Przetargi.pl
Przebudowa sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach (pion C)

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach (pion C)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przebudowa sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach (pion C): - Etap I :parter i I piętro (pomieszczenia nr 58, 114, 116) - Etap II: piętra II, III, IV, V (pomieszczenia nr 214, 215, 312, 313, 411, 412, 500, 501) 2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z: a) pozwoleniem na budowę nr decyzją nr 1239/2014 z dnia 26.08.2014 r.., b) dokumentacją projektową, c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - wymagania ogólne d) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - wymagania szczególne e) przedmiarem robót. 3. Wyprowadzenie pionów kanalizacji sanitarnej ponad dach, powodujące ingerencję w istniejące pokrycie dachowe Sikaplan G należy wykonywać zgodnie z instrukcją montażu oraz poradnikiem producenta pokrycia a także pod nadzorem gwaranta pokrycia dachowego tj. firmy P.R.B. i T. Cechini spółka jawna w celu kontroli zgrzewów oraz miejsc naruszonych w trakcie robót. Przewidywany koszt nadzoru firmy P.R.B. i T. Cechini wynosi 3 000,00 zł i leży po stronie Wykonawcy. 4. Realizując przedmiot zamówienia należy stosować materiały, urządzenia oraz wyposażenie wskazane w dokumentach o których mowa w punkcie 2 lub zamienne (równoważne) o nie gorszych parametrach technicznych. 5. Zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia materiały, urządzenia oraz wyposażenie, o których mowa w punkcie 3 muszą być fabrycznie nowe. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji kolorystyki i faktury płytek gresowych przed przystąpieniem Wykonawcy do prac wykończeniowych a także wyposażenia pomieszczeń przed jego montażem. W ramach realizacji zadania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po min. 2 m2 każdego zastosowanego rodzaju płytek ściennych i podłogowych. 7. Drzwi do pomieszczeń 114 i 116 od strony korytarza należy zdemontować bez uszkodzeń wraz z ościeżnicami, zabezpieczyć i przekazać Zamawiającemu do dyspozycji. Ze względu na kolorystykę istniejących drzwi produkcji Stolbud Włoszczowa na kondygnacji I p. Zamawiający wymaga, aby nowe drzwi do pomieszczeń sanitariatów na I p. były o podobnej kolorystyce oraz strukturze, bez widocznych różnic jod istniejących (ramiak z płyty MDF, pokryty dwustronnie płytą drewnopochodną fornirowaną naturalną z okleiną, z wypełnieniem stabilizującym o strukturze "plastra miodu". Ościeżnica fornirowana naturalną okleiną, regulowana z opaskami po dwóch stronach, fornirowanymi naturalną okleiną. Drzwi jednoskrzydłowe, z podcięciem wentylacyjnym, przylgowe, z trzema zawiasami czopowymi, wkręcanymi. Zamek jednopunktowy, wpuszczany zapadkowo-zasuwkowy, przystosowany pod wkładkę patentową. Klamka na szyldzie, wykonana ze stali nierdzewnej, wyposażona w sprężynę cofającą z blokadą podniesienia klamki. Kolorystyka: orzech). Drzwi na pozostałych kondygnacjach należy dopasować kolorystycznie do sąsiednich drzwi. Drzwi nie posiadające podcięcia wentylacyjnego muszą posiadać na dolnej krawędzi listwę aluminiową (profil L). 8. Istniejące odprowadzenia skroplin z instalacji klimatyzacji należy zabezpieczyć na czas robót przed uszkodzeniem, a następnie włączyć do nowej kanalizacji sanitarnej i zabudować płytą g-k. UWAGA! 1. Zakres robót obejmuje wyłącznie realizację robót budowlanych i instalacyjnych w pomieszczeniach sanitariatów na kondygnacji parteru, I, II, III, IV oraz V piętra oznaczonych w dokumentacji jako pion C. 2. Przedmiot zamówienia NIE OBEJMUJE pionów A i B. Wszelkie zapisy i wyliczenia zawarte w załączonej dokumentacji dotyczące pionów A i B należy pominąć w całości. 3. Załączony do dokumentacji projektowej wykaz stolarki drzwiowej nie zwalnia wykonawcy z wykonania przed zamówieniem obmiarów stolarki drzwiowej z natury. 4. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Prowadzenie robót uciążliwych (w tym m.in. wiercenie, kucie, cięcie) możliwe jest wyłącznie poza godzinami pracy Urzędu. 5. Prowadzenie wszelkich robót, w tym robót rozbiórkowych wymaga szczelnego oddzielenia i zabezpieczenia przed wpływem budowy na część czynną obiektu. Oddzielenie za pomocą ścianek z płyt OSB, płyt poliwęglanowych i folii ochronnej ma zapewnić bezpieczne warunki pracy i obsługi klienta oraz wyeliminować przedostawanie się pyłów z terenu budowy. 6. Wykonawca zabezpieczy utrzymanie porządku na terenie prowadzenia prac a w szczególności ochronę mienia i bezpieczeństwa ppoż. oraz przestrzeganie przepisów BHP. W tym celu zapewni obsługę budynku przez profesjonalny serwis sprzątający dla zapewnienia bieżącej czystości funkcjonującej części urzędu. Na swój koszt zapewni bieżące utrzymanie czystości: a) na ciągach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu gruzu oraz materiałów, b) na terenie prowadzenia prac oraz wokół terenu prowadzenia prac. 7. Zamawiający nie udostępni Wykonawcy zaplecza socjalnego. Zamawiający nie dysponuje terenem na potrzeby zorganizowania przez Wykonawcę zaplecza budowy. Zamawiający nie dysponuje miejscem na ustawienie kontenera na gruz. Ze względu na odnowione elewacje budynku, Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania zsypu (rękawa) na gruz. ZESTAWIENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ Temat: Przebudowa sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach (pion C). 1. Projekt przebudowy sanitariatów w budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach w pionach od strony skweru Doncaster oraz ulicy Wybrzeża Wojska Polskiego 2. Etap 0 - piony wentylacji mechanicznej 3. Parter - pion C 4. Piętro I - pion C 5. Piętro II - pion C 6. Piętro III - pion C 7. Piętro IV - pion C 8. Piętro V - pion C 9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – wymagania ogólne 10. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – wymagania szczegółowe 11. Przedmiary robót UWAGA: 1. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. 2. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, z tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. 3. Dla przedmiotowych robót została wydana decyzja o pozwoleniu na ich realizację. Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w ww. decyzji o pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5000,00 zł (słownie: pieć tysięcy złotych 00/100), 2) wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert, 3) wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania oferta, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 4) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. o/ Gliwice nr 42 1050 1230 1000 0022 7701 5257, 5) jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z oferta (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty) lub w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, pokój 434, IV piętro, 6) godziny otwarcia urzędu: od poniedziałku do środy od godz. 8:00 do 16:00, w czwartek od godz. 8:00 do 17:00, w piątek od godz. 8:00 do 15:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, ze realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawce, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwa jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)- III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach