Przetargi.pl
Przebudowa sieci dróg gminnych na łącznej długości 4 340 mb na terenie Gminy Głusk

Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7518760 , fax. 081 7518650
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-380 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7518760, fax. 081 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci dróg gminnych na łącznej długości 4 340 mb na terenie Gminy Głusk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa sieci dróg gminnych na łącznej długości 4340 mb we wsiach na terenie gminy Głusk:Kalinówka - dł. 280 mb, Mętów (ul. M. Daniec - dł.310 mb i ul. Lazurowa - dł.680 mb), Kolonia Prawiedniki - dł.785 mb, Wilczopole Koloni- dł.600 Wilczopole Wie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 13 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1. Spełniający warunki udziału w postępowaniu określone art.22 ust. 1 ustawy Pzp.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: dysponują osobą posiadającą niezbędne uprawnienia i kwalifikacje, która może być wyznaczona na stanowisko Kierownika Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie: 1) posiadają możliwość sfinansowania wykonanej inwestycji i umożliwiają jej spłatę przez okres 6 lat od jej zakończenia i oddania do użytkowania, w tym względzie Zamawiający postanawia: - spłaty będą realizowane w ratach kwartalnych maksymalnie przez okres 72 miesięcy. Pierwsza rata spłaty zostanie zrealizowana w miesiąc po wykonaniu i odebraniu robót oraz złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane roboty, w wysokości 120.000,- zł. - system spłaty - raty kapitałowe, możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowej prowizji, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podst. art.24 Pzp)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Złożą poniższe dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych (warunków udziału w postępowaniu), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) Wykonawca musi wykazać, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania obejmujące wykonanie budowy, przebudowy, wzmocnienia, odnowy lub remontu drogi (przez wykonanie frezowania nawierzchni oraz ułożenia nawierzchni z betonu asfaltowego), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, łącznie wykonali co najmniej 2 zadania obejmujące wykonanie budowy, przebudowy, wzmocnienie, odnowy lub remont drogi. g) wykonawca musi posiadać lub dysponować w pełni sprawnymi jednostkami podstawowego sprzętu i jednostkami transportowymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia a w szczególności: ? wytwórnia mas bitumicznych*) o mieszaniu cyklicznym z automatycznym sterowaniem produkcją i możliwością dozowania dodatków adhezyjnych o wydajności min. 100 t/h: minimalna ilość - 1 szt., ? rozkładarka/układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego, o szer. roboczej min. 5,5 m z elektronicznym sterowaniem równości układanych warstw- min.1szt., ? walce stalowe gładkie min. 10 ton - min. 2 szt., ? walce ogumione min. 10 ton - min. 2 szt., ? skrapiarka - min. 1 szt., ? szczotka mechaniczna - min. 1 szt., ? samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewozu mieszanek betonu asfaltowego - min. 3 szt., ? równiarki - min.1 szt., ? spycharki - min. 1 szt., ? zagęszczarki płytowe - min. 1 szt.. Dodatkowo Wykonawca musi udokumentować, że posiada lub ma dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych. *) Wytwórnia mas bitumicznych, z której dostarczana będzie mieszanka asfaltowa (również mieszanka zakupiona) powinna być zlokalizowana w technicznie uzasadnionej odległości tj. czas transportu od chwili zakończenia załadunku samochodu na wytwórni do rozpoczęcia wbudowywania mieszanki nie powinien przekroczyć 2 godz., z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania oraz wymaganych właściwości mieszanki. Zamawiający zastrzega sobie prawo praktycznego sprawdzenia w terenie, czy Wykonawca może dostarczać mieszankę mineralno- asfaltową o właściwych parametrach jakościowych, z zaproponowanej wytwórni. W przypadku zakupu mieszanki, należy załączyć oświadczenie producenta potwierdzające gotowość wyprodukowania dla Wykonawcy składającego ofertę mieszanki mineralno-asfaltowej, dla potrzeb realizacji niniejszego zamówienia. W tej sytuacji wymóg dotyczący wytwórni musi być również spełniony. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę innego niż podany powyżej sprzętu, pod warunkiem, że będzie on spełniał warunki określone w odpowiedniej SST oraz Wykonawca wykaże, że przy zastosowaniu tego sprzętu możliwe będzie wykonanie tych części zamówienia, na które złożył ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczególnych specyfikacjach technicznych. h) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, i) uprawnienia kierownika budowy do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, j) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w wysokości realizowanej w/w inwestycji, k) polisy, a w przypadku jej braku lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; l) dowód wniesienia wadium, ł) umowa konsorcjum (jeśli dotyczy). Ocena w/w warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia warunków. Zgodnie z art.23 ust.1 Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się u udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Składając ofertę wnioskodawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach