Przetargi.pl
Przebudowa schodów terenowych przy ul. Żeglarzy (dz. nr 173/1, obr. 2.1) oraz remont schodów terenowych przy plaży miejskiej (dz. nr 238, 226, obr. 2.4) w Pucku

Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6730500, 6730534 , fax. 586 730 533
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
    ul. 1 Maja 13
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 6730500, 6730534, fax. 586 730 533
    REGON: 19167543900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miasto.puck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa schodów terenowych przy ul. Żeglarzy (dz. nr 173/1, obr. 2.1) oraz remont schodów terenowych przy plaży miejskiej (dz. nr 238, 226, obr. 2.4) w Pucku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa schodów terenowych przy ul. Żeglarzy (dz. nr 173/1, obr. 2.1) oraz remont schodów terenowych przy plaży miejskiej (dz. nr 238, 226, obr. 2.4) w Pucku Roboty realizowane w ramach operacji pt.: „Przebudowa oraz remont schodów na plażę przy ul. Żeglarzy oraz na Zieloną Plażę w Pucku”. Operacja współfinansowana ze środków Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze na lata 2014-2020. 1. PRZEBUDOWA SCHODÓW TERENOWYCH PRZY UL. ŻEGLARZY (DZ. NR 173/1, OBR. 2.1) W PUCKU Szczegółowy zakres inwestycji określa dokumentacja techniczna zawarta w załączniku nr 6.1 do SIWZ. 1) OPIS ZAMIERZENIA INWESTYCYJNEGO: Zamierzenie inwestycyjne obejmuje przebudowę schodów terenowych i obiektów małej architektury przy ul. Żeglarzy. Przedmiot inwestycji stanowią: − budowle: ciąg pieszy, schody terenowe, − obiekty małej architektury: siedziska na schodach terenowych, betonowe donice − nasadzenia zieleni − zapewnienie nadzoru archeologicznego − wykonanie oraz zamontowanie 1 tablicy informacyjno-pamiątkowej (projekt do zatwierdzenia przez Zamawiającego) zgodne z wytycznymi zawartymi w Księdze Wizualizacji Znaku Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2020 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2) ZAKRES ZAMIERZENIA INWESTYCYJNEGO: Inwestycja stanowi połączenie ciągu pieszego od ul. Żeglarzy do Alei Ceynowy. Schody terenowe, oprócz funkcji komunikacyjnej, pełnią funkcję wypoczynkową i punkt widokowy. W konstrukcję schodów wpisane zostały siedziska. Zarówno schody jak i siedziska zostały dopasowane do kształtu skarpy. Inwestycja przewiduje lokalizację siedzisk związanych z konstrukcją schodów oraz betonowych donic oddzielających teren wypoczynkowy przy schodach od ciągu pieszo - jezdnego ul. Żeglarzy. Forma architektoniczna schodów, wpisana w kształt skarpy, zapewnia dopasowanie się do krajobrazu. Projektowana inwestycja przewiduje lokalizację zieleni w formie nasadzeń w terenie oraz w donicach i kwietnikach. Zamówienie obejmuje również zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz wykonanie oraz zamontowanie 1 tablicy informacyjno-pamiątkowej. 3) PODSTAWOWE PARAMETRY: − Chodnik o szerokości od 1,50 m. do 3 m. Chodnik, w górnym tarasie rozszerza się do szerokości biegu. W dolnym tarasie chodnik łączy się z chodnikiem ul. Żeglarzy oraz z utwardzoną kruszywem nawierzchnią, stanowiącą placyk przed siedziskami. Rozwiązania materiałowe: kostka betonowa, gr. 6 cm. Kolorystyka - jasnoszary (RAL 7038). − Siedziska bez oparcia, wysunięte o 3 cm. przed podstawę betonową. Tradycyjny układ desek na legarach. Rozwiązania materiałowe: deski polimerowe, o grubości minimum 3 cm. Kolorystyka - brąz (RAL 8014). − Donice - Forma architektoniczna: donice o podstawie prostokąta 40x100cm. Wysokość donicy 40 cm. Rozwiązania materiałowe: beton prefabrykowany. Kolorystyka - szarości (RAL 7038). 2. REMONT SCHODÓW TERENOWYCH PRZY PLAŻY MIEJSKIEJ (DZ. NR 238, 226, OBR. 2.4) W PUCKU: Szczegółowy zakres inwestycji określa dokumentacja techniczna zawarta w załączniku nr 6.1 do SIWZ. Zamówienie NIE OBEJMUJE wykonania utwardzenia dojścia do schodów (z kostki betonowej), dlatego też w przedmiarze robót zostały wykreślone pozycje, których nie należy ujmować w ofercie. 1) OPIS ZAMIERZENIA INWESTYCYJNEGO: Zamierzenie inwestycyjne polega na remoncie schodów prowadzących na plażę miejską w Pucku wraz z utwardzeniem dojścia. Schody te przeznaczone są do pokonania wysokości między ciągiem pieszym i ścieżką rowerową a terenem plaży. 2) ZAKRES ZAMIERZENIA INWESTYCYJNEGO: Zakres zamierzenia inwestycyjnego obejmuje: − Zagospodarowanie terenu budowy (łącznie z ogrodzeniem terenu budowy) − Wykonanie rozbiórki stopni i spoczników z blachy stalowej ryflowanej wraz z demontażem balustrad − Oczyszczenie konstrukcji stalowej − Odcięcie istniejących kątowników pod stopnice, ich oczyszczenie i ponowne przyspawanie do belek spocznikowych − Wykonanie rusztu stalowego spoczników i stopnic − Wykonanie stężeń stalowych co trzeci stopień − Nałożenie powłok malarskich na konstrukcję stalową − Montaż stopnic i spoczników z ryflowanych desek kompozytowych − Montaż balustrady z profili stalowych z poszyciem z desek kompozytowych − Uporządkowanie terenu − Wykonanie oraz zamontowanie 1 tablicy informacyjno-pamiątkowej (projekt do zatwierdzenia przez Zamawiającego) zgodne z wytycznymi zawartymi w Księdze Wizualizacji Znaku Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2020 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 3) PODSTAWOWE PARAMETRY - REMONT SCHODÓW: − Ilość biegów: 3 − Ilość stopni w biegu: 12 + 15 + 8 − Szerokość biegu w świetle: 171cm − Szerokość spocznika: 152cm i 156cm − Szerokość stopnia: 31cm − Wysokość stopnia: zróżnicowana w każdym biegu – 19,7cm; 20,6cm; 18cm − Wysokość balustrady: 110cm − Różnica poziomów: 7,70m Należy wymienić poszycie istniejących schodów stalowych z blach stalowych ryflowanych na deski drewniano-kompozytowe. W tym celu należy wykonać dodatkowy ruszt z profili stalowych w celu oparcia poszycia kompozytowego. Dla stopnic przewidziano ruszt stalowy w postaci rur kwadratowych oraz kątowników równoramiennych zgodnie z częścią rysunkową Projektu Budowlanego. Dla spoczników przewidziano wykonać ruszt z ceowników stalowych oraz kątowników. Poszycie stopnic i spoczników wykonano z ryflowanych desek kompozytowych (wymiary 143 x 22mm, kolor drewno naturalne, faktura drewna, powierzchnia matowa). W ramach remontu schodów przewidziano również wymianę istniejących barierek na balustradę wykonaną z profili stalowych z poszyciem z desek kompozytowych. Balustrada o wysokości 110cm. Dane techniczne: − Słupek – rury kwadratowe 60x60mm, gr.5mm − Przedłużenie słupka – rury okrągłe o 20mm, gr. 3,2mm − Pochwyt – rury okrągłe o 42,4mm, gr. 5mm − Poprzeczki – pełna deska kompozytowa (wymiary 140 x 19mm, kolor drewno naturalne, faktura drewna, powierzchnia matowa)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych zł 00/100). 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę, natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (do banku: Millennium S.A., nr konta: 22 1160 2202 0000 0001 6285 3611), w tytule przelewu należy wpisać „wadium – przebudowa i remont schodów” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz.229). 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie; 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) dowód wniesienia wadium. 6) zobowiązanie do udostępnienia zasobów według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach