Urząd Miejski w Łapach ogłasza przetarg
- Adres: 18-100 Łapy, ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7152251 , fax. 085 7152256
- Data zamieszczenia: 2013-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Łapach
ul. gen. Wł. Sikorskiego 24 24
18-100 Łapy, woj. podlaskie
tel. 085 7152251, fax. 085 7152256
REGON: 00052333000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.podlasie.pl, www.bip.lapy.podlasie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa schodów zewnętrznych przy Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 27. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa schodów zewnętrznych przy Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Łapach przy ul. Polnej 27 w zakresie: 1. Rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych, balustrad i zadaszenia wiatrołapu. 2. Wykonanie nowych schodów i płyt spocznikowych żelbetowych wykończonych lastrykiem płukanym wraz z konstrukcją wsporczą (stopy fundamentowe, słupy żelbetowe, podciągi żelbetowe). 3. Wykonanie nowych balustrad. 4. Wykonanie zadaszenia wiatrołapu wraz z instalacją odprowadzającą wodę z zadaszenia i obróbkami blacharskimi. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne m.in. przyjmując, że pojęcie równoważności nie musi oznaczać tożsamości produktów o ile wykonawca jest w stanie tak zrealizować zamówienie, by zaspokoić wszystkie wymagania zamawiającego, jakościowe, mimo skorzystania z innych produktów lub materiałów. Na wykonawcy ciąży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego roboty i dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w przekazanej dokumentacji projektowej. Nie określa się, za pomocą jakich dowodów wykonawca ma wykazać, że jego rozwiązania są równoważne, a więc wybór dowodów leży po stronie wykonawcy. Zamawiający wraz z Inspektorem Nadzoru oceni, czy zaproponowane rozwiązania spełniają Wymagania określone w SIWZ oraz przekazanej dokumentacji projektowej stanowiącej rozdział III SIWZ w terminie 7 dni od dnia zaproponowania przez Wykonawcę wyżej opisanej równoważności. 6. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. 7. Zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca rozdział III SIWZ opracowana w 2013 roku przez Biuro Projektowe Maciej Pieróg z Łap. Dane techniczne: gabaryty, geometria i lokalizacja elementów oraz projektowane rodzaje materiałów zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do umowy. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji robót branżowych zostały określone również w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do umowy, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 8. Wszelkie materiały związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w: - Rozdział III Dokumentacja projektowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kortów tenisowych przy ulicy Zastawie w Suwałkach - I etap.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1121B Bakałarzewo - Sadłowizna - Konopki w km 0+000 - 0+472,60
Dodano: 2016-07-20 - Budowa i rozbudowa drogi gminnej Nr 102019B Bobrowisko - Wiatrołuża km 0+000- km 2+402 do drogi powiatowej nr 1153B. - Etap I
Dodano: 2016-07-08 - Modernizacja kortów tenisowych przy ulicy Zastawie w Suwałkach - I etap
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa nawierzchni ulicy w istniejącym pasie drogowym w miejscowości Lachy, gmina Narew na odcinku od km 0+000 do km 0+456,5
Dodano: 2016-06-29 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Przytuły Las w km 0+000 - 0+996,5 (działki nr 58, 59, 60)
Dodano: 2016-06-23 - Modernizacja drogi dojazdowej nr 102034 B Nowa Wieś - Lipniak położonej na dz. nr geod. 554/1 w msc. Nowa Wieś oraz nr geod. 37 w msc. Lipniak - zmiana nawierzchni gruntowej na żwirową na długości ok. 1,00 km.
Dodano: 2016-06-01 - Przebudowa gminnej drogi dojazdowej do pól we wsi Chrzanowo w km 0+000 - 0+990 ( działki nr 7; 43 ; 44)
Dodano: 2016-05-20 - Przebudowa drogi dojazdowej do pól wsi Janczewo, gm. Wizna
Dodano: 2016-05-17 - Budowa bieżni i skoczni przy Szkole Podstawowej nr 9 oraz przy Zespole Szkół nr 3 w Suwałkach.
Dodano: 2016-05-16