Przetargi.pl
Przebudowa sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Suszu

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Wybickiego 6
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2786015 , fax. 55 2786222
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2786015, fax. 55 2786222
    REGON: 00053030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.susz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Suszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: Przebudowa sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Suszu. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców budowlą lub przedmiotem zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: Przebudowa sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej w Suszu Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: a) Branża budowlana - prace demontażowe i rozbiórkowe, - nadproża stalowe, wykucie otworów, - zamurowania i ścianki działowe, - stolarka okienna i drzwiowa, - posadzki, - wykończenie ścian i sufitów, b) Branża elektryczna - demontaże - wykonanie linii zasilającej, tablicy T1 - wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd, - montaż osprzętu, c) Branża sanitarna - roboty demontażowe i rozbiórkowe - roboty ziemne, - roboty budowlane, - przewody kanalizacji sanitarnej, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej, - instalacja wodociągowa, - instalacja centralnego ogrzewania, - izolacje termiczne 3. Funkcja obiektu budowlanego. Liczba uczniów w szkole nie przekracza 250 osób w tym 150 chłopców i 100 dziewczynek. W chwili obecnej pomieszczenia sanitarne przeznaczone dla uczniów nie spełniają podstawowych warunków sanitarnych (m.in. nie normatywne wielkości kabin WC, brak wydzielonych przedsionków z umywalkami i itp.). Pomieszczenia sanitarne zostały zaprojektowane z maksymalnym wykorzystaniem istniejącej powierzchni w celu zapewnienia jak najlepszych warunków sanitarnych, wydzielenie kabin WC o normatywnych wymiarach oraz wydzieleniem przedsionków z umywalkami. W pomieszczeniach objętych projektem przewidziano również sanitariaty dla osób pracujących w szkole. 4. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców budowlą lub przedmiotem zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), SIWZ oraz wzorze umowy. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z 36 miesięcznym okresem gwarancji. 7. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 8. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4b do siwz jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 11. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 13. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.susz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach