Przetargi.pl
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Królewskiej i w ulicy Zacisznej w Regułach

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Królewskiej i w ulicy Zacisznej w Regułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej i budowa nowej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Królewskiej i w ul. Zacisznej wraz z renowacją studni rewizyjnych w ul. Królewskiej i w ul. Kuchy w Regułach, gmina Michałowice. 2.2.Zakres robót obejmuje: 1.rozebranie z późniejszym odtworzeniem ogrodzenia strefy rekreacji, 2.zabezpieczenie terenu strefy rekreacji na której będą prowadzone prace przed dostępem osób postronnych – teren prac trudny, zalecana wizja lokalna w terenie, 3.odtworzenie zieleni na terenie przez który prowadzone będą prace, 4.odtworzenie nawierzchni, oraz odtworzenie podbudowy i nawierzchni chodnika, 5.sfrezowanie nawierzchni asfaltowej na szerokości ulicy Królewskiej objętej remontem, 6.wykonanie tymczasowej studni oraz instalacji o wydajności 1000 m3/d kanalizacji ciśnieniowej do przepompowywania ścieków na czas prowadzenia remontu kanalizacji – konieczne utrzymanie odbioru ścieków w trakcie remontu, 7.demontaż istniejącej sieci kanalizacyjnej DZ 400 mm i Dz 200 mm z rur PVC, zamulenie istniejącej sieci kanalizacyjnej Dz 400 mm i Dz 200 mm z zabetonowaniem końcówek pozostawianych w gruncie, 8.montaż nowej sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Królewskiej i ul. Zacisznej z rur Dz400mm z PP litych SN12 o długości 41,40 mb, z rur Dz200mmz PVC litych SN8 o długości 28,00 mb, z rur Dz160mm z PP litych SN12 o długości 1,50 mb 9.renowację studni rewizyjnych: 1)4szt - w ul. Królewskiej, 2)6 szt. - w ul. Kuchy. 2.3. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w: 1.Dokumentacji projektowej – załącznik nr 8, 2.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 7, 3.Przedmiarach robót – Załącznik nr 6, 2.4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w sposób ciągły. 2.5. Wykonawca po wykonaniu robót zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, która będzie zawierała m.in.: 1.projekt powykonawczy, 2.inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, 3.oświadczenie kierownika budowy, 4.dziennik budowy, 5.atesty i certyfikaty, badania oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów. 2.6.Wykonawca dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem. 2.7.W przypadku uszkodzenia zasuw, hydrantów itp. urządzeń znajdujących się w pasie drogowym Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznej ich naprawy na własny koszt. 2.8.Nad prawidłowością przebiegu prac nadzór pełni Eksploatator sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy. 2.9.Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty o utrudnieniach w ruchu związanych z prowadzonymi robotami na minimum 3 dni robocze przed ich wystąpieniem. 2.10. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy i elementami odblaskowymi. 2.11. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca wystąpi do Zarządcy drogi z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie urządzenia infrastruktury technicznej w pasie drogowym w terminie pozwalającym na przygotowanie odpowiednich decyzji administracyjnych lub umowy dzierżawy na czas prowadzenia robót. 1.Po zakończeniu prac Wykonawca zgłosi przywrócenie nawierzchni pasa drogowego do stanu pierwotnego i zobowiązany jest dokonać komisyjnego odbioru nawierzchni jak również wykonania badań zagęszczenia gruntu i przekazania wyników do Zarządcy drogi. Uzyskany wskaźnik zagęszczenia nie może być niższy niż 0,99. 2.Wszelkie opłaty za zajęcia pasa drogowego i inne koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym. 2.12. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należyta starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, z projektem, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 2.13. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania pasa drogowego do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik budowy. 2.14. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 2.15. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia pierwotnego stanu (odtworzyć) powierzchnie biologiczne i inne powierzchnie w przypadku zniszczenia. 2.16. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie. 2.17. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje również wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia nie ujęte w przedmiarach robót. 2.18. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.zutylizowania we własnym zakresie nadmiaru gruntu. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy również miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, 2.zagospodarowania we własnym zakresie i na swój koszt poza terenem Gminy Michałowice wszystkie materiały pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu, 3.wykonania na swój koszt schematów lub rysunków roboczych, warsztatowych jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, 4.zapewnienia bezpiecznej organizacji prac, 5.zabezpieczenia terenu budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, 6.zapewnić nadzór nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu. 2.19. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 2.20. Wykonawca w czasie prowadzenia prac zobowiązany będzie do zapewnienie dojścia i dojazdu do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzenia prac. 2.21. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI 2.21.1.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru umowy. Ostateczny termin zostanie podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (stanowi kryterium oceny złożonych ofert). 2.21.2.Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru wykonywanych robót. 2.21.3.Szczegółowy opis dotyczący gwarancji znajduje się w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wskazać adres elektroniczny i dane dostępu (jeżeli wymagane) właściwej bezpłatnej bazy danych, w której dokument się znajduje. 2.Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2; 3.Dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 4.Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 5.Wykaz robót budowlanych stanowiący załącznik nr 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowe ukończenie; 6.Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, stanowiący załącznik nr 5. wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia. 7.Pełnomocnictwo do reprezentacji (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach