Przetargi.pl
Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w technologii bezwykopowej CIPP na terenie miasta Skoczowa - ETAP II

Miejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Olszyna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 479 94 70 , fax. 33 479 94 78
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Spółka SKO-EKO Sp. z o.o.
    ul. Olszyna 10
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 479 94 70, fax. 33 479 94 78
    REGON: 24114380660000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sko-eko.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w technologii bezwykopowej CIPP na terenie miasta Skoczowa - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu jest przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w technologii bezwykopowej CIPP tj. w postaci rękawa utwardzonego w miejscu wbudowania, umieszczonego w istniejącym rurociągu oraz renowacja studni kanalizacyjnych, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 2 zadania. 1.1. Zadanie 3 (część 1 zamówienia) – obejmuje następujący zakres sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej w północno zachodniej części miasta: Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej w ramach części zadania pn. „Stalmacha Ceglana”: kanał Dn200 mm o długości ok. 1.640,56 m, kanał Dn300 mm o długości ok. 548,39 m, studnie kanalizacyjne – 55 szt. 1.2. Zadanie 4 (część 2 zamówienia) – obejmuje następujący zakres sieci kanalizacyjnej zlokalizowanej w północno wschodniej części miasta: Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej w ramach części zadania pn. „Kiczycka Bielska”: kanał Dn 200 mm o długości ok. 982,41 m, kanał Dn 250 mm o długości ok. 69,12 m, studnie kanalizacyjne – 22 szt. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) opracowanie na czas prowadzenia robót, które spowodują utrudnienia ruchu, projektu zmiany organizacji ruchu, który musi być zatwierdzony przez zarządzającego ruchem, b) budowę rurociągów tymczasowych oraz przepompowywanie ścieków na czas prowadzenia prac, bądź transport ścieków beczkowozami, w sposób zapewniający ciągłość odbioru ścieków z nieruchomości położonych powyżej naprawianego odcinka kanalizacji, c) czyszczenie kanałów sanitarnych i studzienek rewizyjnych, d) Inspekcję telewizyjną kanałów, e) renowację kanałów sanitarnych oraz studzienek kanalizacyjnych zgodnie z dokumentacją projektową oraz STWIORB. f) Inspekcję telewizyjną kanałów powykonawczą. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich materiałów oraz kompleksowej realizacji wszystkich robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, niezależnie od tego czy były ujęte w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium, w zakresie każdej z wyszczególnionych części, w wysokości: 1) Dla części 1 zamówienia – 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2) Dla części 2 zamówienia – 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na obie części zamówienia, jeśli wadium będzie wnoszone przez wykonawcę w formie innej niż pieniądz Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w formie jednego dokumentu o wartości równej sumie wadiów dla obu części. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w ING BANK ŚLĄSKI S.A. 51 1050 1083 1000 0090 3017 7498 z dopiskiem : „Wadium – GŚ-T.252.5.2020”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X punkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został zapakowany w odrębną kopertę i wraz z ofertą złożony w opakowaniu oznaczonym wg wytycznych zawartych w rozdziale XII pkt 8 SIWZ. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz opisanej w ust. 2 pkt 2 do 5 w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego elektronicznym podpisem kwalifikowanym przez wystawiającego dokument (np. w przypadku gwarancji ubezpieczeniowej przez przedstawiciela towarzystwa ubezpieczeniowego) na adresy email wskazane w siwz do kontaktu z Zamawiającym, z zastrzeżeniem wniesienia wadium przed terminem składania ofert.” Zamawiający nie wymaga zaszyfrowania złożonego w ten sposób wadium. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje wymagań w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wraz z Tabelą cenową elementów robót. 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z postanowieniami SIWZ zawartymi w rozdziale X. 5 lub 6 siwz 4. Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - jeśli Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa w sekcji III punkt 1.2) i 1.3). 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wykonawca składa dokument w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach