Przetargi.pl
PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W REJONIE UL. MIŁEJ W PNIEWACH

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2938601 , fax. 061 2910097
  • Data zamieszczenia: 2015-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2938601, fax. 061 2910097
    REGON: 00052955100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W REJONIE UL. MIŁEJ W PNIEWACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej od studni istniejącej, zlokalizowanej w ul. Poznańskiej w Pniewach, oznaczonej w załączniku nr 1 do niniejszego programu - Mapa nr 1 symbolem STpocz do studni istniejącej w ul. Miłej w Pniewach, oznaczonej w załączniku nr 1 do niniejszego programu - Mapa nr 1 symbolem STwł oraz zdemontowanie istniejących rurociągów sieci kanalizacji sanitarnej w granicach działki oznaczonej ewidencyjnie numerem 508 w Pniewach. Należy przewidzieć przełączenie istniejących przykanalików do posesji prywatnych, z istniejących studni oznaczonych w załączniku Mapa - nr 1 symbolami: ST istn. 1, ST istn. 2 i ST istn. 3 do nowo projektowanego i wykonywanego rurociągu kanalizacji sanitarnej. Demontaż wyżej wskazanych rurociągów należy wykonać po uprzednim zaprojektowaniu i wykonaniu fragmentu sieci kanalizacji sanitarnej, o którym mowa powyżej. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą wszystkie czynności potrzebne do realizacji dokumentacji projektowej, w tym w szczególności: pozyskanie mapy do celów projektowych, wykonanie projektu budowlanego, uzgodnienia projektu budowlanego, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz geodezyjne wytyczenie zaprojektowanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej, przygotowanie dokumentacji powykonawczej i powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Po wykonaniu odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i po demontażu rurociągów sieci kanalizacji sanitarnej w granicach działki nr 508 wszystkie nawierzchnie należy przywrócić do stanu sprzed rozpoczęcia robót. W tym celu przed podjęciem robót należy wykonać inwentaryzację fotograficzną terenu z udziałem Zamawiającego. Odtworzenie roślinności na działce nr 508 należy przeprowadzić przy użyciu istniejących w momencie rozpoczęcia robót roślin, chyba, że będzie to obiektywnie niemożliwe. Odszkodowania za ewentualne szkody powstałe na skutek prowadzenia robót objętych przedmiotowym zamówieniem na działce 508 obciążają Wykonawcę. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą na realizację przedmiotowego zamówienia, przekaże Wykonawcy: 1. zaktualizowaną mapę zasadniczą do celów projektowych, 2. decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla, budowę nowego fragmentu sieci, 3. warunki techniczne wydane przez właściciela istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na budowę nowego fragmentu sieci. 4. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Inwestora (Zamawiającego) w celu realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego. 1.1.1 Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych. Zakres czynności geodezyjnych i projektowych wynika zakresu robót budowlanych związanych z wykonaniem nowego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej. Parametry części wykonawczej przedmiotowego zamówienia: a) parametry dotyczące projektowania i budowy nowego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej: orientacyjna długość: 105 m, średnica rurociągów i studni: zostaną określone podczas realizacji dokumentacji projektowej. b) parametry dotyczące rurociągów demontowanych: orientacyjna długość rurociągów: 36 m, studnie rewizyjne, betonowe ? 1000 - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych) 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: SGB BS Duszniki O/Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim Pniewy - parter lub dołączyć do oferty. 7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pniewy.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach