Przetargi.pl
Przebudowa sanitariatu w budynku Filii Nr 9 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego przy ulicy Gajowej 73 w Białymstoku

Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Kilińskiego 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6767224 , fax. 0-85 6767220
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
    ul. Kilińskiego 16 16
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6767224, fax. 0-85 6767220
    REGON: 00027671300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sanitariatu w budynku Filii Nr 9 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego przy ulicy Gajowej 73 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sanitariatu na parterze budynku biblioteki przy ulicy Gajowej 73 w Białymstoku. Szczegółowy zakres robót określa Załącznik 9 do SIWZ, który zawiera: -Projekt budowlany: Przebudowa i rozbudowa budynku biblioteki przy ul. Gajowej 73 w Białymstoku w części dotyczącej przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarach. -Projekt aranżacji wnętrz pomieszczeń Filii nr 9 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. Gajowej 73 w części dotyczącej przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarach. -Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. -Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót dot. instalacji elektrycznych wewnętrznych. -Przedmiar - roboty budowlane (dokument pomocniczy). -Przedmiar - instalacje elektryczne wewnętrzne (dokument pomocniczy). -Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na całość wykonanych prac. -Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust.3 Ustawy Pzp). -W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Wykonawca musi wskazać nazwę materiału, producenta oraz przedstawić dokumenty tj. aprobaty techniczne polskie lub europejskie, certyfikaty itp. potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający przy współpracy autora dokumentacji projektowej, ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych materiałów i rozwiązań oraz zadecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. UWAGA! Oświadczenie dot. zastosowanych materiałów (zał.nr 10 do SIWZ) należy wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej. -Na wszystkie zastosowane materiały wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz.881). -Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną na terenie budynku w celu wykonania pomiarów oraz uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a następnie wykonania zamówienia. -Wykonawca przygotowując ofertę ma obowiązek uwzględnienia w cenie oferty wykonanie wszystkich następujących po sobie czynności, niezbędnych dla zapewnienia zgodności wykonania tych robót z dokumentacją projektową i wymaganiami podanymi w szczególności w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną. Jeżeli w opisie pozycji przedmiaru robót nie uwzględniono pewnych czynności czy robót tymczasowych związanych z wykonaniem danej roboty budowlanej, to koszty tych czynności i robót powinny być przez wykonawcę uwzględnione w cenie określonej dla danej pozycji lub rozrzucone na wszystkie pozycje poprzez ujęcie ich w kosztach ogólnych budowy. -W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ładu i porządku na budowie, systematycznego usuwania gruzu z rozbiórki na swój koszt, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska. -Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone w obiekcie czynnym w godz. 6:00 - 18:00 . -Zamawiający oświadcza, że realizacja przedmiotu umowy dofinansowana jest ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK PEKAO S.A. 64 1240 5211 1111 0000 4919 5514 z adnotacją: Wadium nr sprawy A.331-14/2012 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach