Przetargi.pl
Przebudowa serwerowni w Urzędzie Miejskim w Sulechowie na potrzeby projektu: „Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa” – II przetarg

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2017-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa serwerowni w Urzędzie Miejskim w Sulechowie na potrzeby projektu: „Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa” – II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Niniejsze zamówienie publiczne realizowane jest w ramach projektu pn.: „Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kargowa”, który dotyczy rozwoju e-usług dla mieszkańców gminy Sulechów i Kargowa. Głównym problemem do rozwiązania w wyniku realizacji projektu gmin Sulechów i Kargowa jest ograniczona (szczególnie w stosunku do istniejących możliwości) oferta e-usług publicznych dla mieszkańców i przedsiębiorców. Cel główny projektu został zdefiniowany zatem jako wzmocnienie komunikacji elektronicznej z klientami Urzędów Miejskich w Sulechowie i Kar-gowej. Projekt „Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla miesz-kańców gminy Sulechów i gminy Kargowa” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia ze względu na specyfikę prac obejmują dwa obszary „roboty budowlane” oraz „roboty instalacyjne elektryczne” opisane w Rozdziale IV SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia – Dokumentacja Projektowa w tym w szczególności w Projekcie Budowlanym i Projekcie Wykonawczym opracowanego przez firmę „BCA Group Ltd Sp. z o.o.”. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.: 1.1. Roboty budowlane, które obejmują w szczególności: 1) Wzmocnienie stropu w obrębie serwerowni - dla spełnienia warunku nośności stropu w obrę-bie serwerowni pok. 102 na I piętrze, strop nad parterem należy wzmocnić od dołu wg. wskazań projektu konstrukcji. Następnie wykonać warstwy posadzkowe na stropie w no-wym układzie warstw tak aby spełnić warunek nośności dla projektowanych urządzeń w serwerowni. 2) Przebicia przez stropy - Podczas prac budowlanych planowane są otwory w stropach w obrę-bie pomieszczeń nad i pod przebudowywaną serwerownią, pomiędzy kondygnacją piwnic, parteru, I i II piętra oraz stropu nad II piętrem wraz z otworami wychodzącymi ponad dach, planowane pod przejścia instalacji koniecznych dla projektowanego agregatu prądotwórcze-go zlokalizowanego na dachu budynku. 3) Pion szacht -projektuje się zabudowę pionu ściankami GK na ruszcie stalowym do odporno-ści EI 60 dla potrzeb prowadzonych instalacji zasilania agregatu i zbiornika paliwa w ramie agregatu oraz zbiornika rezerwowego na paliwo znajdującego się w piwnicy (pom nr 7) . Usytuowanie obudowy pionu oraz obudowy pod sufitem w piwnicach do zbiornika rezer-wowego pokazano na rysunkach rzutów kondygnacji. 4) Ściany istniejące murowane wewnętrzne - w obrębie pom. serwerowni, tynkowane tynkami kat III, wykończenia ubytków po pracach stanu surowego zaprawą wyrównującą, drobne ubytki wyrównać masą szpachlową wykończeniowa. Ściany malować farbami lateksowymi zmywalnymi. 5) Posadzki w pomieszczeniu serwerowni, posadzka techniczna modułowa 60x60 podniesiona na 34,0cm, wykończona wykładziną PCV antyelektrostatyczną -(płyta wiórowa nasączona żywicą, powleczona od spodu folią aluminiową i wykończona blachą stalową ocynkowaną, Konstrukcja wsporcza-słupki wykonane z blachy stalowej ocynkowanej St3Sx, połączone poprzeczkami -trawersami, słupki klejone do podłoża lub przykręcone kołkami rozporowymi.-wg. Producenta np. ERAR-system) na stropie w obrębie serwerowni na warstwie stropu należy zastosować podłogę z żywic epoksydowych. W pomieszczeniu serwerowni zostanie zastosowanych kilka płyt perforowanych dla ograniczenia dużych różnic ciśnienia miedzy podłogą techniczną a podłoga zasadniczą (zastosować 4 szt. płyt perforowanych). Warstwy na stropie istniejącym KLEINA wykonać wg. projektu konstrukcji (sugerowany wa-riant 3). Przy pozostawieniu warstw istniejących zastosować (wariant 2). Podczas prac związanych z przebudową serwerowni część serwerów może zostać przeniesiona do pok.202, pozostała cześć należy zabezpieczyć przeciwpyłowo - foliami odgradzającymi urządzenia, od miejsc gdzie wykonywane będą prace budowlane związane z przekuciami, no-wym pionem, przeniesieniem tablic. Przy wymianie posadzki należy wynieść z pomieszczenia wszystkie urządzenia (szafy) i wykonać odpowiednią wylewkę wraz z podłogą techniczną. Pozostałe przebicia elektryczne i teletechniczne wg. wskazań projektu wykonawczego instalacji elektrycznych i teletechnicznych. Wszystkie przejścia przez stropy zabezpieczyć pożarowo do klasy odporności pożarowej danej przegrody atestowanymi i certyfikowanymi środkami. 1.2. Roboty instalacyjne elektryczne, które obejmują w szczególności: - modernizację układu zasilania na poziomie tablic piętrowych; - dostawę i instalacje nowego agregatu prądotwórczego o mocy 35KW na dachu - przygotowanie instalacji do przyłączenia UPS’a - demontaż części istniejącej instalacji elektrycznej w budynku; - przepięcie część instalacji do nowych rozdzielnic piętrowych - demontaż istniejących opraw oświetleniowych w serwerowni; - instalację elektryczną (oświetleniową i gniazdową) w budynku; - instalację monitoringu urządzeń zasilających - instalację ochrony odgromowej; - instalację ochrony przeciwprzepięciowej; - instalację ochrony przeciwporażeniowej; System zasilania awaryjnego - projektowany agregat prądotwórczy: Z uwagi na wymagania obiektu dotyczące pewności zasilania układ dwutorowego zasilania układ będzie dodatkowo zabezpieczony zasilaniem awaryjnym. W tym celu wykonany zostanie dodatkowo układ zasilania obiektu i rozdzielni, zestawu agregatu prądotwórczego pracujących w układzie równoległym. Przyjęto agregat typ FDG 40PG Obudowa wykonana z blachy stalowej, powlekanej warstwą antykorozyjną AL. Zn. Możliwość wykonania obudowy i zbiornika z blachy aluminiowej. Rama spawana ze zintegrowanym zbior-nikiem paliwa, wraz ze strefami retencyjnymi, chroniącymi środowisko zewnętrzne przed wy-ciekiem płynów technicznych. Ograniczona do minimum liczba śrub zewnętrznych. Skrzynka elektryczna z okienkiem podglądu parametrów, wyświetlanych na sterowniku, chroniona obu-dową agregatu. Podejście przyłącza kablowego zabezpieczone przepustem gumowym. Chronio-ny kluczem wlew paliwa umieszczony na zewnątrz obudowy. Możliwość umieszczenia gniazd na zewnątrz obudowy. Niewidoczne miejsca zakotwienia agregatu, chronione pokrywami ze-wnętrznymi. Łatwy dostęp serwisowy do głównych podzespołów. Możliwość załadunku agre-gatu przy pomocy wózka widłowego oraz dźwigu z zawiesiami. Wysokiej sprawności maty wygłuszające, wykonane z materiałów atestowanych. Układy wydechowe wyposażone w wy-sokiej jakości tłumiki spalin. DANE OGÓLNE Oznaczenie agregatu FDG 40 PD Moc znamionowa P.R.P: Określa maksymalną dostępną moc zespołu przy zmiennym obciążeniu w pracy ciągłej. Dopuszczalne przeciążenie +10% maksymalnie przez 1 godzinę na każde 12 godzin pracy. Średni pobór mocy w ciągu 24 godzin nie powinien przekraczać 80% P.R.P. Moc maksymalna E.S.P.: Określa maksymalną dostępną moc agregatu, przy ograniczeniu pracy do 500 godzin rocznie. Maksymalny czas ciągłej pracy: 300h. Brak możliwości przeciążenia. Należy stosować w przypadku awarii zasilania podstawowego. Moc maksymalna E.S.P. [kVA] / [kW] 44,0 / 35,2 Moc znamionowa P.R.P. [kVA] / [kW] 40,0 / 32,0 Prąd znamionowy P.R.P [A] 57,7 Częstotliwość [Hz] 50 Napięcie [V] 400 Emisja spalin non-emission Rodzaj paliwa Diesel (EN 590) Zużycie paliwa dla obciążenia 50% [l/h] 5,3 75% [l/h] 7,5 100% [l/h] 9,9 110% [l/h] 11,0 Po-jemność stand. zbiornika paliwa [l] 100 Czas pracy bez tankowania dla obciążenia 100% [h] 9,3 Instalacja sterowania silnika[V] 12 Waga agregatu bez paliwa [kg] 980 Wymiary D x S x W [mm] 2264 x 1068 x 1440 Gwarantowana moc akustyczna Lwa [dBA] 87 Ciśnienie akustyczne z 7m LPa [dBA] 57,5 ± 1,8 Urządzenie będzie zamontowane w zabudowie własnej, w których będzie znajdował się zbior-niki paliwa. Tankowanie paliwa z rezerwowego zbiornika znajdującego się w piwnicy w wy-dzielonym pożarowo pomieszczeniu (nr 7) zbiornik dwu płaszczowy o poj. 620 l, tankowany ręcznie za pomocą kanistra 20 l, przez odpowiednio przeszkolony personel z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Opis poszczególnych elementów zespołu prądotwórczego opi-sano na przykładzie zespół prądotwórczego FDG 40 PD ( firmy Fogo) Posadowienie agregatów i urządzeń chłodni wentylatorowych na dachu na konstrukcjach wsporczych wg .projektu wykonawczego konstrukcji. Szczegółowy opis prac dotyczących in-stalacji elektrycznych i teletechnicznych w poszczególnych pomieszczeniach znajduje się w pro-jektach budowlanych branżowych. Uwaga: Ze względu na specyfikę realizacji projektu „Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz e-usług i aplikacji dla mieszkańców gminy Sulechów i gminy Kar-gowa” urządzenie UPS (poz. 43 d.6 kosztorysu ofertowego na Roboty instalacyjne elek-tryczne) nie jest przedmiotem tego niniejszego zamówienia. Pozycji tej nie należy wyceniać, dostawa i montaż UPS będzie przedmiotem odrębnego postępowania na dostawę sprzętu teleinformatycznego. 1.3. Prace montażowe: W ramach zadania należy także wykonać wszystkie prace budowlane oraz instalacyjne związane z przygotowaniem niezbędnej infrastruktury technicznej pod przyszłą dostawę i montaż Totemu informacyjnego oraz Wpłatomatu. Przed ratuszem należy wykonać zasilanie oraz przewód RJ-45 kat. 6 do totemu informacyjnego. Z racji, iż fragment ratusza w skrzydle budynku przy totemie nie jest podpiwniczony, należy wyjść z przewodami na zewnątrz budynku z pokoju 001B. Moż-na wykorzystać istniejące koryta kablowe, które dochodzą aż do ściany z oknem. Podłoga w pokoju jest na poziomie gruntu. W holu na wprost drzwi wejściowych do ratusza należy przewi-dzieć miejsce na posadowienie wpłatomatu (pok. 002 F). Do wpłatomatu należy doprowadzić dwa obwody zasilania (jeden awaryjny z agregatu, drugi zwykły) oraz 3 przewody typu skrętka kat. 6 zakończone gniazdami RJ-45. Dostawa i montaż samych urządzeń Totemu informacyjne-go oraz Wpłatomatu nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. Szczegółowy zakres robót przedstawia Dokumentacja Projektowa stanowiąca rozdział IV SIWZ (Projekt Budowlany i Projekt Wykonawczy sporządzony przez firmę BCA Group Ltd Sp. z o.o.). 1.4. Informacje o terenie budowy: - Prace remontowe wykonywane będą w obiekcie czynnym, w czasie pracy urzędu oraz poza go-dzinami pracy Urzędu, w uzgodnieniu z Zamawiającym. - W szczególnych przypadkach Zamawiający dopuszcza wykonywanie części prac w soboty, w uzgodnieniu z Zamawiającym. - Prace uciążliwe tj. powodujące hałas, kurz, pylenie itp. muszą być wykonane poza godzinami pracy urzędu oraz poza godzinami przyjęć interesantów. - Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane prowadzone w pomieszczeniu nr 002 - Biuro Ob-sługi Interesanta były wykonane w terminie 5 dni roboczych poczynając od poniedziałku, w związku z wyłączeniem tych pomieszczeń z pracy urzędu na czas wykonywania robót. - Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane prowadzone w pomieszczeniu serwerowni (pok. nr 102), były zakończone najpóźniej do dnia 14 sierpnia 2017 r, o ile termin realizacji umowy nie jest krótszy. 2. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ wraz z załącznikami. 1. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wyko-nujących prace budowlane w miejscu i czasie wskazywanym przez Wykonawcę i pod jego kie-rownictwem wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Postanowienie powyż-sze stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówie-nia. 2. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 1 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zama-wiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. 1 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisa-nych w ust. 1powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ust. 1 powyżej, oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 3. Rozwiązania równoważne: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towa-rowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 1. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń, jeżeli są wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Dokumentacja Projektowa, sta-nowiącym rozdział IV SIWZ, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 2. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy własne, znaki towarowe, pa-tenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak in-nych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. 3. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równo-ważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zama-wiającego” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach