: 2023-10-02 - „Przebudowa pomostu na jeziorze Siecino w miejscowości Cieszyno” – II postępowanie
Dodano: 2023-08-24 - Budowa wiaty handlowej, śmietnikowej, budynku socjalno-biurowego oraz rozbiórka budynku toalety i 10 budynków handlowo-usługowych w ramach przebudowy targowiska miejskiego w Kołobrzegu.
Dodano: 2023-08-16 - Budowa wiaty handlowej, śmietnikowej, budynku socjalno-biurowego oraz rozbiórka budynku toalety i 10 budynków handlowo-usługowych w ramach przebudowy targowiska miejskiego w Kołobrzegu.
Dodano: 2023-08-16 - Hydroizolacja poszycia górnego pokładu głowicy molo w Kołobrzegu
Dodano: 2023-08-14 - Modernizacja terenu podwórka przy ulicy Budowlanej w Kołobrzegu
Dodano: 2023-08-10