Przetargi.pl
Przebudowa Sali Sesyjnej Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu al. Niepodległości 16/18 polegająca na wykonaniu robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, wykonanie projektów wykonawczych i robót budowlanych na ich podstawie oraz ułożenie koryt kablowych dla instalacji audiowizualnej

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2010-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Sali Sesyjnej Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu al. Niepodległości 16/18 polegająca na wykonaniu robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, wykonanie projektów wykonawczych i robót budowlanych na ich podstawie oraz ułożenie koryt kablowych dla instalacji audiowizualnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa Sali Sesyjnej Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu al. Niepodległości 16/18 polegająca na wykonaniu robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej. W części budowlanej należy uwzględnić instalację Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w oparciu o rozwiązania przyjęte w dokumentacji projektowej Przedsiębiorstwa Architektonicznego PAB z Krakowa w części dotyczącej Sali Sesyjnej, kuluarów, sanitariatów, reżyserki, pomieszczeń tłumaczy, korytarza przy sanitariatach, garderoby. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w następujących załącznikach: koncepcji, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) i przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej Przedsiębiorstwa Architektonicznego PAB z Krakowa w zakresie instalacji Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w części dotyczącej Sali Sesyjnej, kuluarów, sanitariatów, reżyserki, pomieszczeń tłumaczy, korytarza przy sanitariatach, garderoby. 3. Zamawiający rezygnuje z wykonania Systemu Sygnalizacji Alarmu Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemu Kontroli Dostępu (KD), instalacji telewizji przemysłowej oraz instalacji audiowideo wraz z wyposażeniem, a także sieci bezprzewodowej WIFI. 4. Wykonanie projektów wykonawczych dla następujących branż: a) instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, b) instalacja elektryczna oświetlenia wszystkich pomieszczeń - (z możliwością regulacji poziomu natężenia światła oraz możliwością podłączenia do centralnego systemu sterowania), wymagania wg normy PN-EN 12464-1:2002, PN-EN 1838 i PN-EN 50172, oświetlenie podstawowe min 500 lux, instalacja elektryczna gniazd wtykowych, a także oświetlenia awaryjnego i przeszkodowego, c) projekt wykonawczy zasilania z rozdzielni głównej Urzędu do rozdzielnic przyściennych TSal i TW, d) instalacja sieci strukturalnej, e) projekt wykończenia wnętrz - Sali Sesyjnej, kuluarów, sanitariatów, reżyserki, pomieszczeń tłumaczy, korytarza przy sanitariatach, garderoby, Uwaga: Zamawiający rezygnuje z demontażu okładzin kamiennych w kuluarach na rzecz ich oczyszczenia, wyszlifowania i konserwacji, f) opracowanie akustyczne z uwzględnieniem projektu wykończenia wnętrz. 5. Wykonane projekty wykonawcze opisane w pkt. 4 lit. a-f muszą zostać uzgodnione przez Wykonawcę z autorem projektu budowlanego Panem Tomaszem Jeżewskim - Pracownia Projektowa tt architekci i uzyskać jego akceptację w formie pisemnej, poprzez umieszczenie następującego zapisu w projektach wykonawczych Akceptuję projekt wykonawczy - data i podpis autora projektu budowlanego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekty wykonawcze w 2 egzemplarzach w formie papierowej. 6. Projekty wykonawcze muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego i ustawą Prawo budowlane. 7. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonane i zatwierdzone przez Zamawiającego projekty wykonawcze. 8. Ułożenie koryt kablowych dla instalacji audiowizualnej, zgodnie z załączonym rysunkiem. 9. Wykonanie projektów powykonawczych w 4 egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej. 10. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. 11. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace na okres min. 36 miesięcy. 12. Wykonawca na użyte podczas realizacji prac wyroby udziela gwarancji zgodnej z gwarancją producenta ale nie krótszej niż 12 miesięcy. 13. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 14. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z panem Zbigniewem Bocheńskim tel. 698-889-444. 15. Wykonawca na własny koszt po zakończeniu prac wywiezie i zutylizuje gruz po przeprowadzonych robotach oraz śmieci. 16. Wykonawca określi w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 17. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 18. Przed podpisaniem umowy Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach