Przetargi.pl
Przebudowa schodów wejściowych wraz z budową zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych w II Liceum Ogólnokształcącym w Lubinie przy Alei Niepodległości 31.

II Liceum Ogólnokształcące w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Niepodległości 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 849 72 65 , fax. 76 849 72 66
  • Data zamieszczenia: 2011-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: II Liceum Ogólnokształcące w Lubinie
    ul. Niepodległości 31 31
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 849 72 65, fax. 76 849 72 66
    REGON: 00127244000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2liceum.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa schodów wejściowych wraz z budową zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych w II Liceum Ogólnokształcącym w Lubinie przy Alei Niepodległości 31.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przebudowa schodów wejściowych wraz z budową zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych w II Liceum Ogólnokształcącym w Lubinie przy Alei Niepodległości 31, w tym: 1) robót rozbiórkowych - kod CPV: 45111300-1 2) robót przygotowawczych i ziemnych - kod CPV: 45111200-0 3) robót budowlanych - kod CPV: 45000000-7 4) robót tynkarskich - kod CPV: 45410000-4 2.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w budynku Szkoły przed przystąpieniem do przygotowania oferty, jednakże po uprzednim uzgodnieniu terminu jej dokonania z przedstawicielem Zamawiającego. 3.Wszystkie roboty winny być zrealizowane zgodnie z załączonymi do niniejszej SIWZ projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną, przepisami bhp i ppoż. oraz Decyzją Starosty Lubińskiego nr 1026 z dnia 28 września 2011 r. udzielającą Zamawiającemu pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych. 4.Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie czynnego obiektu szkolnego z możliwością prowadzenia robót po godzinach pracy Zamawiającego. Roboty uciążliwe (głośne) dla funkcjonowania szkoły należy prowadzić po godzinach pracy, w okresie wolnym od pracy lub po wyrażeniu zgody na ich wykonywanie przez przedstawiciela Zamawiającego. 5.Wykonawca obejmie gwarancją przedmiot zamówienia licząc od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 6Warunki realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 7.Zamawiający nie przewiduje organizacji spotkania informacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do złożenia oferty, Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.); 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA nr rachunku bankowego: 46 1240 3464 1111 0010 3891 2217 tytuł przelewu: Wadium do przetargu nieograniczonego na Przebudowę schodów wejściowych wraz z budową zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych w II Liceum Ogólnokształcącym w Lubinie przy Alei Niepodległości 31. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 1 SIWZ. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy, na podstawie przesłanek określonych w art. 46 ust. 1-2 ustawy PZP. 6.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancji udzielanej Wykonawcy przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy dołączyć w oryginale do oferty Wykonawcy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 1 SIWZ. 7.W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń bankowych, poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - mają one mieć formę gwarancji lub poręczeń, w których jednoznacznie będzie zagwarantowane prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki tzn. na pierwsze żądanie i bezwarunkowo. W każdej z sytuacji opisanych w ustawie PZP, termin ważności w/w dokumentów musi się pokrywać z terminem związania ofertą. 8.Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancji udzielanej Wykonawcy przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Zamawiający zwróci Wykonawcom na podstawie przesłanek określonych w art. 46 ust. 1-2 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2liceum.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach