Przetargi.pl
„Przebudowa segmentu D w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3 oraz przebudowa części budynku warsztatowego nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 na pracownie do praktycznej nauki zawodu wraz z przystosowaniem części obiektów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagłębiowska Liga Zawodowców - III etap – modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie”.

Powiat Będziński ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 368 07 00 , fax. 32 267 79 33
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Będziński
    ul. Sączewskiego 6
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 32 368 07 00, fax. 32 267 79 33
    REGON: 27625494000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa segmentu D w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3 oraz przebudowa części budynku warsztatowego nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 na pracownie do praktycznej nauki zawodu wraz z przystosowaniem części obiektów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagłębiowska Liga Zawodowców - III etap – modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa segmentu D w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3 oraz przebudowa części budynku warsztatowego nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 na pracownie do praktycznej nauki zawodu wraz z przystosowaniem części obiektów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagłębiowska Liga Zawodowców - III etap – modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie”. Obiekt: budynek Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3 Zakres prac obejmuje, w szczególności: -rozbiórkę części stropu (od piwnicy do II piętra) i budowę żelbetowego szybu dla projektowanej windy osobowej wraz z płytą żelbetową podszybia (piwnica), -przebudowę sal dydaktycznych (5 pracowni kształcenia zawodowego – trzech informatycznych, fototechnicznej i obsługi konsumenta wraz z zapleczami), na którą składa się m.in.: wyburzenie ścian wewnętrznych, demontaż istniejącej posadzki, stolarki wewnętrznej i budowę nowych ścianek działowych i montaż nowej stolarki wewnętrznej, wykonanie nowej posadzki, nadproży, gniazd elektrycznych i przyściennych blatów (sale komputerowe), -prace remontowe, które obejmować będą wymianę podłóg, malowanie ścian i sufitów, wykonanie instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej (pracownia obsługi konsumentów), klimatyzacyjnej (pomieszczenia serwerowni), - wykonanie prac odtworzeniowych min. na korytarzach i klatce schodowej zlokalizowanych przy remontowanych pracowniach i windzie. Biorąc pod uwagę szeroki zakres prac związanych z adaptacją całego skrzydła na pracownie, wykonaniem niezbędnych instalacji elektrycznych i teletechnicznych doprowadzonych do pracowni konieczne będzie wykonanie prac odtworzeniowych na korytarzach wszystkich kondygnacji i w klatce schodowej polegających m.in. na: wykonaniu prac tynkarskich, wykończeniu ścian, malowaniu ścian, naprawie uszkodzonych nawierzchni, - wykonanie instalacji elektrycznej wysokoprądowej i niskoprądowej, wykonanie internetowej sieci wewnętrznej (za wyjątkiem instalacji elektrycznej w pionie sanitarnym), - w całym segmencie D budynku likwidacje barier architektonicznych na drogach komunikacji poziomej i pionowej na którą składać się będzie m.in.: wykonanie windy wewnętrznej, budowa podjazdu do budynku dla wózków inwalidzkich, wykonanie fragmentów chodnika stanowiących dojście do budynku dla osób niepełnosprawnych, wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżami o odpowiednich wymiarach, montaż posadzek antypoślizgowych (wykładzina homogeniczna), oznaczenie ciągów komunikacyjnych i remontowanych pomieszczeń za pomocą piktogramów, - zakup i montaż wyposażenia w pracowniach trwale związanego z podłożem np. szafy typu komandor, blaty przyścienne, rolety okienne montowane do ściany, zabudowa meblowa aneksu kuchennego wraz ze zlewozmywakiem dwukomorowym (pracownia obsługi konsumenta), naścienne tabliczki informacyjne, kraty zewnętrzne antywłamaniowe, - wykonanie okładzin ściennych na fragmentach ścian w pracowniach, wykonanej z folii dedykowanej do oklejania ścian powleczonej laminatem, samoprzylepnej (fototapeta), o powierzchni nie mniejszej niż 15 m2 w każdej pracowni (zastosowanie wzoru okładziny po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym), - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary. Cześć robót budowlanych w zakresie wykonania modernizacji pionu sanitarnego w segmencie D (toalety zlokalizowane na I, II i III kondygnacji segmentu D) zostały wyłączone z zakresu przedmiotowego projektu, za wyjątkiem podłączenia fragmentu instalacji wodnej i kanalizacyjnej do aneksu kuchennego w pracowni obsługi konsumenta (pomieszczenie nr P.248). Przedmiot zamówienia nie obejmuje również zakupu biurek dla nauczycieli (wyposażenie ruchome). Pozostała część robót opisana w dokumentacji technicznej zgodna jest z zakresem niniejszej inwestycji. Opis szaf: szafa do zabudowy w systemie KOMANDOR lub innym równoważnym o co najmniej takiej samej funkcjonalności lub wyższej o wymiarach zgodnych z dokumentacją projektową. Minimalny zakres parametrów: materiał płyta laminowana o grubości min. 18 mm, (do wyboru z min. 10 wzorów), wykonanie bocznych ścianek. Rodzaj drzwi: przesuwne zamykane na klucz. Środek szafy (wypełnienie): 6 szuflad o szerokości min. 50 cm z pełnym wysuwem z zamontowanym hamulcem zapewniającym cichy domyk, pozostałą część szafy stanowią półki min. 7 półek poziomych z przegrodami w różnych wymiarach z możliwością regulacji. Dokładny pomiar wnęki pod zabudowę na miejscu przed montażem. Opis wykładziny: należy zastosować wykładzinę podłogową homogeniczną, winylową, zgrzewaną, w jasnej tonacji np. kolor szary z pojedynczymi wzorami (do uzgodnienia z zamawiającym), niewymagającą woskowania ani pastowania przez całe życie produktu. Minimalny zakres parametrów: 1) Odporność na ścieranie: klasa T 2) Klasyfikacja użytkowa: klasa 34/43 3) Typ wykładziny wg ISO 10581: Typ I 4) Waga: max. 3010 g/m2 5) Grubość 2 mm 6) Wykładzina z warstwą zabezpieczającą przed zabrudzeniem i zarysowaniem (zabezpieczenie na bazie poliuretanu) 7) Całkowita emisja LZO/TVOC ≤ 0,01 mg/m3 po 28 dniach 8) Właściwości elektrostatyczne wg EN 1815: <2 kV 9) Właściwości antypoślizgowe wg DIN 51130: R9, EN 13893: ≥ 0,30 10) Dobra odporność chemiczna 11) Klasa palności EN 13501-1: Bfl s1 12) Zastosować listwy maskujące przejścia między różnymi warstwami wykończeniowymi posadzek wykonane ze stali nierdzewnej, szerokość 14 mm. 13) Na cokoły przy wykończeniu PCV stosować listwy wyobleniowe zapewniające odpowiedni promień wywinięcia wykładziny na ściany (wywinięcie minimum 10 cm od górnego poziomu posadzki. 14) Pozostałe wymagania zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami. Wykonana wykładzina ma posiadać właściwości antypoślizgowe i antystatyczne, odporność na zarysowania, uszkodzenia mechaniczne, ułatwiające utrzymanie czystości. Do zastosowania w obiektach edukacyjnych, przeznaczonych na stały pobyt ludzi. Opis zabudowy (aneks kuchenny w pomieszczeniu nr 248) Szafka zlewozmywakowa pod zlewozmywak dwukomorowy z frontem Szafka dolna z frontem (wewnątrz pułki) 80 cm Szafka dolna z czterema szufladami 60 cm Szafka dolna z frontem (wewnątrz półki) 40 cm Szafka wisząca z frontem nad zlewozmywak 80 cm Szafka wisząca z frontem (wewnątrz półki) – 40 cm Szafka wisząca z frontem (wewnątrz półki) 80 cm Szafka wisząca z frontem (wewnątrz półki) – 60 cm Szafka wisząca z frontem (wewnątrz półki) – 40 cm Korpusy mebli – płyta wiórowa me laminowana Fronty mebli – płyta mdf oklejana lub lakierowana (do wyboru min 10 kolorów jasnych frontów) Ścianki tylne – płyta HDF 3 mm Blaty – płyta wiórowa laminowana min grubość 28 mm Szerokość blatu – 60 cm, długość blatu zgodnie z wymienionymi szafkami, wykończenie listwą przyblatową. Zlewozmywak z blachy nierdzewnej (gatunek I) dwukomorowy z ociekaczem, z otworem na baterię, z przelewem, wpuszczanego w blat na szafce wraz z syfonem – Z1 (syfon zlewozmywakowy podwójny z tworzywa sztucznego 50 mm. Bateria zlewozmywakowa, stojąca z pochwytem – Z1, mosiężna chromowana fi 15 mm. Obrzeża mebli wykonane z trwałego materiału ABS (zwiększona odporność na ścieranie i wilgoć). Drzwiczki i szuflady posiadają funkcję samodomykania. Uchwyty do szafek. Regulowane zawiasy. Pozostałe wymagania zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarami. Wnęka kuchenna do zabudowy meblami (szafki dolne i górne) – szerokość wnęki 297 cm (+/- 10 cm). Wykonawca może zaproponować inne wymiary szafek, po uzgodnieniu z Zamawiającym. a) Przebudowa części budynku warsztatowego nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagłębiowska Liga Zawodowców - III etap – modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie”. Obiekt: budynek warsztatów nr 2 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. Ignacego Krasickiego 17 Zakres prac obejmuje, w szczególności: - prace rozbiórkowe, budowlane, remontowe, - wykonanie ścian działowych i nowych otworów drzwiowych wraz z osadzeniem drzwi, - w remontowanym budynku likwidacje barier architektonicznych m.in.: wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżami o odpowiednich wymiarach, montaż posadzek antypoślizgowych, dostosowanie łazienek, oznaczenie ciągów komunikacyjnych i remontowanych pomieszczeń za pomocą piktogramów, montaż naściennych tabliczek informacyjnych, - zakup i montaż wyposażenia w pracowniach trwale związanego z podłożem np. blaty przyścienne, - wykonanie żelbetowego fundamentu pod frezarkę CNC, - wykonanie posadzki przemysłowej, - wykonanie instalacji elektrycznej niskoprądowej i wysokoprądowej, wodnej i kanalizacyjnej (zespół sanitarny), wentylacyjnej, - przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, - ogólny remont pracowni oraz pomieszczeń towarzyszących, - wykonanie prac odtworzeniowych w korytarzu prowadzącym do pracowni (wykonaniu prac tynkarskich, wykończeniu ścian, malowaniu ścian, naprawie uszkodzonych nawierzchni), - montaż blatów pod komputery montowanych na stałe do ściany na wysokości umożliwiającej dostęp do komputerów dla osoby na wózku inwalidzkim, - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa umowa oraz Załącznik Nr 5 tj. dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00 PLN 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 299). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 03.07.2020r. o godzinie 12:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 59 8438 0001 0020 0656 2000 0120 - Bank Spółdzielczy w Będzinie Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób: 2.1.1. W postaci papierowej - w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 3. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, tj. działania lub zaniechania Wykonawcy, rozumianego jako wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. - Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. - Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej – składane w postaci papierowej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach