Przetargi.pl
Przebudowa schodów zewnętrznych przy Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 27.

Urząd Miejski w Łapach ogłasza przetarg

  • Adres: 18-100 Łapy, ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7152251 , fax. 085 7152256
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łapach
    ul. gen. Wł. Sikorskiego 24 24
    18-100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 085 7152251, fax. 085 7152256
    REGON: 00052333000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa schodów zewnętrznych przy Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 27.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa schodów zewnętrznych przy Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 27 w zakresie: 1. Rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych, balustrad i zadaszenia wiatrołapu. 2. Wykonanie nowych schodów i płyt spocznikowych żelbetowych wykończonych lastrykiem płukanym wraz z konstrukcją wsporczą (stopy fundamentowe, słupy żelbetowe, podciągi żelbetowe). 3. Wykonanie nowych balustrad. 4. Wykonanie zadaszenia wiatrołapu wraz z instalacją odprowadzającą wodę z zadaszenia i obróbkami blacharskimi. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne m.in. przyjmując, że pojęcie równoważności nie musi oznaczać tożsamości produktów o ile wykonawca jest w stanie tak zrealizować zamówienie, by zaspokoić wszystkie wymagania zamawiającego, jakościowe, mimo skorzystania z innych produktów lub materiałów. Na wykonawcy ciąży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego roboty i dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w przekazanej dokumentacji projektowej. Nie określa się, za pomocą jakich dowodów wykonawca ma wykazać, że jego rozwiązania są równoważne, a więc wybór dowodów leży po stronie wykonawcy. Zamawiający wraz z Inspektorem Nadzoru oceni, czy zaproponowane rozwiązania spełniają Wymagania określone w SIWZ oraz przekazanej dokumentacji projektowej stanowiącej rozdział III SIWZ w terminie 7 dni od dnia zaproponowania przez Wykonawcę wyżej opisanej równoważności. 6. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. 7. Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca rozdział III SIWZ opracowana w 2013 roku przez Biuro Projektowe Maciej Pieróg z Łap. Dane techniczne: gabaryty, geometria i lokalizacja elementów oraz projektowane rodzaje materiałów zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do umowy. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji robót branżowych zostały określone również w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 8. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w: - Rozdział III Dokumentacja projektowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach