Przetargi.pl
Przebudowa sieci elektroenergetycznej umieszczonej w pasie drogowym w miejscowości Stare Bielice zgodnie z umową zawartą z Energa Operator Spółka Akcyjna

Gmina Biesiekierz ogłasza przetarg

  • Adres: 76-039 Biesiekierz, Biesiekierz
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 80 310 , fax. 94 31 80 940
  • Data zamieszczenia: 2020-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biesiekierz
    Biesiekierz 103
    76-039 Biesiekierz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 80 310, fax. 94 31 80 940
    REGON: 33092053500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.biesiekierz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci elektroenergetycznej umieszczonej w pasie drogowym w miejscowości Stare Bielice zgodnie z umową zawartą z Energa Operator Spółka Akcyjna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres planowanej inwestycji obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy istniejącej linii energetycznej, której zadaniem jest usunięcie kolizji sieci z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Stare Bielice, gmina Biesiekierz, obręb ewidencyjny Stare Bielice, dz. nr 21/1, 196/2, 200/4, 200/2, 200/3. 2. W zakres inwestycji wchodzą projekt i budowa: 1) stanowiska słupowego krańcowego nr 17 typu K2go-12/25 na dz. 200/4 w obrębie ewidencyjnym Stare Bielice - zbudowanego z pojedynczej żerdzi wirowanej E-12/25 z dwoma rozłącznikami ręcznymi. Stanowisko nr 17 należy wybudować na terenie działki nr 200/4 w obrębie ewidencyjnym Stare Bielice w odcinku linii napowietrznej nr 314/000/11 z obostrzeniem 2o w kierunku stanowiska nr 16; 2) stanowiska słupowego nr 19 krańcowego typu Kgo-12/25 na działce nr 152/23 w obrębie ewidencyjnym Stare Bielice, zbudowanego z żerdzi wirowanej E-12/15 z rozłącznikiem modułowym ręcznym typu RN III 24/4 - 100A na działce nr 152/23 w obrębie ewidencyjnym Stare Bielice w odcinku linii napowietrznej nr 314/000/12; 3) stanowiska słupowego nr 1 typu RK na działce nr 196/2 w obrębie ewidencyjnym Stare Bielice - zgodnie z warunkami usunięcia kolizji zaprojektować przebudowę istniejącego stanowiska słupowego typu RK-12 na działce nr 196/2 w obrębie ewidencyjnym Stare Bielice w zakresie wymiany istniejącego odłącznika ON-3V na rozłącznik typu RUN III 24/4 z izolatorami kompozytowymi, który należy zamontować na żerdzi stanowiska słupowego; 4) zwieszenia przewodów typu ŁO2/2 na słupie 17 i 19 uziemienia stanowisk słupowych 17, 19 i 1 w linii napowietrznej 314 - wartość rezystancji uziemienia wyliczyć na podstawie PN-EN 50341; 5) linii kablowych SN-15kV, a mianowicie od miejsca projektowanego słupa typu K2go-12/25 nr 17 w linii napowietrznej SN nr 314 należy ułożyć linię kablową 15 kV kablem typu 3xXRUHAKXS Ix 120/25mm2 12/20 kV do projektowanego stanowiska typu Kgo-12/25 nr 19. Kabel zakończyć kompletem głowic kablowych zimnokurczliwych napowietrznych do kabli jednożyłowych o ekranowanej izolacji z tworzywa sztucznego na napięcie 12/20kV. 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy dokonać demontażu linii napowietrznych SN nr 314 i nn: 1) od stanowiska nr 17 do 19 – AFL - 6 70mm2 dł. 387m, 2) od stanowiska nr 17 do 1 - AFL-6 35mm2 dł. 35m, 3) demontaż stanowisk słupowych nr 17, 18, 19 - 3 szt. 4. Przedmiotowe zamówienie obejmuje następujący zakres robót: 1) roboty projektowe: a) uzyskanie map do celów projektowych, b) wykonanie projektów przebudowy sieci elektroenergetycznej – zgodnie z warunkami nr R/19/021887 z dnia 12.04.2019 r., wydanymi przez Zarządcę sieci ENERGA Operator S.A. c) uzgodnienie dokumentacji projektowej, d) uzyskanie prawa do dysponowania na cele budowlane wszystkimi nieruchomościami na terenie których będą prowadzone prace budowlane i rozbiórkowe związane z realizacją przedmiotowej inwestycji, e) uzyskanie decyzji na czasowe zajęcie pasów dróg w których prowadzone będą prace budowlane i rozbiórkowe, f) przygotowanie zgłoszenia robót budowlanych lub wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę, g) sprawowanie nadzoru autorskiego, h) opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu; 2) roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe, b) roboty rozbiórkowe; 3) roboty elektryczne: a) roboty ziemne, b) roboty montażowe, c) usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem, d) usunięcie kolizji z istniejącą siecią energetyczną; 4) roboty drogowe: a) rozbiórka elementów dróg, b) odtworzenie nawierzchni dróg i chodników w miejscach rozbiórki istniejących elementów sieci elektroenergetycznej nie przewidzianej do dalszej eksploatacji oraz w miejscach wykonywania nowych elementów sieci elektroenergetycznej; 5) roboty z zakresu inżynierii ruchu: a) oznakowanie pionowe, b) oznakowanie poziome; 6) roboty wykończeniowe: a) humusowanie. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby prace związane z budową podziemnej sieci energetycznej przebiegającej w pasie nowowybudowych dróg gminnych były wykonane metodą bezwykopową. 5. Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym sposób utylizacji lub miejsce składowania materiałów pochodzących z rozbiórki. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz warunki techniczne przebudowy sieci stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Zamawiający w terminie 7 dni roboczych od daty zawarcia umowy przekaże Wykonawcy protokolarnie teren budowy. 8. Przed rozpoczęciem robót, najpóźniej w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca obowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót, który będzie podlegał akceptacji Zamawiającego na zasadach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w terenie objętym zamówieniem w celu zapoznania się z warunkami prowadzenia budowy, jego otoczeniem, jak również w celu uzyskania innych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty z należytą starannością. 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych materiałów. 11. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem ryczałtowym. 12. Zastosowane w PFU lub warunkach technicznych przebudowy sieci (zwanych dalej łącznie dokumentacją lub dokumentacją projektową) wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. 13. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe, nie gorsze niż określone w dokumentacji z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 14. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami, sztuką budowlaną oraz umową. 15. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) przedstawienia Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji robót, 2) przedstawienia Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy wykazu osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę, 3) dostarczenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kopii opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę nie mniejszą niż cena ofertowa brutto na cały okres realizacji zamówienia i utrzymywania ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy, 4) współpracy z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia, 5) oznakowania i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy miejsca robót zgodnie z zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r., poz. 110), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r., poz. 2311) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2017 r., poz. 784 z późn. zm.), 6) utrzymywania w trakcie realizacji robót terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania i usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, a także niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych, 7) każdorazowego uzgodnienia z Zamawiającym sposobu utylizacji lub miejsca składowania materiałów pochodzących z rozbiórki, 8) wykonania na własny koszt tymczasowego doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, 9) wykonania i utrzymania niezbędnego zaplecza budowy, strzeżenia mienia znajdującego się na jej terenie oraz wykonania niezbędnego zabezpieczenia budowy, 10) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu realizacji zamówienia, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji i przekazania uporządkowanego terenu Zamawiającemu w terminie odbioru robót, 11) opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 12) udzielenia min. 3 – letniej rękojmi i 3 – letniej gwarancji na przedmiot zamówienia. 16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu budowy i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim w związku z realizacja przedmiotu zamówienia. 17. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (i odpowiednio podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.) osób wykonujących prace budowlane, w szczególności: prace ogólnobudowlane, roboty rozbiórkowe, roboty pomiarowe, roboty ziemne, wykonujących prace elektromontażowe i montażowe w zakresie instalacji elektrycznych , roboty drogowe, roboty wykończeniowe i roboty z zakresu inżynierii ruchu. 18. Ustalenie wymiaru czasu pracy pracowników i liczby osób zatrudnionych pozostaje w gestii Wykonawcy. 19. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów prawa budowlanego. 20. Wykonawca w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji zamówienia w oparciu o umowę o pracę. Wykaz zawierać musi informacje jednoznacznie wskazujące stanowisko pracownika oraz zakres wykonywanych przez niego czynności. 21. Wykonawca jest zobowiązany na każde wezwanie Zamawiającego (faksem, emailem) udowodnić zatrudnienie na umowę o pracę wskazanych w wykazie osób w terminie 3 dni od dnia wezwania, w szczególności przedstawiając spseudonimizowane umowy o pracę, zaświadczenia świadczące o istnieniu umów o pracę lub oświadczenia tych osób, że pozostają w stosunku pracy. Pseudonimizacja nie dotyczy imienia i nazwiska pracownika, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika, a także innych informacji niezbędnych do weryfikacji zatrudnienia. 22. W przypadku nie wywiązania się z obowiązku, o którym mowa w ust. 21 i 22, Zamawiający będzie uprawniony do złożenia wniosku o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Gminy w Biesiekierzu nr rachunku: 03 8562 0007 0022 0365 2000 0140 z dopiskiem: Przebudowa sieci elektroenergetycznej umieszczonej w pasie drogowym w miejscowości Stare Bielice zgodnie z umową zawartą z Energa Operator Spółka Akcyjna - Wadium Informacja dla Wykonawcy Zagranicznego IBAN: GBW CPL PP 03 8562 0007 0022 0365 2000 0140 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Biesiekierzu, Biesiekierz 103, 76 – 039 Biesiekierz, a kopię dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie ustawą Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach