Przetargi.pl
Przebudowa sali sesyjnej w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwdziałania COVID-19, do testowania i szczepienia

GMINA JARACZEWO ogłasza przetarg

  • Adres: 63-233 Jaraczewo, ul. Jarocińska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627474102 , fax. 627474102
  • Data zamieszczenia: 2022-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JARACZEWO
    ul. Jarocińska 1
    63-233 Jaraczewo, woj. wielkopolskie
    tel. 627474102, fax. 627474102
    REGON: 250855363
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sali sesyjnej w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwdziałania COVID-19, do testowania i szczepienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali sesyjnej w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwdziałania COVID-19, do testowania i szczepienia.1. Sufit:- zdemontowanie istniejącego sufitu z kasetonów skucie istniejącego tynku- w części montaż sufitu na ruszcie stalowym krzyżowym- montaż sufitu akustycznego według rysunku, - montaż karniszy elektrycznych dwustronnych do zasłon i szyny aluminiowej do firan - montaż głośników, kamer według rysunków- montaż lamp podtynkowych i wiszących- wentylacja i klimatyzacja według projektów branżowych2. Ściany:- czyszczenie ścian z farb - malowanie ścian- zamontowanie listwy dekoracyjnych - zamontowanie zabudowy meblowej nad wejściem głównym i bocznym- na ścianie za prezydium montaż drewnianych lameli, - demontaż drzwi głównych i bocznych, przygotowanie otworu pod nowe drzwi- zamontowanie drzwi w wejściu głównym - zamontowanie drzwi w wejściu bocznym UWAGA!: Drzwi i płyty dekoracyjne znajdujące się nad i obok musza być jednolite kolorystycznie.3. Ściany działowe:- wykonanie ścian działowych z płyty gipsowo kartonowej o gr. 12,5cm,- w części ściany działowej wykonanie ażurowej ścianki z białych lameli - zamontowanie drzwi przesuwnych 4. Podłoga:- zdemontowanie istniejącej warstwy podłogi, - montaż nowej – deskę dwuwarstwową gr. 1,4cm x130-150x700-1500mm faza4x, szczotka, powłoka hybrydowa - montaż listw przypodłogowych- w podłodze wykonać floorboxy według rysunku nr 75. Korytarz i pomieszczenie techniczne- demontaż istniejących schodów i wykonanie nowych - przesunięcie i powiększenie istniejącego otworu drzwi- montaż nowych drzwi w świetle otworu 80cm, dostosowując kolorystykę i model do istniejących drzwi- płytki kolor i wzór jak istniejące6. Wykonanie wszelkich prac, w tym instalacji elektrycznych i sanitarnych zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót.UWAGA! Opis rozpatrywać z rysunkami branżowymi.Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną.Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z obowiązującymi normami. Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w specyfikacji technicznej oraz wymaganych przepisami prawa. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody. Teren wokół inwestycji należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót.Wykaz pozostałych prac do wykonania i wyceny przez wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia:1/ Organizacja i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, ubezpieczenie i dozór budowy2/ Przeprowadzenie wszystkich wymaganych prób, sprawdzeń niezbędnych podczas odbiorów instalacji3/ Zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej4/ Rozprowadzenie energii oraz wody na placu budowy potrzebnych do realizacji robót oraz pokrycie ich kosztów5/ Pełna obsługa dostaw materiałów, urządzeń itp. do wykonania przedmiotu zamówienia6/ sporządzenie dokumentacji powykonawczej, na którą składa się: 1) dokumentacja techniczna z naniesionymi ew. zmianami 2) dokumentacja geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 3) atesty na materiały i prefabrykaty, 4) protokoły odbioru robót, 5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń.7/ w razie konieczności - zapewnienie na własny koszt obsługi geotechnicznej podczas realizacji robót ziemnych wraz z wykonaniem niezbędnych badań,8/ poniesienie kosztów związanych z uzyskaniem wszystkich opinii i zaświadczeń potrzebnych do odbioru końcowego prac,9/ wykonanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego wraz z oznakowaniem zgodnie z instrukcją.Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do:1/ wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa2/ zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności3/ zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego4/ przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem5/ zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i usunięcie stwierdzonych wad6/ dbania o należyty porządek na terenie budowy7/ niezwłocznego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych8/ po zakończeniu robót do pozostawienia terenu budowy w stanie nadającym się do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach