Przetargi.pl
Przebudowa Sali widowiskowej w Wojcieszowie

GMINA WOJCIESZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 59-550 Wojcieszów, ul. Pocztowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 666 511
  • Data zamieszczenia: 2023-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WOJCIESZÓW
    ul. Pocztowa 1
    59-550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie
    tel. 756 666 511
    REGON: 390767191
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawojcieszow.bipgmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Sali widowiskowej w Wojcieszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Prace remontowe obejmujące przywrócenie pierwotnej funkcji sceny:- rozebranie istniejącej konstrukcji drewnianej sceny;- osuszenie i odgrzybienie ścian;- wykonanie posadzek z paneli;- wykonanie podkładu z materiałów sypkich pod scenę;- wykonanie podkładu i izolacji poziomej;- wykonanie ocieplenia z płyt styropianu pod scenę;- wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki;- malowanie ścian sali farby matowe emulsyjne - kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym (szary);- malowanie sufitów Sali;- malowanie ścian i sufitów sceny kolor czarny;- wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie typu LED.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na część 1 zamówienia stanowi załącznik nr 9a do SWZ.Wykonanie systemów technologicznych w tym systemu prezentacji multimedialnych AV z wykorzystaniem laserowej projekcji multimedialnej, systemu nagłośnienia koncertowego i efektowego lub większych, elementów systemu technologii scenicznej, systemu oświetlenia estradowego, systemu sterowania salą (w tym integracja z systemem oświetlenia obiektowego), tj. wyposażenie sceny w profesjonalne rozwiązania z zakresu konstrukcji scenicznych, okotarowania, oświetlenia scenicznego oraz nagłośnienia i multimediów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 9b do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:- dla części 1 zamówienia: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),- dla części 2 zamówienia: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100),10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj. który wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) dla części 1 zamówienia oraz 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) dla części 2 zamówienia.Informacje dodatkowe:Dla potrzeb oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.zdolności technicznej lub zawodowej:Dla części 1 zamówieniaA.1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wymiany pokrycia dachowego na budynku o powierzchni dachu min. 300m2.Dla części 2 zamówienia:A.2 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu systemów technologicznych, w tym systemu prezentacji multimedialnych AV z wykorzystaniem laserowej projekcji multimedialnej, systemu nagłośnienia koncertowego i efektowego lub większych, elementów systemu technologii scenicznej, systemu oświetlenia estradowego, systemu sterowania salą (w tym integracja z systemem oświetlenia obiektowego) dla potrzeb instalacji stałych w obiekcie wymienionym w dziale: 12 grupie: 126 klasa: 1261 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (np. domy kultury, teatry, opery)o ilości stałych miejsc na jednej widowni co najmniej 250 osób i o wartości całej roboty min. 500 000 zł brutto.B. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. którzy wykażą, iż skierują do realizacji zamówienia:B.1 Dla części 1 zamówienia:- co najmniej jedną osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.B.2 Dla części 2 zamówienia:- co najmniej jedną osobę, która pełnić będzie funkcję koordynatora/kierownika Projektu Technologii Scenicznych w zakresie koordynacji, nadzorowania wykonania, dostaw i montażu: sprzętu AV (sprzęt multimedialny), systemu nagłośnienia koncertowego i efektowego, systemu sterowania, systemu oświetlenia efektowego, systemu technologii scenicznej – niniejsza osoba winna posiadać:- wykształcenie wyższe techniczne o specjalności akustyka lub inżynieria dźwięku,- co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe i w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert pełniła funkcję Koordynatora/Kierownika Projektu AV odpowiedzialnego za koordynację, nadzorowanie wykonania, dostaw i montażu systemów AV w obiekcie o wartości Projektu co najmniej 500 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach